Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,8 Quattro] wymiana amorków i sprężyn

Zawieszenie
Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

[A6 C5 2,8 Quattro] wymiana amorków i sprężyn

Post autor: Krzysiek84 » 29 sty 2010, 23:11

Witam,
Chciałbym w swoim audi wymienić amorki bo trochę nim buja i odrazu go obniżyć, ponieważ trochę kasy ubyło ze względu na awarie silnika mysle o czymś używanym i proszę znawców o poradę, poniżej link do aukcji, amorki to bilstein a sprężyny eibach - 30mm, w weekend sprzedawca poda mi numery seryjne, czy warto taki zestaw kupić?aha sprzedawca nie jest w stanie powiedzieć ile ono ma nalatane bo jak auto przyjechało z niemiec to wymienił na standardowe zawieszene bo było dla niego za twardo i za nisko, podobno na diagnostyce wypadło wzorowo.

http://moto.allegro.pl/item896722364_au ... ezyny.html
Quattro i długo długo nic !!

Rico C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 28 lip 2009, 23:11
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Rico C4 » 30 sty 2010, 23:28

Trochę za drogo moim zdaniem myślę że za 800zł sprzeda ci ten zestaw.
było C4 AEL quattro

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 31 sty 2010, 00:39

Nigdy w zyciu bym tego szajsu nie kupił ani za 800 a tym bardziej za 1100
przod mozesz zalozyc gwint np z passata czy audi a4 2,5 2,8 gorzej z tyłem ale szukaj az znajdziesz widzialem gwinty do a6 z Q po 1000 pln max a trafiały sie rzedu 600 pln

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 31 sty 2010, 10:35

Jeśli chodzi o sprężyny z czystym sumieniem polecam, amorki mam mieszane zdanie, kupiłem do taty A8 Bilstein B6 nówki jak były nowe rewelacja ale po dwóch latach używania cała lewa strona do wymiany na pocieszenie powiem, że jest firma w Wawie która jest fabrycznym serwisem Bilsteina i regenerują. Ja u siebie mam zawieszenie Koni ze sprężynami Vogtland ponad 2 lata amorki stan super wiec do A6 polecam Koni sport <ok>

[ Dodano: 2010-01-31, 10:46 ]
Jeśli chodzi o gwint to ja osobiście nie polecam ponieważ najwyższe położenie zawieszenia w SPAM do serii to i tak -30 wiec a najniższe sięgają do -60mm wiec uważam, że i tak z tego się nie korzysta ale to moja opinia. :-)

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 31 sty 2010, 10:49

Ale czy gwint nie jest na maksa twardy? poza tym do quattro ciężko znaleźć tylne zawieszenie w dobrej cenie, oczywiście napewno znajdą się tacy którzy napiszą że jak się ma quattro to trzeba się liczyć z wydatkami ale jak wspomniałem trochę mnie kosztowała naprawa silnika i wolałbym kupić coś używanego w dobrej cenie bo moje amortyzatory dają już wiele do życzenia. Gwozdzio dałbyś mi namiar na ta firmę z Wawy która regeneruje bilsteiny?

No gwint byłby fajny ale jeśli wyjściowe położenie byłoby tak jak w standardzie wtedy na zimę byłaby to przydatna rzecz :) Ale i tak boje się że auto byłoby zbyt twarde. Owszem chce je utwardzić i obniżyć o maks 30mm ale wolałbym coś z pakietu zawieszenia sportowego które i tak sprawdza się świetnie na codzień, jeździłem A6 2,5 TDI z takim zestawem i naprawde jest bardzo fajnie, łuki pokonuje jak przyklejony ale na dziurach nie wali po plecach jakby się jechało jakimś gokartem. :)
Quattro i długo długo nic !!

