Skoro tak twierdzisz

twoj sprawa
Ujme to TAK prosty przyklad.
Takie negatywne opinie sa w niemczech na temat INSTALACJI GAZOWYCH w autach
Skad ? bo nie znaja... a mowia ze sie nie da jezdzic bo auta sie niszcza
Gdyby tak bylo to w polsce co 2 samochod nie powinien juz jezdzic
Osobiscie jezdzilem 9 lat na gazie prawie 400 tys w automacie
tu tez dobre porownie AUTOMAT- same klopoty tak mechanicy w polce sie wypowiadali na koncu lat 90tych, bez wyjatku kazdy.
Busa sprzedalem 2 lata temu do tej pory jezdzi na gazie i na tej samej skrzyni automatycznej.
Wrecz podobno w T4 manualne siadaja czesto....
Wniosek boimy sie czegos czego nie znamy.
TU POCZYTAJ SOBIE O TYM OPORNIKU
Moduły mocy SPEEDBOX to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów sterujących i sygnałów z czujników poza obszarem komputera silnika (ECU). Oferowane rozwiązania zewnętrzne zostały tak opracowane, aby efekty ich działania były zbliżone do efektów chiptuningu. Moduły cyfrowe zrealizowane są w technologii ADPS-"Advanced Digital Processing System" - zaawansowane przetwarzanie cyfrowe. Oznacza to, że żadne elementy modułu nie zmieniają swoich parametrów z czasem ani temperaturą. Nie starzeją się i niezawodnie sterują pracą silnika. Mikrokontroler modułu oblicza nową strategię sterowania zwiększając moc i dopasowując ją do aktualnych potrzeb, jednocześnie chroniąc silnik przed przeciążeniem i zużyciem.
Producent zapewnia wzrost mocy do 30% w zaleznosci od modelu i stopnia zluzycia auta
dziwne ze auto po przejechaniu ponad 1000 km wykazje zniejszone spalanie , po uwczesnym zresetowaniu sredniego spalania

Wiec twoja teoria ni jak sie ma do tego
Poczytaj sobie na niemickich forach o tym urzadzeniu.
Pozdrawiam.
SPEED-BUSTER® - das Original mit TĂV!
Die SPEED-BUSTER® ChipTuning-Boxen werden seit Ăźber 12 Jahren von Deutschlands grĂśĂtem Tuning-Box-Hersteller in Deutschland gefertigt.
12 LAT NAJWIEKSZA FIRMA TUNINGOWA W NIEMCZECH LUDZIE NIE WYPISUJCIE TAKICH BZDUR O OPORNIKACH PROSZE WAS!!!!
SPEED-BUSTER® Tuning-Boxen sind hochmoderne Zusatz-Elektroniken zur einfachen und effizienten Leistungssteigerung fĂźr nahezu alle aktuellen Turbo-Diesel-Fahrzeuge. Schon Ăźber 60.000-fach bewährt, weltweit im Einsatz und fĂźr Ăźber 1.800 verschiedene Fahrzeug-Modelle lieferbar. Motorleistung (je nach Fahrzeug bis plus 30% kw/PS DO 30 % Wiecej MOCY PRZETESTOWANO NA HAMOWNIACH) und Drehmoment (bis plus 25% Nm) werden deutlich erhĂśht, die Zuverlässigkeit bleibt unverändert. Durch die effizientere Kraftstoff-Ausnutzung kann der Verbrauch je nach Fahrweise um bis zu 0,8 Liter gesenkt werden.
[ Dodano: 2009-11-18, 12:09 ]
arekr22 pisze:Za ta kase zrobil bys pozadny soft
z hamownia
A te urzadzonko to nic
innego jak oszukiwanie sterownika
poprzez zmiane parametrow sygnalow od pompy
No mozna to tak nazwac fakt ale w zaawansowany sposob.
Pozdrawiam
