
1) Zderzak jest nieco szerszy bo S6 ma szersze nadkola. Po zamontowaniu i spasowaniu narożnika zderzak "wchodzi" o 3 mm pod błotnik. Polecam zamontowanie takiego zderzaka i modelowanie szpachlówką do plastiku w celu ustalenia pasowania z krawędzią błotnika. Sam róg zderzaka trzeba będzie potraktować pilnikiem bo ma nieco inny kąt. Ogólnie zajęło mi to 4 godziny... ale było warto bo teraz zderzak wygląda jakby był z tego autka.
2) Polecam materiały lakiernicze DuPont. Lakier w moim przypadku (Srebrny metallic) wszedł bardzo ładnie.
3) Ponieważ zależało mi na tym żeby pozostawić szerokość zderzaka S6 przy kołach w jego dolnej części zastosowałem mocnowania zderzaka do wersji S6 - stare zdemontowałem. Aby zamontować nowe uchwyty musimy odciąć wypustke kontrolną z uchwytu oraz górne mocnowanie zderzaka uciąć i wywiercić nowy otwór dopiero po założeniu zderzaka i dociągnieciu go do błotnika.
4) Inna jest długość przewodu spryskiwczy reflektorów w przypadku wersji zwykłego zderzaka i S6. Możliwe że przy przekładaniu z S-Line na S6 różnicy nie będzie... ale generalnie brakuje przewodu więc trzeba 30 PLN wydać na 5 metrów przewodu w ASO i go dociąć.
5) W 3.0 TDi mamy kierownice wlotu powietrza na intercoolery po obu stronach samochodu - musimy je zdemontować bo nie założymy zderzaka...
6) Przeszkaszają rurki chłodniczki oleju wspomagania. Musimy je po lewej stronie (kierowcy) dogiąć w kierunku środka osi samochodu tak aby schowały się za lampą LED.
7) Oczywiscie szersze są nadkola, ale mozemy to stosunkowo łatwo poprawić. Nadkole montujemy od strony rantu zderzaka nawiercając w razie potrzeby nowe otwory. W sumie musimy tak "naciągnąć" 0,5 cm więc zgubienie tego na takiej powierzchni nie jest problemem. Po prostu nadkole będzie miało minimalnie inną krzywizne w wewnętrznej częsci, ale o ocieraniu koła nie ma mowy bo to są dosłownie kwestie kilku milimetrów... a wydawanie 350 PLN na jedno nadkole mija się moim zdaniem z celem

8) Elektronika - do wymiany moduł Bordnetz. Musi być z literką "K". Przekodowujemy go ustawiając go dla swiateł dziennych LED.
9) Wykorzystujemy kable które idą do halogenów. W PIN1 w nowej 3-pinowej kostce do lampy LED wkładamy kabel brązowy z wiązki do halogenów. W PIN3 podłączamy kabel od halogenu + (biało-jakiśtam). Obcinamy kabelek który idzie do reflektora - cienki czarno-czerwony od świateł pozycyjnych i podłaczamy do PIN2 w lampie LED.
10) Musimy przepiąć PINy przy module Bordnetz pod kierownicą. Musze tylko zerknąć jutro na rozpiske co i gdzie... także opis uzupełnię później.
Fotki wkrótce - jak zrobi się normalna pogoda bo narazie u mnie leje od prawie 2 tygodni

Efekt - KOSMOS

W czwartek oddaje do lakierowania listwy drzwi od S6
