oczywiscie, ze tak! Wlasnie tak wymienialem u siebie gumy. Ani jednej sruby w wahaczu nie odkrecalem. Wahacz caly razem z McPhersonem. Da sie? DAPróbowałeś tak?
Audi A6 C4 podczas przyspieszania ściąga na prawą stronę
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
a moze poprostu trzeba sposobu? nie pomyslales? u mnie przynajmniej nie sciaga wiec raczej jest OKLechu pisze:OJ elmi_k :-P to chyba masz tam ładne luzy. U mnie nie dałoby rady tak stabilizatora wygiąć.
Lechu to jest tylko pret i to calkiem dlugi. a McPherson z jednej strony trzyma stabilizator a z drugiej wahacz, wiec niby czemu po odkreceniu sruby od stabilizatora nie mozna bylo lekko ruszyc kolumna?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
- Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice
Sklepałem lekko te podkładki, ponieważ pomimo wymiany tych gum na nowe lemfordera na szarpakach nadal był luz. Co ciekawe sklepanie pomogło, być może podkładki z czasem też się trochę wypaczają po jeździe po Polskich drogach.elmi_k pisze:Wymien same gumy. Glupoty gada ze caly wahacz. Po 2szt./strone. Ja kupowalem Lemfordera LMI 10079. (nr oryginalu 4A0407181A)
[url=http://images41.fotosik.pl/252/19ec4fc42b6cdf8am.jpg]Obrazek[/URL]
Dlaczego splaszczales?? Skoro one tak oryginalnie wygladaja?ryba80 pisze:ale dodatkowo trzeba trochę spłaszczyć te dwa talerzyki-podkładki ponieważ one po czasie też się wyginają
[url=http://images46.fotosik.pl/256/183a68ce562d8d9dm.jpg]Obrazek[/URL]
Co do wymiany gum rzeczywiście nie jest to trudne, jednak trzeba się trochę nagimnastykować koniecznie z pomocą drugiego lewarka. Raz podnieść raz opuścić wahacz trochę pokręcić kierownicą w prawo, w lewo i wchodzi bez problemu tak czy inaczej pomoc kolegi może się przydać. Powodzenia przy wymianie.
sorka jeszcze pytanie co do tych gum. Odłożyłem to na razie w czasie bo z $ kiepsko.
Dziś rano trochę dziwna sytuacja- przy prędkości 70-80km/h lekko zaczęła drgać kierownica. Mniej więcej od 60 w górę drga. To może być wina tych gum?
Ostatnio 200km trasy, przed wczoraj też 30km trasy, wczoraj po mieście i nic nie drgało. Dziś rano dopiero taka sytuacja się przytrafiła. Dodam, że auto dzisiejszą noc spędziło w zaspie na parkingu bo nie było już nigdzie miejsca więc wjechałem w jakiś zaśnieżony trawnik;P może gdzieś przymarzło coś? :)
Ale podejrzewam, że pewnie te gumy na stabilizatorze dały o sobie znać
Jakieś sugestie?:)
Dodam, że nic nie ściąga auto jedzie prosto i się elegancko prowadzi. ÂŻadnych drgań uślizgów. Tylko telepie kierownicą
Dziś rano trochę dziwna sytuacja- przy prędkości 70-80km/h lekko zaczęła drgać kierownica. Mniej więcej od 60 w górę drga. To może być wina tych gum?
Ostatnio 200km trasy, przed wczoraj też 30km trasy, wczoraj po mieście i nic nie drgało. Dziś rano dopiero taka sytuacja się przytrafiła. Dodam, że auto dzisiejszą noc spędziło w zaspie na parkingu bo nie było już nigdzie miejsca więc wjechałem w jakiś zaśnieżony trawnik;P może gdzieś przymarzło coś? :)
Ale podejrzewam, że pewnie te gumy na stabilizatorze dały o sobie znać
Jakieś sugestie?:)
Dodam, że nic nie ściąga auto jedzie prosto i się elegancko prowadzi. ÂŻadnych drgań uślizgów. Tylko telepie kierownicą
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga