Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C4 2.5 TDI Avant srebrna strzała

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Dawidows89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dawidows89 » 12 sty 2010, 19:39

mam nowe, dunlopa

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 12 sty 2010, 20:10

to może troszkę wolniej :lol:

orzel24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 08 paź 2009, 15:19
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: orzel24 » 12 sty 2010, 20:11

sprawdze jutro jakie mam dokladnie i podam
jestem z nich bardzo zadowolony, przerosly moje oczekiwania

swoja droga C4 to kawal krowy wiec nie ma co sie dziwic :p

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 12 sty 2010, 20:40

A nie masz zglebowanej Dawidows89?

Awatar użytkownika
Dawidows89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dawidows89 » 12 sty 2010, 22:08

syper, w takich warunkach jeszcze bardzo spokojnie :-) Nie, mam kompletna serie, albo tylko u mnie aż tyle sniegu :-P

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 12 sty 2010, 22:28

jak co chwile się pakujesz w zaspę to coś jest nie tak
albo oponki
prędkość
odpukać zawieszenie nie sprawne
i o co najmniej podejrzewam umiejętności jazdy :-P

Awatar użytkownika
Dawidows89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dawidows89 » 12 sty 2010, 22:52

hehe, jeżdze chyba względnie :-P

gość_

Post autor: gość_ » 12 sty 2010, 23:26

e tam i z quattro można wywinąć orła;P co prawda jeszcze mi się nie zdarzyło ale cuda potrafi wywinąć ten napęd ;) Wczoraj wjeżdżając uliczką na blokowisko, na której zmienia się kierunek jazdy praktycznie o 180 stopni auto frunęło bokiem i postawiło mnie prawie w poprzek drogi hehe ;)
Z drugiej strony jak widzę jak niektórzy grzęzną w zaspach na parkingu i piłują raz w przód raz w tył ja wrzucam jedynkę lekko gazik i bez oporu się jedzie ;) to jest to ;)
Swoją drogą jak śmigałem cygaretem z FWD, pamiętam jak rok temu w zimę na trasie złapała mnie zamieć, widoczność na 2m. Cygareto szło jak przecinak po śniegu, kiedy inne auta radziły sobie z trudem lub w ogóle odpuszczały sobie jazdą stając na poboczu.

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 13 sty 2010, 08:21

ja powiem w ten sposób: praktycznie nie ma bata żebym gdzieś miał się zakopać - quattro naprawdę robi robotę i rzeczywiście większość stoi - ja jadę :mrgreen: czy to na parkingu, czy w bocznej nie odśnieżonej uliczce. natomiast gorzej jest już z "tarciem" tzn. jak droga nieodśnieżona i leży na niej tak +/- 20-30cm śniegu to trę cały czass - no ale ja nie pod wszystkie progi zwalniające podjeżdżam :-P
szybki-ens pisze:auto frunęło bokiem i postawiło mnie prawie w poprzek drogi
to jest właśnie kozacka sprawa bo da się kontrolować takie poślizgi <ok> nie mniej jednak wiadomo - zawsze może być jakaś awaria.
szerokości przyczepności koledzy ;-)
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 13 sty 2010, 08:39

A jak przedstawia się sprawa opon w napędzie 4x4?
Z tego co mi się wydaje to bardzo ważne jest utrzymanie stanu bieżnika na jednakowym poziomie.
Bo co jeśli przód jest bardziej zużyty niż tył i odwrotnie.
Czy musicie od czasu do czasu zamieniać koła z przodu na tył?
Z logicznego punktu widzenia, wydaje mi się ,że jeżeli któraś z osi ma mniejszą średnicę to mogą wystąpić dziwne zachowania auta.

gość_

Post autor: gość_ » 13 sty 2010, 14:19

Hmmm nigdy nad tym się nie zastanawiałem ale może coś w tym być. Ale ja np. Mam na przodzie dwie nowe oponki a z tyłu oponki, które mają 1 sezon. Nie czuję żadnych anomalii. A i tak mam wrażenie, że na śniegu tył lepiej bierze, np w zaspie. To co powinienem te nowe przerzucić na tył?
Opony są z dwóch rożnych firm, wszystkie 4 taki sam rozmiar.

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 13 sty 2010, 16:12

ja lepsze zawsze zakładam na tył :->

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 13 sty 2010, 18:04

Z tego co wiem to ,wnapędzie na jedną oś, lepsze zawsze na tył.
Ale w waszym przypadku 4x4 ,w zależności ile się jeździ, co pół sezonu przód na tył i odwrotnie.
Nie przestrzeganie tych zasad grozi konsekwencjami.
Mechanizm różnicowy działa tylko prawa lub lewa strona, natomiast tył przód jest zawsze sprzęgnięty.
Widziałem co się działo jak w JCB (koparko-ładowarka) założono na jedną oś niedostosowany wymiar?
Jedna oś kręciła by za szybko, natomiast druga za wolno.
Maszyna jeździła pod kątem.
Operator nie mógł jej opanować.
Ja pracuję na ładowarce Liebherr, gdzie druga oś załączana jest tylko wtedy gda ta pierwsza traci przyczepność.
Tak zwany system 2+2.
Ens pisał ,że go gdzieś rzuciło.
Możliwe ,że przez inne opony jedna oś straciła przyczepność.
Teraz na śniegu to nie groźne dla przełożenia napędu, ale o innej porze roku w którymś momencie może zacząć trzeszczeć.
Mogę się mylić, ale coś za coś.
Częstsze wymiany gumek.

gość_

Post autor: gość_ » 13 sty 2010, 20:09

czyli sugerujesz że dajmy na to, za miesiąc mniej więcej przełożyć przód na tył, tył na przód? Na zimówkach jeżdżę od początku listopada.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 13 sty 2010, 23:11

Nie chcę nic sugerować, ale coś w tym jest.
Pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja