Mam problem z ładowaniem alternatora na uruchomionym silniku napięcie na VAG-u pokazuje mi 18,2V po włączeniu wszystkich urządzeń elektrycznych na MAXa napięcie spada gwałtownie do 12V i gwałtownie z wrasta do 18V
Jaka to morze być przyczyna??
4-miesiące temu był wymieniony na nowy regulator napięcia i było OK aż do dzisiejszego dnia jadę sobie wieczorem nagle wskażnik napięcia na desce rożdżielczej uciekł mi powyżej 16V to pomyślałem że może wskażnik padł ale tu nagłe prawa lampa przednia zgasła zdziwiło mnie to bo xenony tak się nie palą, zatrzymałem się by sprawdzić , przetwornica prawa w ogóle nie dawała oznak że chodzi zgasiłem silnik obejrzałem przyłącza i było OK po odpaleniu ponownie świateł zaświeciła się ale po jakimś czasie znowu zgasła a przetwornice całe gorące
czy to jest wina regulatora jakiś bubel mi sprzedali

czy padła jedna z diod na alternatorze

POZDRAWIAM