Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 AKE 2,5 tDi Q] Silnik nie pali, po wymianie świec!!

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wiliam_hamlet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[A6 C5 AKE 2,5 tDi Q] Silnik nie pali, po wymianie świec!!

Post autor: wiliam_hamlet » 19 gru 2009, 13:16

Witam,

Nie jestem mechanikiem więc odważyłem się zadać pytanie o proces wymiany świec ;-)
Od dwóch dni moja A6 stoi pod blokiem, rozrusznik kręci ale na tym koniec. Wcześniej gdy temp. wahała się koło 0C, silnik zapalał jakby na półgwizdka. Gdy był rozgrzany palił normalnie. Długość palenia się kontrolki świec żarowych przy temp. - 10 około 8-9 sekund.
Czy te objawy swiadcza o konieczności wymiany świec czy trzeba szukać innych przyczyn?
Jeśli to świece, to jak przebiega proces ich wymiany i czy można wymienić je samemu?
Dzieki za wyrozumiałość :lol:
Ostatnio zmieniony 21 gru 2009, 14:32 przez wiliam_hamlet, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja kareta z czterech pierścieni

slawekl98
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: slawekl98 » 19 gru 2009, 13:45

na początek radziłbym ci je sprawdzic, to bardzo proste, potrzebne bedzie tylko przewodu, jednym koncem podłączasz do + aku, a drugim pocierasz o swiece, powina troszke iskrzyc pomiedzy swiecą a przewodem, jak swieca jest dobra

[ Dodano: 2009-12-19, 14:01 ]
all-tdi-jak-rozpoznac-konczace-sie-swie ... htm#173450 w tym temacie klubowicz Piotrus ładnie to opisał

Awatar użytkownika
wiliam_hamlet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: wiliam_hamlet » 19 gru 2009, 18:29

Dzis zajrzałem pod maskę i przy V6 strasznie trudno dojsc do swiec. Trzeba sporo odpiać zeby je wymienić. Znacie jakies myki?

Awatar użytkownika
piast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: piast » 20 gru 2009, 13:57