Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AUDI A6 C6 2.0 TDI ] Ciężko wchodzi jedynka

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
moti760
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 wrz 2009, 12:15
Lokalizacja: Buchloe

[ AUDI A6 C6 2.0 TDI ] Ciężko wchodzi jedynka

Post autor: moti760 » 18 sty 2010, 15:54

Witam mam takie pytanie czasami gdy stoję na światłach mam problem ze wrzuceniem pierwszego biegu ciężko wchodzi gdy auto się lekko jeszcze toczy to wchodzi jak do masła inne biegi wchodzą idealnie. Zauważyłem ze gdy silnik jest wyłączony to wchodzą idealnie gdy odpale to jedynka ciężko wchodzi jakby coś blokowało gdy wrzucę pierw 3 lub 4 a później 1 to niema problemu spotkał się już ktoś z takim czymś? <smuty>
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 19:54 przez moti760, łącznie zmieniany 4 razy.
moti760

Awatar użytkownika
s6+
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 213
Rejestracja: 04 sty 2010, 22:57
Lokalizacja: KRAKÓW/WIEN

Post autor: s6+ » 18 sty 2010, 21:18

ile masz przejechane tym audi???
moze albo byc sprzeglo ale jak by sprzeglo bylo kiepskie to by reszta wchodzila tez kiepsko acz kolwiek nie jest to regula druga opcja to moga byc wodziki idace od lewarka do wybieraka skrzyni ew sam wybierak walniety lub moze wodziki w skrzyni w nagorszym przypadku przesowka synchronizatora
radzil bym od wodzikow lewarka zaczac i isc pokolei bo nie poczebnie sobie robic koszty skoro to moze byc jakas blacha zecz

[ Dodano: 2010-01-18, 21:21 ]
albo moze sprzeglo nie dokonca Ci wysprzegla
AHK 4,2 V8.....next rs6 plus...dream car Audi Sport Quattro

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 19 sty 2010, 01:31

Może to być objaw zużytego hamulca w synchonizatorze lub nawet samego synchronizatora lub sprzęgła. Bardziej stawiałbym na sprzęgło, które nie wysprzęgla do końca (ciągnie). -Wałek głowny jest cały czas w ruchu i stąd kłopot ze wciepnięciem "stojącej" jedynki (podejrzewam, że 2-gi bieg też wtedy ciężko wchodzi?). Jak autko już albo jeszcze się toczy i koła napędzają trybiki w skrzyni, obroty się wyrównują i problem znika. Albo gdy zatrzymasz skrzynię wrzucając najpierw jakiś inny bieg - tak jak to praktykujesz obecnie...

Awatar użytkownika
s6+
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 213
Rejestracja: 04 sty 2010, 22:57
Lokalizacja: KRAKÓW/WIEN

Post autor: s6+ » 19 sty 2010, 15:37

no tez moze byc hamulec w synchronizatorze:)
AHK 4,2 V8.....next rs6 plus...dream car Audi Sport Quattro

moti760
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 wrz 2009, 12:15
Lokalizacja: Buchloe

Post autor: moti760 » 19 sty 2010, 15:50

Witam najechane mam 126000 olej sprawdzałem i jest ok ale zauważyłem w osłonie pod autem gdzie wychodzą te dwa cięgła jest dziura w gumie wygryziona przez jakieś łasice czy coś tam? Czy czasami tam nie dostał się brut i blokuje to? Nie wiem co do sprzęgła nic nie skrzypi nawet dwa razy wysprzeglanie nie pomaga najlepiej 4 lub 3 i jest ok
moti760

Awatar użytkownika
Bulvers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 sty 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bulvers » 19 sty 2010, 16:26

To... gdyby tam był jakiś drut blokowałby Ci cały czas!

Sprawdz stan tarczy sprzęgłowej (płynu, linki, bo nie wiem jaki jest tam układ sterowania sprzęgłem) - na 90% nie wysprzęgla do końca.
Masz to autko od nowości, że tak wierzysz w jego przebieg ?? ;-)
"Wszystko jest trudne zanim stanie się proste." Fuller

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja