szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu. skrzynia pracuje jak w manualu z nadpalonym sprzeglem! jak jest na D to rusza z miejsca dobrze ale problem pojawia sie juz z 2 na 3.wchodzi na wysokie obroty a nie jedzie.delikatnie ledwo dotykajac gazu powoli przyspiesza ale przy gorce juz ma problem i wchodzi na obroty. gdy ustawiam na 2 to pracuje idealnie, kazda inna opcja powoduje"slizganie sie".na podjezdzie zauwazylem plamki oleju na wysokosci skrzyni wiec sprobuje dolac,pewnie nie pomoze ale nic ciekawszego do glowy mi nie przychodzi...nie znam sie!
dzieki za kazda pomoc
atr_bwa
[a6 c5 2.8 quattro] tiptronik mi sie slizga
[a6 c5 2.8 quattro] tiptronik mi sie slizga
Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 15:45 przez atr_bwa, łącznie zmieniany 3 razy.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
tu masz podobny problem, możesz napisać na PW do kolegi
z mojego spotu ziom i wiem, że czyszczenie przepływki rozwiązało problem
a6-c5-25-tdi-tiptronic-brak-mocy-i-woln ... t16138.htm
z mojego spotu ziom i wiem, że czyszczenie przepływki rozwiązało problem
a6-c5-25-tdi-tiptronic-brak-mocy-i-woln ... t16138.htm
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
przepływkę nazywam przepływomierz to inaczej miernik masy powietrza (bardzo ważna cześć w aucie)atr_bwa pisze:to teraz potrzebuje info gdzie ta przeplywka i co to takiego
jest on przykręcony do obudowy filtra powietrza na 4 śruby i opaską z drugiej strony ściśnięty do rury gumowej, która prowadzi do prowadnicy ssącej powietrze (prowadzone do słynnej przepustnicy)
stojąc przed maską z lewej strony :-D
Miałem ten sam problem, przepływomierz do wymiany. Jak juz go znajdziesz przeczyść go odtłuszczaczem od razu zobaczysz poprawę ale to rozwiązanie tymczasowe gdyz w obecnych warunkach co miesiąc usiał bys go czyścic. Wez jeszcze pod uwagę, ze ze przy obecnych temp olej musi sie minimalnie nagrzać, wiec jak odpalisz auto poczekaj minute przed ruszeniem i jedz spokojnie.
bylem u specjalisty, zdjal miske od skrzyni i stwierdzil ze olej jest z woda z chlodnicy! wymienil filtr, wymienil olej, poskladal do kupy i dalej nic!chlodnice moze i trzeba nowa,okej,ale co dalej?niechcial sie podjac naprawy. teraz nawet mysle ze jest gorzej bo przeciaga biegi(dluga jedynka i dwojka bo dalej nie idzie)
czekam na przeplywke z polski, wiec zobaczymy czy cos to pomoze.mam nadzieje...
jakies wskazowki dla amatora??? bardzo chetnie przyjme...
pzdr
atr_bwa
czekam na przeplywke z polski, wiec zobaczymy czy cos to pomoze.mam nadzieje...
jakies wskazowki dla amatora??? bardzo chetnie przyjme...
pzdr
atr_bwa