Dzieki za odpowiedz. Wystarczy mi zwykly - nawet nie planowalem distro

Co raz bardziej przeraza mnie polityka Audi oszczedzania na przewodach i pinach we wtyczkach. Pod koniec tygodnia przyjdzie do mnie caly przelacznik zespolony to sprobuje wszystko popodpinac jak to fabryka zrobic powinna w dniu produkcji. Na razie z "braku pinow" nie dziala mi nawet kierownica multifunkcyja, ktora staralem sie zamontowac w zeszla sobote.
[ Dodano: 2010-03-18, 20:01 ]
Kurcze, w autach (2.0 benzyna, BPJ) bez instalacji do tempomatu trzeba pociągnąć 1 kabelek z pinu 5 wtyczki 16-pinowej w module kierownicy do kompa silnika - do pinu 18 wtyczki 94-pinowej :oops:
tmr - jak sie do tej wtyczki/modulu dostac

? Przy kierownicy bez problemu dorobilem jeden pin i wyprowadzilem przewod - teraz glowie sie jak sie z nim dostac pod maske i gdzie znajduje sie modul. Domyslam sie ze jest w puszce pod oslona, gdzies w okolicy pompy hamulca - prosze o pomoc, bo dzwigienka jest i tylko straszy.
[ Dodano: 2010-05-08, 19:15 ]
W dniu dzisiejszym z telefoniczna pomoca tmr-a prace nad tempomatem zostaly zakonczone. Wszystko dziala. Jeszcze raz dzieki tmr.