[A6 C5] pierwsze fotki :)
[A6 C5] pierwsze fotki :)
Witam, od razu sorki ze taki brudasek ale sami wiecie jak to jest w zimie . Chciałem sie tez pochwalic swoja A6, jeszcze pare spraw jest do zrobienia ale juz jest ok. Od razu rzuca sie w oczy brak zaslepek spryskiwaczy ale bardzo trudno je dostac, pozostaje tylko serwis (chyba ze ktos wie jak je zdobyc to chetnie skorzystam z pomocy).
-Silniczek 1,9 TDI pierwotnie byl 2,5
-system BOSE
-skórki chyba w fajnym kolorku
-zimowki 16"
-fabryczne sportowe zawieszenie
-grzane dupcie tył i przód
-Webasto
Czyli praktycznie seria ale juz niedługo
I co myślicie o mojej A6?
Oto link do fotek
http://img32.imageshack.us/g/s7303073a.jpg/
-Silniczek 1,9 TDI pierwotnie byl 2,5
-system BOSE
-skórki chyba w fajnym kolorku
-zimowki 16"
-fabryczne sportowe zawieszenie
-grzane dupcie tył i przód
-Webasto
Czyli praktycznie seria ale juz niedługo
I co myślicie o mojej A6?
Oto link do fotek
http://img32.imageshack.us/g/s7303073a.jpg/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 682
- Rejestracja: 06 lis 2009, 23:48
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 lis 2008, 19:13
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wlkp/nl
Powodem zmiany byla usterka silnika (odkrecila mi sie rolka prowadzaca i zmielilo wszystko w glowicach lacznie z ich uszkodzeniem), mialem na stanie silnik z A4 razem ze skrzynia. Do swapa potrzebne sa lapy skrzyni i silnika,pedal gazu od 1,9, Trzeba pokombinowac z podlaczeniem chlodnicy tej z 2,5 chyba ze masz ta z 1,9, tak samo jest z intercoolerem ale dla chcacego nic trudnego i jak bedziesz dobieral silnik to taki zeby byl troszke nowszy bo jak nie bedzie can-chyba tak to sie nazywa - to nie bedziesz mial ASR i trzeba pokombinowac z ABS ale wszystko do zrobienia, temat klimy tez do strawienia, wymiana wezy bo ten kompresor z 2,5 mial inne podlaczenie i nie bedzie pasowal pod kompresor z 1,9, jest tez temat ze sprzeglem bo zalezy jakie bedziesz mial wejscie w skrzyni do tego silownika i pare takich innych drobnostek ale wszytko do zrobienia. Mi sie udalo Jakby co sluze pomoca
Kupisz 2,5 uzywke i jak zle trafisz to znowu remont,a jak konkretny remoncik to 5 koła trzeba bedzie wrzucic i co wtedy, a tak wiedzialem co wstawiam,a zrobione jest dobrze , moc sie troszke podniesie i bedzie ok. Takie jest moje zdanie ale mialem chwile zwatpienia zeby to w h.. puscic. Wiesz ,jakbym mial to oddac do warsztatu do roboty to wiadomo kosmos by byl, a tak sam dlubalem i bylo po kosztach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 682
- Rejestracja: 06 lis 2009, 23:48
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:54
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ladna, ale czy ostatnio nie wystawiales swojej na allegro ? byla zupelnie podobna z takim wnetrzem... i chyba tez bez zaslepek na spryskach ..
A tak w ogole Madmajster to byly w a6 c5 1.9 tdi quattro Lecz byly to wersje limitowane na skandynawie U nas chyba ktos sprowadzil takiego avancika ze szwecji
A tak w ogole Madmajster to byly w a6 c5 1.9 tdi quattro Lecz byly to wersje limitowane na skandynawie U nas chyba ktos sprowadzil takiego avancika ze szwecji
Styl, szyk, smak i elegancja - AUDI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga