Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Problem z ładowaniem

Elektryka
W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 02 lut 2010, 11:17

W takim razie trzeba robić mam nadzieje tylko ze do tego czasu nie ulegną zniszczeniu tzn nie umrą. A elektryk kumaty w końcu z ASO Audi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 02 lut 2010, 11:44

A dlaczego mają "umrzeć"? Pokazują głupoty, bo dostają jakieś obce napięcie. Z tym, że przez cały czas - a po wyłączeniu stacyjki tylko z akumulatora przecież.

W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 02 lut 2010, 14:55

Tak ale po wyłączeniu stacyjki tez pokazują głupoty dopiero po dłuższym postoju np: noc pokazują normalnie. Wiec czy to dalej wina "złego" napięcia??

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 02 lut 2010, 15:21

Upierałbym się, że jednak tak.
Chyba, że... dzieje się tak dopiero po nagrzaniu auta. Coś pod wpływem temperatury rozszerza się powodując owe "zwarcie". Po ostygnięciu wraca do normy...
Sprawdź na zimnym autku (gdy będą w pozycji ZERO): odpal go i zgaś. Zobacz czy od razu bedą głupieć czy wrócą do zera?

W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 02 lut 2010, 15:58

Jeśli są w pozycji zero po przekręceniu kluczyka ładowanie pokazuje ok 13-14V po odpaleniu ponad 16V. Po zgaszeniu staje na 8V. Do tego doszedł ostatnio wskaźnik paliwa tzn nie spada do zera no ale to dopiero zauważyłem ostatnim razem a z racji tego ze autko stoi i czeka na rejestracje w PL nie wiem jakby się zachowywało w codziennej eksploatacji.

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 02 lut 2010, 16:11

No to teraz nie wiem co powiedzieć.
Może po prostu zacinają się?
I - choć głupio to zabrzmi - popukaj w deskę nad zegarami, może opadną pod wpływem wstrząsu? Popróbuj wszystkiego.
A może zaczekaj z tym aż zaczniesz go normalnie eksploatować...

W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 02 lut 2010, 17:07

Pewnie będę musiał zaczekać i mieć nadzieje ze w niczym im to nie przeszkodzi i da rade to naprawić. A może im zimno :-P i dojda do siebie z czasem :-)

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 02 lut 2010, 17:55

Ja bym niczego nie wykluczał - zaczął jeździć i obserwował...

W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 02 lut 2010, 18:56

Tak tez trzeba będzie zrobić :-D . Dzieki za pomoc ;-) . Bulvers orientujesz się może gdzie w pilocie znajduje się bateria i jak się do niej dostać??Bo nie działa ani jeden pilot i chce zacząć od baterii. I czy wszystkie A6 C5 miały alarm fabryczny??

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 02 lut 2010, 19:05

Chyba wszystkie...
A masz kluczyk w "scyzoryku"?
Jeśli tak to podważ śrupokrętem tę klapkę i tam jest bateryjka.
Ale to, że nie działa to nie znaczy, że jest niesprawna bateria. Może być niezsynchronizowany z autem. Tak sie dzieje podczas wymiany... właśnie. :!:

W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 03 lut 2010, 07:31

Do baterii już się dostałem teraz tylko zakup nowych i sprawdzenie czy to baterie. Ale muszę poszukać jakiegoś prostego wytłumaczenia jak je zaprogramować od nowa po wymianie baterii :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 03 lut 2010, 15:19

Podchodzisz do samochodu - nasiskasz przycisk w pilocie i w ciągu 30 sekund musisz włożyć kluczyk w zamek drzwi i zamknąć lub otworzyć samochód.
"..i fsysko, i po robocie, i do gabloty - powtus...(Killerów2) :mrgreen:
Chyba, że u Ciebie zadziała od razu po zmianie baterii - bez konieczności synchronizacji...
"Wszystko jest trudne zanim stanie się proste." Fuller

W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 03 lut 2010, 16:40

Mam nadzieje ze wogóle zadziała bo teraz to ni hu... hu......ani jeden ani drugi :-( Wszystko się okaże wieczorem.

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 04 lut 2010, 02:39

To pewnie już ktoś zmieniał baterie i nie zsynchronizował. Albo padły do końca... :idea:
Daj znać czy sie udało... ;-)

W_o_j_T_e_K

Post autor: W_o_j_T_e_K » 04 lut 2010, 07:15

Po wyglądzie baterii sądzę ze nikt ich nie wymieniał :-P. Dam znac czy sie udało ale dopiero wieczorem.
EDIT:
Jednego pilota udało się uruchomić :mrgreen: drugi zero reakcji :-x niestety

[ Dodano: 2010-02-04, 20:50 ]
Wskaźniki wszystkie w pozycji 0 tzn prawidłowej przed włączeniem stacyjki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja