Witam moje pytanie jest następujące co powinno sie wymienić wraz z rozrządem w audi a6 2.5tdi kombi.
Słyszałem/czytałem ze to kosztowna inwestycja i ze oprócz rozrządu powinno się wymienić pompę wody itd.
Moje pytanie brzmi; czy ktoś mógłby napisać mi specyfikacje jakie elementy muszę zakupić aby nie robić 2 razy tej samej roboty??.I ewentualnie jakie koszty są poszczególnych elementów.
Pozdrawiam
[Audi A6 2.5tdi] Rozrząd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
W tym temacie masz spis części: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Tutaj możesz sprawdzić ich orientacyjne ceny w ASO (po wpisaniu numeru części): http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
Tutaj możesz sprawdzić ich orientacyjne ceny w ASO (po wpisaniu numeru części): http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [Audi A6 2.5tdi] Rozrząd
Klapę bagażnika :-D. Sorry za OT, ale rozbawił mnie twój dopisek "kombi".Danielo222 pisze:Witam moje pytanie jest następujące co powinno sie wymienić wraz z rozrządem w audi a6 2.5tdi kombi.
Właśnie wymieniałem rozrząd (druga wymiana). Wraz z nim wymieniłem pompę wody, bo okazało się, że była oryginalna (ale jeszcze nie ciekła). Do tego termostat - mała i tania rzecz, ale trzeba rozebrać pół silnika, żeby go wymienić. Dalej: wszystkie paski od osprzętu (napęd alternatora, klimatyzacji itd.). Rolki od tych pasków - jak się je pokręciło, to grzechotały, jedne bardziej, inne mniej. Do tego napinacz hydrauliczny (jego chyba nie da się uratować, to takie drogie ustrojstwo z zawleczką - montujesz, wyciągasz zawleczkę i już). I jeszcze rolka od tłumika drgań.
Wymieniałem części na identyczne zamienniki bez logo Audi. Tzn. np. rolki miały chyba logo INA i Audi, a ja kupowałem tylko z logo INA. Co ciekawe, różne rolki firmy INA były w pudełkach różnych firm - nie patrz na pudełko, ale na to, co jest w środku

Sprawdź, czy nie masz jakiś wycieków, np. spod kół zębatych napędzających rozrząd (u mnie wymienili simering pod jednym kołem). Lepiej to zrobić teraz, niż później za każdym razem rozbierać cały przód samochodu.
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.

Fora to jest biwak.
