Witam serdecznie! Mam problem z moim autem jak w tytule. Podczas ostatnich mrozów (ok. -16) nie dałem rady odpalić auta. Okazało się że zamarzło paliwo w filtrze. Filtr wymieniony, odpowietrzony układ i niestety lipa. Strasznie dymi na biało i ciężko odpala. Po podłączeniu do VAG-a ku mojemu zdziwieniu kąt wtrysku 255. Az mnie zatkało. No i błąd 550 "Start of injection regulation". Czy możliwe jest, że w ten spory mróz przeskoczył mi pasek rozrządu, dodam że judłałem go aż padł akumulator. Czy może złapal błąd jak wyjąłem akumulator do ładowania na cały dzień. Tylko tego błędu nie da się wykasować bo powraca. A i dawka paliwa też szaleje, osiąga wartości od 7 do nawet 17. I tu moje pytanie, czy da się to jakoś naprawić samym VAG-iem? Czy trzeba rozbierać cały przód auta i dobierać się do rozrządu? Logów niestety nie dałem rady zrobić bo trzeba było uciekać z garażu hehe-kupa dymu. No i podejrzewam że nastawnik też nie pierwszej świeżości jednak najpierw zależałoby mi na unormowaniu kąta wtrysku żeby dało się jeździć bo święta za pasem a auto w garażu. Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
[ Dodano: 2009-12-22, 22:31 ]
Witam ponownie! Szukałem troszke informacji na ten temat i niestety nie udało mi się znaleźć nic konkretnego. Miałbym kolejna prośbę, a mianowicie jak sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu. Chodzi mi o to żeby sprawdzić czy nie przeskoczył ale nie rozbierając przodu auta. Chodzi mi dokładniej o położenie znaku na kole rozrządu (tym u góry) od przodu auta. Chcę w ten sposób sprawdzić ustawienie znaków na pompie wtryskowej czy się zgrywają z resztą rozrządu. I kolejne pytanie-w jaki sposób mogę obrócić rozrząd żeby ustawić znaki w polach odczytu? Czy można kręcić kołem rozrządu (u góry) a nie kołem zamachowym (na dole) za pomocą klucza? Będe bardzo wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam!
[A6 C4 2.5 TDI AAT] problem z kątem wtrysku
- manieksoma
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: wyszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
- Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew
Musiał byś mieć blokadę do rozrządu, wtedy może dało by się sprawdzić ustawienie. Lepiej nie kręcić za koło rozrządu. Lepiej wbij 3-kę i kręć kołem (po uniesieniu auta na żabie) Na przednim kole rozrządu (przy zderzaku) nie będziesz miał żadnych znaków, bo jest ono na stożku. Dlatego rozpinając rozrząd zakładasz na wałek od drugiej strony blokadę i wtedy możesz zdjąć koło rozrządu. Oczywiście nie można wtedy kręcić wałem.
Ja stawiam na nastawnik. Mówisz, że zamarzło paliwo w filtrze, tak więc w pompie wtryskowej też... Nastawnik jest omywany paliwem które pewnie zamarzło...
Być może został uszkodzony nastawnik...
Ja stawiam na nastawnik. Mówisz, że zamarzło paliwo w filtrze, tak więc w pompie wtryskowej też... Nastawnik jest omywany paliwem które pewnie zamarzło...
Być może został uszkodzony nastawnik...
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
JAk ustaną troche zamiecie zamierzam sobie ustawić kąt wtrysku
panowie jaki macie dobry sposób /który byscie polecili do odkrecenia/poluzowania tej 3 trudno dostepnej sróby na inbus trzymającej pompę od strony bloku - chyba nie odkrece jej zwykłym fajkowym inbusem , - dlatego pytam jakie macie patenty na jej odkrecenie ,
i jakiej dlugości przedłuzke nalezy kupic - żeby sie tam dostac ?
panowie jaki macie dobry sposób /który byscie polecili do odkrecenia/poluzowania tej 3 trudno dostepnej sróby na inbus trzymającej pompę od strony bloku - chyba nie odkrece jej zwykłym fajkowym inbusem , - dlatego pytam jakie macie patenty na jej odkrecenie ,
i jakiej dlugości przedłuzke nalezy kupic - żeby sie tam dostac ?
Łan tu sri TDI :mrgreen:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga