witam 
mam problem wymieniłem świeczki żarowe w silniku 2.0 TDi  BRF na nowe orginalne i dalej ciężko odpala... co powinienem jeszcze zrobić. jak sprawdzić  przekażnik świec żarowych,gdzie on sie znajduje? jakie powinny być parametry grzania... zaznaczam że mam vaga ... i moge podejrzeć wartośći grzania... tylko jakie powinny być?
			
			
									
									
						[a6 c6 2,0 Tdi ] wymieniłem świeczki i dalej źle
- 
				
				borsuk1977
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 87
 - Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
 - Lokalizacja: niedrzwica duża
 
- 
				
				arekjask
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 469
 - Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
 - Imię: Grzegorz
 - Rocznik: 2006
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.4 ALF 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Wrocław
 
A dlaczego uparłeś się na świeczki żarowe?
Ciężko odpala - to znaczy żwawo kręci, ale nie chce zaskoczyć, czy słabo kręci? Może przyczyną jest np. zabrudzony (zatkany) filtr paliwa?
Ile masz paliwa w baku? Silniki 2.0 TDI miewają problemy z pompą paliwa - jak w baku jest mało paliwa, to gasną i źle zapalają (nie wiem tylko, czy dotyczy to twojego modelu silnika).
VAG nie pokazuje ci żadnych błędów?
			
			
									
									Ciężko odpala - to znaczy żwawo kręci, ale nie chce zaskoczyć, czy słabo kręci? Może przyczyną jest np. zabrudzony (zatkany) filtr paliwa?
Ile masz paliwa w baku? Silniki 2.0 TDI miewają problemy z pompą paliwa - jak w baku jest mało paliwa, to gasną i źle zapalają (nie wiem tylko, czy dotyczy to twojego modelu silnika).
VAG nie pokazuje ci żadnych błędów?
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.
						Fora to jest biwak.
- 
				
				borsuk1977
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 87
 - Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
 - Lokalizacja: niedrzwica duża
 
...
od świec zacząłem  w vagu w teście elementów wykonawczych pokazuje nieprawidłowe wartości napięcia w obwodzie świec żarowych lub coś w tym stylu jutro podepnę jeszcze raz vaga i napisze dokładnie kupię też nowy filtr paliwa ... a co do odpalania to tak jakby załapywał pierw na dwa gary a po kilku sek na pozostałe 2 przy czym żecz ma sie w garażu przy -5 stopni w środku , jeżdże busem dieslem... tamten odpala bez bólu mimo że stoi na dworze... coś dolega mojej oooo koleś sugerował podejżeć czujniki tmp... 
[ Dodano: 2010-02-10, 22:05 ]
podpiąłem vaga i pokazał mi następujące usterki
zawór egr nieprawidłowe działanie ,
sterownik czasu rozgrzewania świec żarowych nie prawidłowe działanie J 179
wentylator chłodnicy usterka elektryczna
zrobiłem test wtrysków i na zimnym silniku jest następująco
1 cyl 71 bim
2 cyl 73 bim
3 cyl 86 bim
4 cyl 77 bim
na ciepłym czasy sie wyrównują i mają od 50 do 55 bim
co o tym myślicie
			
			
									
									
						[ Dodano: 2010-02-10, 22:05 ]
podpiąłem vaga i pokazał mi następujące usterki
zawór egr nieprawidłowe działanie ,
sterownik czasu rozgrzewania świec żarowych nie prawidłowe działanie J 179
wentylator chłodnicy usterka elektryczna
zrobiłem test wtrysków i na zimnym silniku jest następująco
1 cyl 71 bim
2 cyl 73 bim
3 cyl 86 bim
4 cyl 77 bim
na ciepłym czasy sie wyrównują i mają od 50 do 55 bim
co o tym myślicie
							







