[ A6 C5 ]Płyn do chłodnic2,5TDI
[ A6 C5 ]Płyn do chłodnic2,5TDI
Witam.
Mam może prozaiczne pytanie ale od niedawna jeżdżę Audi A6 C5 Avant 2,5TDI 180KM i właśnie mi komputer sygnalizuje rano jak odpalam, że jest za mało płynu w chłodnicy. Mechanik mi mówił że tu jest specjalny płyn i nie moge dolać dowolnego mieszalnego tylko konkretny do tego modelu. Czy to prawda? Czy trzeba udać się po niego do serwisu czy moge dolać jakiś płyn który można mieszać z innymi? Jeśli tak to jaki?
Mam może prozaiczne pytanie ale od niedawna jeżdżę Audi A6 C5 Avant 2,5TDI 180KM i właśnie mi komputer sygnalizuje rano jak odpalam, że jest za mało płynu w chłodnicy. Mechanik mi mówił że tu jest specjalny płyn i nie moge dolać dowolnego mieszalnego tylko konkretny do tego modelu. Czy to prawda? Czy trzeba udać się po niego do serwisu czy moge dolać jakiś płyn który można mieszać z innymi? Jeśli tak to jaki?
Ostatnio zmieniony 08 lip 2008, 11:06 przez looz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
looz, kup sobie butelkę płynu G12+, rozcieńcz pół na pół z wodą i dolej. Koszt płynu niewielki, nie ma sensu robic doświadczeń. Dolej do zbiorniczka, bo do chłodnicy to niby jak ?
Ale nastepnie obserwuj uważnie czy znowu nie ubywa ! Bo dolewając leczysz skutek, a nie przyczyne. Jesli masz za mało to albo gdzieś cieknie, albo coś pożarlo płyn- czyli wsiąkł do cylindra lub ukladu smarowania.
Ale nastepnie obserwuj uważnie czy znowu nie ubywa ! Bo dolewając leczysz skutek, a nie przyczyne. Jesli masz za mało to albo gdzieś cieknie, albo coś pożarlo płyn- czyli wsiąkł do cylindra lub ukladu smarowania.
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Kup na pierwszym lepszym CPN-ie wode destylowana i to wystarczy na ta chwile a przed zima wymien caly plyn chlodniczy.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
Stary NIE możesz lać smiało :!: :!:looz pisze:czyli rozumiem że jakiekolwiek borygo czy petrygo moge śmiało lać?
Nie możesz mieszać płynów chłodniczych :!: :!:
Ja śmigam na G 012 koncentrat i taki jest zalecany, a na chwilę obecną zrób tak jak ci pisze Paweł
Paweł pisze:Kup na pierwszym lepszym CPN-ie wode destylowana i to wystarczy na ta chwile a przed zima wymien caly plyn chlodniczy.
Audi A6 Avant - sportowe kombi
Przekręcamy kluczyk i do uszu dolatuje przyjemny pomruk silnika...
Wciskamy pedał przyspieszenia i niewidzialna siła wciska nas w fotel - bardzo wygodny fotel ... :-D
Przekręcamy kluczyk i do uszu dolatuje przyjemny pomruk silnika...
Wciskamy pedał przyspieszenia i niewidzialna siła wciska nas w fotel - bardzo wygodny fotel ... :-D
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga