Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 2.5 tdi v6]nierówno pracujący silnik

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maniek1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lis 2009, 21:01
Lokalizacja: gdynia

[a6 c5 2.5 tdi v6]nierówno pracujący silnik

Post autor: maniek1980 » 07 lut 2010, 14:07

witam. mam problem z moja v6,a mianowicie gdy ją kupiłem po 1000km wypadły dzwigienki(3szt) i okazało sie ze wałki i hydraulika do wymiany :cry: .postanowiłem oddac wałki do naprawy do BYDGOSZCZY.mechanik zamontował naprawioni wałki hydraulike INA,przy okazji uszczelnił miske(pospawał) nowe paski filtr powietrza,oleju, paliwa wymieniłem sam jak tyłko kupiłem tego szrota.
auto pali na dotyk nawed w mrozy -8. ale problem jest taki ze jak przegazuje na biegu jałowym to po puszczeniu gazu silnik zachowuje sie tak jagby nie na wszystkie cylindry palił raz nawed zgasł. jesto zarówno na zimnym jak i na ciapłym silniku ale nie za każdym razem czasami jest ok.podczas jazdy jest ok tylko czesami po 5-10cio ninutowej przerwie w jezdzie np po szybkich zakupach nie moge wkrecic silnika na obroty,tz ruszam i na 2-3biegu obroty dochodzą do 2.5tys i nic dalej,wtedy odpuszczam gaz i naciskam odnowa samochód dostaje kopa i idzie jak szalony.
jesli miał ktoś podobni prodlemy to prosze pisac.
dzieki;

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 07 lut 2010, 14:27

na początek podepnij vaga i szczytaj błedy potem zapodaj je na forum
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

Awatar użytkownika
maniek1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lis 2009, 21:01
Lokalizacja: gdynia

Post autor: maniek1980 » 07 lut 2010, 14:36

nie ma rzadnych błędów :?:

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 07 lut 2010, 16:38

maniek1980 pisze:nie ma rzadnych błędów :?:
Kolego na początek proponowałbym poprawić ortografię, nie to żebym się czepiał, ale jako wzrokowiec ciężko mi się to czyta. Rozumiem, że VAG nie pokazał żadnych błędów?. Trochę to dziwne bo ja obstawiałbym na problemy z przepływomierzem lub z sterowaniem kierownic w turbinie. Czy przed wymianą wałków+hydrauliki wszystko było ok?. To co opisałem tyczy się oczywiście spadków mocy bo z gaśnięciem auta to pewnie będzie inny problem. Co do nierównej pracy silnika może coś dzieję się z układem zasilającym auto w paliwo?.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Awatar użytkownika
maniek1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lis 2009, 21:01
Lokalizacja: gdynia

Post autor: maniek1980 » 07 lut 2010, 20:59

sorki za błedy ale robie to nie świadomie.przed wałkami miałem taki problem ze zawsze miał muła i był błąd 575 po wymianie zaworku od kierownic turbiny błąd znikł a auto dostało mocy ,choc czasami tez tak sie zacinał.czy po nagrzaniu turbiny mogą zacinac sie te łopatki w turbinie?
a co do przygasania to zauwarzyłem też ze w tym przezroczystym przewodzie są pęcherze powietrza,mechanik stwierdił ze zawsze troche ich będzie :-/ ,
czy to możliwe ze dzieje sie tak dlatego ze podkładki od nadmiaru (te miedziane na wtry
sku) nie były wymioeniane na nowe?
ja juz nia mam głowy do tego auta :evil:

[ Dodano: 2010-02-10, 20:50 ]
witam wszystkich mam nowe odkrycie co do tego szarpania silnikiem,jest tak ze jak wcisne pedał do oporu to wkreca sie tylko do 3000 obr i wtedy po odpuszczeniu gazu silnikiem szarpie.a gdy wcisne do oporu silnik wejdzie na 3000obr i wystarczy troszke odpuscic i znowu do oporu to wkręca sie nado konca i po puszczeniu gazu nie szarpie silnika. zauwazyłem też że jak odepnę weżyk od gruszki przy turbo to wkręca sie na wysokie obroty i po odpuszczeniu gazu nie szarpie.
moje pytanie czy to są obiawy padającej turbiny? czy raczej zacierających sie kierownic przy turbinie? a może ma ktoś inne pomysły :?:
dodam ze nie ma żadnych błędów na vagu.

[ Dodano: 2010-03-21, 17:28 ]
ja juz uporałem sie z problemem wystarczyło rozkrecic sztange o 1,5 obrotu i fura smiga. dzięki za zainteresowanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga