Witam wszystkich,mam pytanie,czy ktoś orientuje się jakie powinny być obroty silnika na biegu jałowym,bo po wymianie rozrządu jakoś tak dziwnie falują w granicach od 600 do 800 obr.
Tyle czasu na forum i jeszcze nie umiesz nazywać tematów :!:
[A6 C5]obroty silnika 2,5 TDI 150 K
[A6 C5]obroty silnika 2,5 TDI 150 K
Ostatnio zmieniony 11 lip 2008, 08:33 przez gwe70, łącznie zmieniany 1 raz.
gwe70
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
no mi przy 2.5 TDI 180KM pokazuje troszeczke ponizej 9000 jak w kazdym samochodzie chyba.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Prawodłowe obroty na biegu jałowym to według wskazania na obrotomierzu to ok 850 obr/min a po podpięciu VAG'a ukazuje się prawidłowa wartość jaką podaje Audi 842 obr/min. Tyle ma moje AFB dzisiaj sprawdzałem 

Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE