Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 2.5TDI V6 (150KM)]Wymiana akumlatora i problem

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sem_andrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2009, 13:30
Lokalizacja: Szczecin

[C5 2.5TDI V6 (150KM)]Wymiana akumlatora i problem

Post autor: sem_andrzej » 20 gru 2009, 23:38

Witam !
Mam problem z moim autkiem a mianowicie zaczęło się od mrozów -12 stopni stary akumlator odmówił posłuszeństawa wiec nie zastanawiając się długo pojechałem do sklepu i kupiłem nowy 90A wymieniłem i jak zwykle odpalił odrazu ale dziwnie zaczeły obroty skakać a silnik myślałem że wyskoczy trwało to może 3 sekundy wyłączyłem odczekałem chwilke i koniec nie odpala tyle co już próbowałem i nic podjechała taxi na kable i nic nie wiem czy to teraz wina -14 stopni czy wina akumlatora.Czy ktoś może wie co to może być?

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 21 gru 2009, 11:43

witamPiotruś, ma racje mam to samo identyczne objawy co u ciebie narazie czekam az sie zrobi cieplej bo za zimno zeby grzebac jak zrobie dam znac pozdro
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

grzybciu_ndm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 29 wrz 2009, 19:07
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: grzybciu_ndm » 21 gru 2009, 12:39

mi rano dzisiaj auto nie odpaliło,padł aku,ostatni raz uruchamiałem wóz w czwartek wieczorem :(
podpiąłem przewody i po ok 2h odpaliło od strzała
może trochę za krótko odpalałeś z tych przewodów?

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 21 gru 2009, 13:31

aku raczej nie bo odpalil ja mialem to samo pochodzil i zgasl mi kreci jemu pewnie tez jak ma nowe aku czyli wypalil paliwo i sie zapowietrzyl
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

Awatar użytkownika
sem_andrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2009, 13:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sem_andrzej » 21 gru 2009, 14:48

Witam Ponownie
Dzięki za podpowiedż.Zacholowałem auto do garażu podgrzałem nagrzewnicą filtr paliwa no i tak ogólnie cały silnik i nic z tego kręci ale nie odpala.W przezroczystym wężyku który idzie od filtra zauważyłem dosyć dużo powietrza może żeczywiście się zapowietrzył tylko nie mam pojęcia jak się odpowietrza :-( sciągnąłem też pierwszy wężyk przy świecy i niby troszke paliwa się wylało.Wczoraj jak wymieniłem akumlator na nowy odpalił od pierwszego razu tylko obroty skakały pomiędzy 1-2.5 i nie wiem czy mi się wydawało czy nie że podświetlenie zegarów jakby jaśniało i ciemniało trwało to może z 3 sekundy i zgasiłem go z kluczyka no a póżniej już trup dosyć długo go kręciłem i już się nie odezwał

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 21 gru 2009, 17:36

Jak odpowietrzyć VP? tutaj znajdziesz małą solucję :-)
c5-25tdi-v6-150kmwymiana-akumlatora-i-p ... htm#174023
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Awatar użytkownika
sem_andrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2009, 13:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sem_andrzej » 21 gru 2009, 19:58

Witam
Autko już jezdzi! :-D Jednak diagnoza zapowietrzenia się była trafna tak mocno się zapowietrzył że tragedia trzeba było go wspomóc cocpitem do wlotu powietrza bo nie chciał zaskoczyć wiem że takie praktyki są nie zalecane ale w ostateczności..... sytuacja wymagała.
Dziękuje za pomoc wszystkim!
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sem_andrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2009, 13:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sem_andrzej » 22 gru 2009, 20:37

A mógł bym zapytać co ma wspolnego z tym przepływomierz?Tak czy siak miałem go wymieniać bo mam maly problem z nim wiec to mnie tylko zmobilizuje.
Pozdrawiam Andrzej

Awatar użytkownika
sem_andrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2009, 13:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sem_andrzej » 22 gru 2009, 21:10

No to ładnie :evil: nie miałem pojęcia o takich skutkach co prawda ten mechanik pierw mi zalał wszystko paliwem filtr, odpowietrzył przy świecach tak że jużÂ nie było powietrza z tego co widziałem póżniej próbowaliśmy normalnie zapalić ale i nic z tego i doiero na sam koniec "cocpit".Teraz tylko mam ćwieka :evil: co z rozrządem czy wpłynęło to w jakiś sposób na pasek czy mógł się liznąć.
Pozdrawiam Andrzej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja