[ALL]Quattro zawiecha tył.
[ALL]Quattro zawiecha tył.
Witam
Pytanie do uzytkownikow Audi z napedem Quattro. Jak wyglada awaryjnosc tylnego zawieszenia. Jakie koszty jak z dostepnascia czesci. Wiem ze tam jest juz zawieszenie stalowe wiec pewnie wystarczy jakos gumy wymienic.
Pozdrawiam
stosuj tagi
Pytanie do uzytkownikow Audi z napedem Quattro. Jak wyglada awaryjnosc tylnego zawieszenia. Jakie koszty jak z dostepnascia czesci. Wiem ze tam jest juz zawieszenie stalowe wiec pewnie wystarczy jakos gumy wymienic.
Pozdrawiam
stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 11 lip 2008, 15:26 przez Arek_R, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
No ja mam Quattro ale mam zawieszenie pneumatyczne wiec ci nic kolego nie powiem 

A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Artur27, nic dodac nic ujać :mrgreen: juz nie moge sie doczekac zimy :mrgreen:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Ne Golf 4Motion nie byl ale mialem okazje smigac A6 Quattro zima po sniegu i od wtedy stwierdzilem ze musze miec Audiole z napedem Quattro :mrgreen:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

Kolego, takiej informacji nie dostaniesz, bo wahacze z tył wymienia się rzadziej niż rzadko. U mnie auto jeździ od 10 lat i z tył tylko amory były wimieniane. Poza tym nic takiego. Tam nie ma osi skrętnej, więc siły są ustawione bardziej osiowo, a o tym konstruktorzy Audi pomyśleli.
Poszukaj ile kosztują amorki do tył i resztą się nie martw. Chyba, że chcesz szaleć i łamać wahacze na krawężnikach, ale to już nie można zaliczyć do zużycia.
Poszukaj ile kosztują amorki do tył i resztą się nie martw. Chyba, że chcesz szaleć i łamać wahacze na krawężnikach, ale to już nie można zaliczyć do zużycia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Witam, W temacie tylnego zawieszenia - wydaje się że jest mniej awaryjne od przedniego. ÂŁożyska są takie jak z przodu, podobnie przeguby. osłony na przegubach wytrzymują dłużej niż przednie, jedynie wypadają czasem amortyzatory - sachs w cenie około 340 zł sztuka.
Jedyny minus to większe spalanie.
Pozdr.
Jedyny minus to większe spalanie.
Pozdr.