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 31 sty 2010, 11:04

Firma nazywa się ZARKOPOL znajdziesz w sieci.
Ja mam - 40 i nie uważam ze ma brak komfortu, dodatkowy + dla koni to możliwość regulacji tłumienia (twardości) w amortyzatorze minus jest taki by wyregulować trzeba wyjąć amorek.
Możesz regulowaną wysokość talerzyka w amorku koni dzięki czemu ustawiasz sobie wysokość obniżenia za pomocą pierścienia Singera ;-)
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 31 sty 2010, 11:18

Wiem ze w bielsku chyba regenerowari amorki
ja moze bede mial zawiast z Q według kodow wyposazenia wersja sport zreszta sam mozesz zobaczyc jak wyglada na 19tce link na dole mojego postu

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 31 sty 2010, 11:36

LuQas o ile masz obniżone zawieszenie?-30mm powiem szczerze że fura prezentyje się pięknie,ja do swojego chcę wsadzić felgi 18 cali i opony 235/40 albo 225/45, jakie polecasz zawieszenie żeby nie było za twardo w rozsądnej cenie no i żeby pasowało do rocznika 98 Quattro Avant

[ Dodano: 2010-01-31, 11:46 ]
Kurde LuQas nie doczytałem, czyli rozumiem że po zmianie na zawieche KW bedziesz swoje sprzedawał?a jaki jest jego stan i o ile obniża niunie?A może masz dojście do rozsądnego gwintu za 1000 zł jak napisałeś.
Quattro i długo długo nic !!

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 31 sty 2010, 13:00

Krzysiek84, Szczerze nie wiem ile te moje obniza fabryczne stan ok nie czuje bujania co do gwintu trzeba szukac bo to rzadkość ja kupiłem tanio. Gwinty na ogół nie sa miekkie no np kw variant 3 chyba juz ma regulacje ja mam variant1 przód i kolega ma v2 ale w v2 nie zauważylem regulacji natomiast ma na 1 amorku 2 spreżyny, kiedys mialem w golfie 2 40/40 z weiteca ale dla mnie to bylo za malo byl sztywny na zakretach ale nie byl zglebiony predzej moze 60/40 ale jak wiadomo ciezko kupic do Q a ten kit za 1100 pln to kosmos cena ja bym tyle nie dał za takie cos.. trzeba obserwowac allegro wiem ze kiedys byl koles na cultstyle.pl ktory sciagał z De Gewinde

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 31 sty 2010, 20:56

Kurde najgorsze jest to ze nie za bardzo się na tym znam, najbardziej odpowiadałby mi gwint średnio utwardzony w którym można regulować od 00 do jakiś -40mm bo na zimę z racji że dużo jeżdżę w góry jednak standardowa wysokość jest O.K. to powiedz mi luQas czego szukać?A mógłbyś sprawdzic czy sprężyny masz standardowe czy s-line -30cm Może kurde bym od Ciebie je odkupił?ile Twoja obecna zawiecha ma przejechane?
Quattro i długo długo nic !!

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 01 lut 2010, 09:04

w polsce juz mam z 10 tys km od kwietnia'09 ale tu mi w dupe dostaly wahacze prawa str ile ona obniza to juz by trzeba bylo zapytac na forum, sciagac to bede dopiero na wiosne tzn przy wymianie na gwint. tylko tyle co widzialem mam czerwone amorki.
Gwint z reguły ma duzy zakres regulacji chyba z 80mm ale nie jestem pewien musialbym pomierzyc ile jest samego gwintu na amorkach

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 03 lut 2010, 08:55

LuQas a ile ma to zawieszenie ogólnie przejechane?wiesz czy nie bardzo? może jak ściągniesz to będzie tam jakaś data produkcji bo powiem szczerze że jakby były w dobrym stanie sprężyny i amorki to odkupiłbym je od Ciebie :) Acha rozumiem że sprężyny też masz s-line czyli te twardsze?
Quattro i długo długo nic !!

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 03 lut 2010, 10:23

Bede wiedział dokladnie w granicach Marca teraz tego nie zakładam KW bo wiadomo jak za oknem. ale bede pamietał o Tobie

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 08 lut 2010, 09:18

O.K. Jak ściągniesz zawieche to się pochwal bo tak jak powiedziałem jeżeli sa to amorki sportowe ale ori i sprężyny -30mm i bedzie w dobrym stanie to napewno je od Ciebie wezmę :)
Quattro i długo długo nic !!

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 08 lut 2010, 13:49

Chcesz cały Komplet ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga