[A6 C4 2.6] Co się stanie jeśli założe zwykłą instalację??
[A6 C4 2.6] Co się stanie jeśli założe zwykłą instalację??
Przymierzam się do założenia gaziku, największy problem to ceny instalacji sekw. nie mam zamiaru wydawać niewiadomo ile kasy na gaz bo sam samochód nie jest już tego warty. Zastanawia mnie, czy jak założymy zwykłą instalkę to czy nie będzie zbyt dużo problemów?
Jeśli się da to jaką instalację (zwykłą) najlepiej jest założyć >? < może macie coś u siebie to napiszcie .... Silnik ABC
Jeśli się da to jaką instalację (zwykłą) najlepiej jest założyć >? < może macie coś u siebie to napiszcie .... Silnik ABC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
Re: [A6 C4 2.6] Co się stanie jeśli założe zwykłą instalację
witammaximan pisze:Przymierzam się do założenia gaziku, największy problem to ceny instalacji sekw. nie mam zamiaru wydawać niewiadomo ile kasy na gaz bo sam samochód nie jest już tego warty. Zastanawia mnie, czy jak założymy zwykłą instalkę to czy nie będzie zbyt dużo problemów?
Jeśli się da to jaką instalację (zwykłą) najlepiej jest założyć >? < może macie coś u siebie to napiszcie .... Silnik ABC
odradzam zakładania zwykłego gazy w tym silniku a dlaczego:
-na zwykłym gazie więcej pali
-występuje efekt strzału mogące spowodować zniszczenie kolektora ssącego( problem stanowi odległość miksera od zaworu- jest za długa)
jest nie duża różnica w cenie między zwykłym gazem a sekwencją trzeba stosować wzmocniony reduktor ,sterowanie elektroniczne,zabezpieczenia kolektora( gwizdki, klapy)
podejrzewam że zwykły gaz będzie kosztował min 1700zł
- ponadto dodatkowym kosztem jest utrzymanie układy zapłonowego w niemal idealnym stanie ( co nie jest wymagane na sekwencji)
- zwrotu sekwencji będzie o ok 5 tyś dłuższy niż na zwykłym gazie i nie generuje dodatkowych kosztów( po zafiltrami)
zresztą kolego to twój samochód i twoja kasa...
[ Dodano: 2010-01-21, 19:38 ]
maximan pisze:Przymierzam się do założenia gaziku, największy problem to ceny instalacji sekw. nie mam zamiaru wydawać niewiadomo ile kasy na gaz bo sam samochód nie jest już tego warty. Zastanawia mnie, czy jak założymy zwykłą instalkę to czy nie będzie zbyt dużo problemów?
Jeśli się da to jaką instalację (zwykłą) najlepiej jest założyć >? < może macie coś u siebie to napiszcie .... Silnik ABC[/quo
w garwolinie nie znam dobrych gazowników... polecam gościqa w rykach na ul przemysłowej nie jest tani ale nie robi sieczki pod maską..
ÂŻebyś potem sie nie złościł dołuż pare stówek i załuż sekwencje. Poczytaj na forum jaka instalacja była by dla ciebie najlepsza napwno STAG co do reduktora to sie nie bede wypowiadał popatrz na allegro jakie ceny i przkalkuluj czy sie nie lepiej opłaci troszki dołożyc. Nawet kupic graty a u gościa założyc może by było taniej...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
jeśli chodzi o reduktor to sugeruje zavoli zeta s magic jet lub silver wtryski w zupełności wystarcza a co do elektroniki to koniecznie staga 300 plus, ma on sporo więcej funkcji niż zwykły stag i ma podgrzewanie listew wtryskowych a kosztuje tyle samo( staga 300 juz nie produkują ale może zalegać gdzieś na pułce u montazysty)edzioedek pisze:ÂŻebyś potem sie nie złościł dołuż pare stówek i załuż sekwencje. Poczytaj na forum jaka instalacja była by dla ciebie najlepsza napwno STAG co do reduktora to sie nie bede wypowiadał popatrz na allegro jakie ceny i przkalkuluj czy sie nie lepiej opłaci troszki dołożyc. Nawet kupic graty a u gościa założyc może by było taniej...
kolego odradzam i to w 100% miałem identyczny silnik w Audi 100 C4 tyle że ja kupiłem już ze zwykłą instalacją gazową. Użytkowałem auto troszke ponad rok i trzy razy wymieniałem kolektor. Koszt używanego od 100-150 zł. Jest on plastikowy i przy kończącym się gazie w butli na rozgrzanym silniku występuje wystrzał i kolektor się rozsypuje. Poza tym jak pojechałem do warsztatu gdzie montują instalację gazowe to powiedzieli mi, że jeżdzę autem z bombą na pokładzie i żebym wyposażył się w gaśnicę bo przy takim wystrzale bardzo szybko może się zapaliś wygłuszenie w masce i że auta bardzo szybko się palą. Jak to usłyszałem to bardzo szybko sprzedałem Audi...Naprawde lepiej dodać i założyć instalację sekwencyjną niż co miesiąc kupywać kolektor...
Bo cztery kółka zawsze jadą do przodu... OOOO
ja kupilem swoje auto odrazu z mysla o lpg, fajnie sie jezdzi, ma kopa, ale spalanie na poziomie 10l na trasie to sporo jak na benzyne i wali po kieszeni.
krotkowzrocznosc szkodzi jesli chodzi o gaz, sam mam idento autko i wiem jak to wyglada
nawet przez chwile nie zastanawialem sie nad 2 gen. zaplacilem 3,400zl za swoja instalke, pakuje 50l gazu do butli. zrobisz sekwencje i zapomnisz ze masz gaz wogole w aucie, tylko na stacji zatankujesz za 100zl i pojedziesz 300km z ciezka noga.
krotkowzrocznosc szkodzi jesli chodzi o gaz, sam mam idento autko i wiem jak to wyglada
nawet przez chwile nie zastanawialem sie nad 2 gen. zaplacilem 3,400zl za swoja instalke, pakuje 50l gazu do butli. zrobisz sekwencje i zapomnisz ze masz gaz wogole w aucie, tylko na stacji zatankujesz za 100zl i pojedziesz 300km z ciezka noga.
1.8T+
[a6 2.8 Q Avant]
Nic się nie stanie jeśli założysz zwyklą mieszalnikową instalację. Ja w Omedze z 97 roku miałem BRC lambda blitz - silnik chodził (ktoś inny się nią cieszy) rewelacyjnie. ÂŚmigała ponad dwie paki aż miło. Do aut z tych roczników nie ma sensu pchac dużych pieniędzy. Różnicy w jeździe nie poczujesz- twoja kieszeń już tak. To populistyczne myślenie - ktoś rzuci hasło "Sekwencja" lub inne (hehe) łatwo wpadające w ucho, i wszystko inne jest be. :roll:
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
Re: [a6 2.8 Q Avant]
cóż są auta w których można montowac zwykłe instalki warunkiem jest krótki dystans od mixera do zawory a w silniku 2.6 jest spory ciekawe jaki to buł silnik w tej omedze... zakładam że 2.0 eco tec w tym jeszcze jakoś śmiga bo w v-kach są klapy dolotu powietrza trzeba je wywalać jeśli chce sie ryzykować ze zwykłym gazemtechnic pisze:Nic się nie stanie jeśli założysz zwyklą mieszalnikową instalację. Ja w Omedze z 97 roku miałem BRC lambda blitz - silnik chodził (ktoś inny się nią cieszy) rewelacyjnie. ÂŚmigała ponad dwie paki aż miło. Do aut z tych roczników nie ma sensu pchac dużych pieniędzy. Różnicy w jeździe nie poczujesz- twoja kieszeń już tak. To populistyczne myślenie - ktoś rzuci hasło "Sekwencja" lub inne (hehe) łatwo wpadające w ucho, i wszystko inne jest be. :roll:
kolego technic, nie wiem czy znajdziesz kogos kto by polecil instalacje 2gen do tego silnika 2.6 a jesli ktosby to juz zrobil to chyba nie bylby zbyt dobrze poinformowany. poczytaj wyzej o plastikowym kolektorze. Wiadomo ze auto nie jest nowe, ale jesli ktos kupuje audi z tym motorem to lepiej niech sie liczy z sekwencja.albo brac 2.8.
1.8T+
Powiem tak. Miałem silnik ABC 2,6 z LPG i bardzo żałowałem. Po zakupie dowiedziałem się, że o wiele lepszym wyborem jest 2,8. Po pierwsze przy instalacji gazowej nie sekwencyjnej aluminiowy kolektor w silniku 2,8 bardzo dobrze się sprawuje. Poza tym spalanie na gazie przy normalnej jeździe jest nawet ciut mniejsze, a cieszyć się można bardziej obszerną stajnią koni. Więc jeśli montować instalację LPG w silniku 2,6 to tylko sekwencję(ze względu na bezpieczeństwo i mniejsze spalanie). Piszę to z mojego doświadczenia.
Bo cztery kółka zawsze jadą do przodu... OOOO
ja tez troche zaluje, ze nie kupilem Q i tego 2.8 193HP.
no ale nie teraz to pozniej;) moze c5
kolge co zalozysz zalezy tylko od ciebie, mi tez troche bylo szkoda prawie 3500zl ale coz wiedzialem ze to nie bedzie tanie.
teraz smigam na gazie jak na benzynie, nie ma problemow nawet powyzej 6500obrotow
no ale nie teraz to pozniej;) moze c5
kolge co zalozysz zalezy tylko od ciebie, mi tez troche bylo szkoda prawie 3500zl ale coz wiedzialem ze to nie bedzie tanie.
teraz smigam na gazie jak na benzynie, nie ma problemow nawet powyzej 6500obrotow
1.8T+
Jednak zdecydowałem się na instalkę sekwencyjną, mimo tego że koszt jest większy niż przypuszczałem (2700 zł) za STAG300plus. Przecież to ja mam nim jeździc a nie kto inny i to mój problem jeśli zacznie się cos sypac... hehe. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale jako wieczny optymista myślę , że będzie bezproblemowo Pozdrawiam i dzięki za wasze opinie.....
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga