sprawdzić co tam siedzi D2S/D1S, czy jakiś chiński wyrób.
Te symbole gdzie znajdę?
W ASO zaproponowano mi że elektryk stwierdzi to do godziny czasu przy stawce roboczogodzinnej 300 zł
xenony a przegląd auta [a6c5]
Tak wygląda oryginalna przetwornica, żarnik i wtyczka do żarnika: http://www.allegro.pl/item864156096_prz ... ginal.html
A tak wyglądają dokładane ksenony: http://www.allegro.pl/item873698546_h7_ ... 6k_8k.html
Myślę, że sam sobie poradzisz z rozpoznaniem i 350 pozostanie w kieszeni. Ewentualnie gdy będziesz miał wątpliwości zrób zdjęcie i wrzuć tutaj.
A tak wyglądają dokładane ksenony: http://www.allegro.pl/item873698546_h7_ ... 6k_8k.html
Myślę, że sam sobie poradzisz z rozpoznaniem i 350 pozostanie w kieszeni. Ewentualnie gdy będziesz miał wątpliwości zrób zdjęcie i wrzuć tutaj.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 682
- Rejestracja: 06 lis 2009, 23:48
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
No to już wiem po co jakiś mądry niemiec wymieniał lapmy w moim autku z seryjnych(1997) na 2003 Heli...teraz są DC bo są dołożone ksenony z przetwornicami,i ten gość chyba chciał postępować choć trochę zgodnie z prawami heh.Wcześniej były HR bo patrzyłem na oznaczenia na tych starych lampkach(bo mi je dał) i może dla tego ku mojemu zdziwieniu na przeglądzie(08.11.09r) mi powiedziano,że ..."jest 100% prawidłowości oświetlenia" <yesyes>
...się pomyliłem -DC
...się pomyliłem -DC
Ostatnio zmieniony 23 sty 2010, 04:48 przez madmajster, łącznie zmieniany 2 razy.
A teraz prędko! Zanim dotrze do nas, że to bez sensu...
W oryginale przetwornica jest poza obudową lampy, a dokładniej jast zamocowana pod lampą. Zresztą w zwykłych lampach jest identyczne miejsce na przetwornicę, jak w tych z oryginalnym xenonem.Sycko pisze:To coś czarne mocowane na szybko-złączkę to chyba przetwornica.
W oryginalne przetwornice siedz w obudowie lampy.
Więc wniosek - Masz HID-y
Kupić żarówki H7 sztuk 2, odkręcić lampy, zdemontować przetwornice i żarniki, założyć żarówki H7 i zamontować lampy.DANIEL111 pisze:Oczywiście nie znam się czy teraz żeby wrócić do normalnego oświetlenia dużo kombinacji potrzeba?
jakie elementy mi są potrzebne?i jakie to mogą być koszty?
Koszty uzależnione od tego czy masz narzędzia do wykręcenia lampy (w szczególności długi śrubokręt do śróby przy migaczu) i od tego jakie żarówki kupisz. jak w markecie to pewnie 20PLN za komplet, a jak philipsa to ponad 100PLN.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Nic poza żarówkami. zasilanie przetwornic jest podłączone pod wtyczkę którą wpina sie bezpośrednio na żarówkę. po zdemontowaniu jedynym śladem na to że były zamontowane HID-y będzie otwór po tej gumowej uszczelce z czterema kabelkami w deklu lampy. Proponuję go czymś zalepić i uszczelnić, bo będzie zbierała się wilgoć w lampie (para na szkłach od środka). Postaraj sie tylko nie zniszczyć tych HID-ów, bo bardzo prawdopodobne że szybko do nich wrócisz po założeniu zwykłych żarówek.
Właśnie zauważyłem że też jesteś z Warszawy, więc jak coś to wal do mnie to zdejmiemy Hid-y. Problem tylko w tym że nie mam garażu, więc na mrozie troche ciężko się pracuje.
Właśnie zauważyłem że też jesteś z Warszawy, więc jak coś to wal do mnie to zdejmiemy Hid-y. Problem tylko w tym że nie mam garażu, więc na mrozie troche ciężko się pracuje.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Albo ja nie wiem o ci chodzi ,albo ty nie masz pojęcia o czym piszesz.madmajster pisze:No to już wiem po co jakiś mądry niemiec wymieniał lapmy w moim autku z seryjnych(1997) na 2003 Heli...teraz są HC bo są dołożone ksenony z przetwornicami,i ten gość chyba chciał postępować choć trochę zgodnie z prawami heh.Wcześniej były HR bo patrzyłem na oznaczenia na tych starych lampkach(bo mi je dał) i może dla tego ku mojemu zdziwieniu na przeglądzie(08.11.09r) mi powiedziano,że ..."jest 100% prawidłowości oświetlenia" <yesyes>
Oznaczenia HC - światła hal. mijania
HR- światła hal drogowe
Ksenon DC - mijania DR- drogowe DC/R bi ksenon
Wcześniej były HR bo patrzyłem na oznaczenia na tych starych lampkach(bo mi je dał) i może dla tego ku mojemu zdziwieniu na przeglądzie(08.11.09r) mi powiedziano,że ..."jest 100% prawidłowości oświetlenia"