[A6 C5 1.8 T] dzwonienie z okolic/silnika
[A6 C5 1.8 T] dzwonienie z okolic/silnika
mam taki nastepny problemik , na wolnych obrotach cos dzwoni w silniku lub okolicy , jest to taki dzwiek "blaszany" ktory ustaje po lekkim musnieciu pedalu gazu , slyszalny jest rownierz mocno w czasie hamowania silnikiem i ustaje w momencie minimalnego otwarcia przepustnicy albo wcisniecia sprzegla , moj typ to wyciagniety lancuszek na rozrzadzie ale chcialbym uslyszec opinie innych userow silnika 1.8 T . Acha moj piec ma przejechane 254 tkm
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Może to i banalne, ale ja w swoim TDi miałem coś podobnego. Sprawdź osłonę pod motorem u mnie ona właśnie była winowajcą a w szczególności poluzowane śruby, które poluzowane pod wpływem drgań silnika wprawiały osłonę w dzwonienie. Być może wina leży w napinaczu łańcucha.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
A kolega nauki kultury pobieral w oborze? Kolega absailer to nie jasiek z piaskownicy i raczej wie co mowi....tym bardziej ze pare dni temu rozbieralismy prawie caly silnik 1.8T...
Po 6 postach ...tzw. cwaniakowanie nie wrozy nic dobrego....
Po 6 postach ...tzw. cwaniakowanie nie wrozy nic dobrego....
Ostatnio zmieniony 26 cze 2008, 18:12 przez Huan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
po pierwsze nieucz mnie pisania bo sam byki sztrzelasz , po drugie piszesz ze niema lancuszka a po chwili ze jednak jest , co moze mnie uswiadczyc w przekonaniu ze jednak niewiesz co piszesz , a to ze komus rozbierasz czy skladasz silnik nieznaczy ze posiadasz wiedze tajemna a tylko wiedze ogolna na temat budowy silnikow . Ale dosyc tego przekomarzania dziecinnego , mam nadzieje ze nie sztrzelisz focha . Co do mojego pytania mial ktos cos podobnegoabsajler pisze:Kolego sympatyczny naprawdę teksty w stylu "liznąłeś trochę wiedzy" staraj się pisać poprawnie na forum (lizoleś) zachowaj dla siebie. Nie muszę nikomu mojej wiedzy udowadniać koledzy z forum mnie znają i wiedza że laikiem nie jestem. Powie Ci tylko że właśnie jestem w trakcie wymiany głowicy i rozrządu w takim właśnie silniku u jednego z klubowiczów, czekamy na części. Tak że naprawdę uważaj co piszesz, nie znasz mnie to proszę nie komentuj mojej wiedzy i umiejętności
pozdrawiam
kolego,hamuje się ze swoimi obraźliwymi tekstami to nie obora tylko forum ogólnodostępne
Ostatnio zmieniony 26 cze 2008, 19:28 przez Gosc4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Odświeżę troszkę temat bo mam ten sam problem a tak naprawdę rozwiązanie w tym temacie nie jest do końca precyzyjne i nie wiem czy w końcu to jest napinacz paska rozrządu czy napinacz łańcuszka na wałkach? Fajnie by było jakby ktoś na dniach odpisał bo planuję wymianę rozrządu więc przy okazji by się to zrobiło.
Nie jeździj szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi latać...
Witam.
Dźwięk który wstawił martni jest to uszkodzony metalowy zaworek turbiny na 100% Też to mam. Jeździć dopóki się nie urwie. Straci się tylko moc.
Pisałem o tym w innym poście rok temu. a6-c5-18t-aeb-turbina-dzwoni-vt24360.htm
Pozdrawiam.
Dźwięk który wstawił martni jest to uszkodzony metalowy zaworek turbiny na 100% Też to mam. Jeździć dopóki się nie urwie. Straci się tylko moc.
Pisałem o tym w innym poście rok temu. a6-c5-18t-aeb-turbina-dzwoni-vt24360.htm
Pozdrawiam.
Ten zaworek zamyka się jak turbina wstaje czyli tak około przy 2800 obrotów.
Najbardziej słyszalne jet to wtedy gdy odpuszczamy gaz (dodać gazu trochę i puścić). Przynajmniej u mnie tak się dzieje.
No i turbo przez to wstaje z opóźnieniem paru sekund sprawdzałem na innej audi ze sprawną turbina w 100%
Jak nie jesteś pewien czy to to to podjedź do mechanika. Ja wykręciłem katalizator i wsadziłem tam palucha i stąd wiem na 100% że mam to uszkodzone.
Ten sam dźwięk.
Najbardziej słyszalne jet to wtedy gdy odpuszczamy gaz (dodać gazu trochę i puścić). Przynajmniej u mnie tak się dzieje.
No i turbo przez to wstaje z opóźnieniem paru sekund sprawdzałem na innej audi ze sprawną turbina w 100%
Jak nie jesteś pewien czy to to to podjedź do mechanika. Ja wykręciłem katalizator i wsadziłem tam palucha i stąd wiem na 100% że mam to uszkodzone.
Ten sam dźwięk.
Odświeżę trochę temat. Po wymianie rozrządu, napinaczy i tłumików drgań, dźwięk pozostał ten sam, zatem kolega Dżejkob miał rację ale pytanie teraz pozostaje takie: czy ten element turbiny jest wymienialny, czy da się go kupić nowy choćby w ASO?
Nie jeździj szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi latać...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga