[A6 C5 2.5 TDI 150ps] Czujnik uniesienia igły G80
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 sty 2008, 01:45
- Lokalizacja: Słupsk/Łeba/Warszawa
[A6 C5 2.5 TDI 150ps] Czujnik uniesienia igły G80
Witam! W mojej A6 jest do wymiany czujnik skoku iglicy. Serwis chce za niego ponad 1000zł,więc szukam używanego. Problem jest taki,że poszukując części każdy się pyta w którym miejscu znajduje się ten czujnik,a ja nie mam zielonego pojęcia. Jeśli ktoś wie, to bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 sie 2008, 22:31
- Lokalizacja: podkarpackie
Witam wszystkich jestem nowy na forum mam pytanie tez co do tego czujnika iglicy g80 komputer pokazal ze jest on wypiety lub przerwany czy mozna narazie jezdzic z tym czy moze sie cos stac przez to ze go nie wymienie prosze o porade z gory dziekuje pozdrawiam 
przywitaj się w dziale "powitania"

przywitaj się w dziale "powitania"
Ostatnio zmieniony 09 sie 2008, 22:52 przez konradmanU, łącznie zmieniany 1 raz.
konrad
Czujnik G80 znajduje się na szczycie wtryskiwacza na pierwszym cylindrze od podszybia w rzędzie cylindrów od strony pasażera czyli prawej (tylko do tego wtryskiwacza dochodzi czarny kabelek który można zobaczyć wychodzący spod pokrywy zaworów)
W praktyce najczęściej padnięty jest cały wtryskiwacz sterujący a auto jeździ na mapach awaryjnych ostatnio zapamiętanych w ECU
Wtryskiwacz jest firmy BOSCH koszt około 1,5 tys
Jeździć można skoro jeździsz Ja tez mam padnięty no i trzeba jak najszybciej wymienić
Pozdro
W praktyce najczęściej padnięty jest cały wtryskiwacz sterujący a auto jeździ na mapach awaryjnych ostatnio zapamiętanych w ECU
Wtryskiwacz jest firmy BOSCH koszt około 1,5 tys
Jeździć można skoro jeździsz Ja tez mam padnięty no i trzeba jak najszybciej wymienić
Pozdro
'91 C4 100 2.0 AAE Sedan było
'00 A6 C5 2.5 AKE Avant jest
Ride or Die
'00 A6 C5 2.5 AKE Avant jest

Ride or Die
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 sie 2008, 22:31
- Lokalizacja: podkarpackie

'91 C4 100 2.0 AAE Sedan było
'00 A6 C5 2.5 AKE Avant jest
Ride or Die
'00 A6 C5 2.5 AKE Avant jest

Ride or Die
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 sty 2008, 01:45
- Lokalizacja: Słupsk/Łeba/Warszawa
Ja w swojej już sprawę załatwiłem. Jeździłem na uszkodzonym przez 20 tysięcy... Byłem na serwisie ale nie miałem tyle kasy żeby to naprawić i udało mi się znaleść silnik AKN na części (bo taki mam w swojej) na allegro. Kupiłem cały wtryskiwacz sterujący i pojechałem go sprawdzić do firmy która zajmuję się naprawą wtryskiwaczy i pomp. Elektronika okazała się wporządku,lecz wtryskiwacz był walnięty. Regeneracja kosztowała 180zł. Za wtrysk dałem wcześniej 250,więc i tak wyszło znacznie taniej
Pompe vacum też kupiłem z używki za 100zł i jak na razie chodzi idealnie (nowa w granicach 700-800).

Witam!
Czytałem Twój post odnośnie wtrysku sterującego.
Piszesz że jeżeli ma się walniętą elektronike we wtrysku sterującym to można kupić używke z dobrą elektroniką i przełożyć koncówke . Ja mam własnie taki przypadek....zwarcie czujnika wzniosu iglicy. Kupilem uzywany ze sprawną elektroniką i mam zamiar przełozyc końcówke. Oryginalny sterujący ma końcówke 202 F a ja kupilem z oznaczeniem 201F. Czy można bez problemu robić przekładke i czy potem nie trzeba ustawiać tego wtrysku?
Dzięki z góry za odpowiedż
Czytałem Twój post odnośnie wtrysku sterującego.
Piszesz że jeżeli ma się walniętą elektronike we wtrysku sterującym to można kupić używke z dobrą elektroniką i przełożyć koncówke . Ja mam własnie taki przypadek....zwarcie czujnika wzniosu iglicy. Kupilem uzywany ze sprawną elektroniką i mam zamiar przełozyc końcówke. Oryginalny sterujący ma końcówke 202 F a ja kupilem z oznaczeniem 201F. Czy można bez problemu robić przekładke i czy potem nie trzeba ustawiać tego wtrysku?
Dzięki z góry za odpowiedż
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Kolgo wg mnie kupiłeś wtrysk 059 130 201f ,a to wtrysk "zwykły" czyli 5szt masz 201f ,a 1szt to właśnie sterujący 059 130 202fmarcebo pisze:Witam!
Czytałem Twój post odnośnie wtrysku sterującego.
Piszesz że jeżeli ma się walniętą elektronike we wtrysku sterującym to można kupić używke z dobrą elektroniką i przełożyć koncówke . Ja mam własnie taki przypadek....zwarcie czujnika wzniosu iglicy. Kupilem uzywany ze sprawną elektroniką i mam zamiar przełozyc końcówke. Oryginalny sterujący ma końcówke 202 F a ja kupilem z oznaczeniem 201F. Czy można bez problemu robić przekładke i czy potem nie trzeba ustawiać tego wtrysku?
Dzięki z góry za odpowiedż
059 130 201F 5szt jednakowych
059130202F 1szt sterujący
Do autek spełniających normę EU3
059 130 201G 5szt jednakowych
059 130 202G 1szt sterujący
Do autek spełniających normę EU4 + D4