Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 1.8T 150KM] problem z instalacją gazową

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
funciak2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 maja 2009, 00:39
Lokalizacja: Kalisz

[C5 1.8T 150KM] problem z instalacją gazową

Post autor: funciak2 » 17 lis 2009, 15:31

witam !!!!!! wiec problem jest taki, po wciskaniu energicznie pedału gazu , jeden raz za drugim auto się strasznie dławi, jak by się coś odcinało , ale tylko przy takim energicznym gazowaniu, ogólnie się jeździ tak samo jak od momentu montażu tej instalacji BRC , ale od samego początku z tą instalacją miałem problem tzn; często mi się zdarza ze mi zgaśnie przy ruszaniu , czyli się za dławi , wiec myślę ze to może miec coś wspólnego z tym dławieniem przy energicznym wciskaniu gazu. Jeździłem po warsztatach gazowniczych, i szczerze mówiąc mieli straszna nie wiedzę co jest grane, spekulowali ze to może byc reduktor ale nie byli pewni , wiec stwierdzili żeby wymienic świece , no i też tak zrobiłem ale nic nie pomogło , byłem u elektryka samochodowego i tez z silnikiem wszystko ok , ale problem wciąż pozostał i tak jeżdżę z tym już od wakacji , i już mam szczerze tego dosyc , a że z kolei mieszkam w angli to też nic tu nie można zrobic z tym gazem a ni się tez czegokolwiek dowiedziec . Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie , dzięki
Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, 20:13 przez funciak2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 18 lis 2009, 12:45

Mnie to wygląda na za mały reduktor ale:
napisz jakiej firmy i symbole masz reduktor, wtryski i jaki soft - na forum są spece od podtlenku LPG na pewno będą wiedzieć o jakości i przeznaczeniu podzespołów lepiej niż ja :lol:

funciak2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 maja 2009, 00:39
Lokalizacja: Kalisz

[audi a6 1.8t c5] problem z instalacją gazową

Post autor: funciak2 » 18 lis 2009, 15:21

wiec reduktor - techo albo tekro tak nabazgrane ze trudno się doczytac ,-e13*67r01*0076
elektrozawór gazu- river e13*67r01*0044
wielozawór - brc e13*67r01*0004
obudowa wielozaworu- brc e13*67r01*0043
wlew gazu - brc e13*67r01*0020
etryski -brc e13*67r01*0223
sensor ciśnienia e13*67r01*0036
więcej nie mogę się doczytac mam nadzieję że wystarczy .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 lis 2009, 22:34

Reduktory Tecno do 70kw (95KM) lub do 100kw (136KM). Na reduktorze powinieneś mieć naklejkę a tam wydrukowane ile kw obsłuży ten reduktor. Wiedząc że zazwyczaj reduktory dobrze obsługują trochę mniej niż mówi producent, jeśli masz nawet tego mocniejszego to i tak jest to wiele poniżej mocy twojego auta. Ogólnie ten reduktor do tego silnika to śmiech na sali. Reduktor powinien być z zapasem a nie na styk. U Ciebie jest poniżej. Przy ruszaniu jednak może mieć za bogatą mieszankę i dlatego się tak zachowuje, to jest kwestia regulacji. Fakt faktem, że reduktor jest za słaby i nie ma się co dziwić że jak wciśniesz pedał w podłogę to nie jedzie. Jakaś regulacja mogłaby lekko pomóc, ale nie ma co marnować czasu i się wkurzać tylko wymienić reduktor. Bez oprogramowania do BRC i kogoś kto o BRC ma pojęcie raczej nic nie zrobisz. Można by pojeździć trochę z vagiem i posprawdzać czasy wtrysków żeby się przekonać jak jeździ na gazie ale to tyle co z vagiem zrobisz. BRC to wyrób znany w Europie więc powinieneś kogoś znaleźć w UK kto kładzie BRC. Ja mieszkam niedaleko Londynu i mam namiary na polskiego fachowca pod Londynem kto na co dzień się tym zajmuje, nie wiem jednak czy robi w BRC. Jakby był Zenit, Stag czy nawet KME to mógłbym coś pomóc ale BRC to sterownik typu PLUG and DRIVE a to się jednak trochę różni od powyżej wymienionych.

kopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 11 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: bobowa

Post autor: kopek » 31 gru 2009, 15:24

Witam,tez mam takie samo zdarzenie jak funcik 2 audi a6 150 km,tak ze wiem o co biega. Tez mam instalacje BRC sekwencja ful,założyłem ja we wakacje, na początku nic nie wskazywało na to ze się coś może stać ale niestety zbiegiem czasu tez mi zaczęło dławic, przerywać jak dodam pełny gaz, zmieniałem stacje tankowania gazu ale to nic nie dało.Mam to do dnia dzisiejszego.Moje audi wzmocniłem elektronicznie o 50 km tak że mam 200km, na gazie śmiga tak samo jak na benzynie,tylko mam ten problem że mi przerywa i ją dławi.Jestem już umówiony do serwisu gdzie mi go zakładali zobaczymy co oni na to poradzą pozdrawiam
kopek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga