Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 2.7TDI] POmocy, silnik nie "ciagnie" powyzej 3

Silniki wysokoprężne
misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[A6 2.7TDI] POmocy, silnik nie "ciagnie" powyzej 3

Post autor: misiak78 » 15 gru 2009, 15:50

Czy to normalny objaw dieslu czy cos sie dzieje nie tak jak trzeba????!
Od 1.8-3500 ciagnie jak szalony a potem doslownie jedzie jakby na 3/4 gazu.
na pierwszym i drugim biegu az tak nieodczuwalne ale na 3,4,5,6 to juz masakra!
Panowie co sie dzieje, co mam robic... sprzedawac, wymieniac czesci czy jechac na komputer do Audi.. bo moj kabel od VAG NIE DZIALA...
Dzieki z gory
Zrozpaczony.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2009, 17:01 przez misiak78, łącznie zmieniany 1 raz.
Audina miłość https://a6klub.pl a Suzi kochanka. :) ;)

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 15 gru 2009, 16:08

Spoko absajler. Przydala by sie podpowiedz gdzie taki kabel z programem moge kupic bo juz chcialbym go miec a niestety koles od ktorego mialem go kupowac pojechal na wakacje...
Z reszta rozmawialem ze znajomym ktory ma passata 1.9 tdi 2004r i mowi ze powyzej 3500 obrotow silnik rzeczywiscie troszke slabiej idzie. Wydaje mi sie jednak ze 2.7 ma troszke inna charakterystyke niz 1.9...
Audina miłość https://a6klub.pl a Suzi kochanka. :) ;)

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 15 gru 2009, 17:19

Spoko sprobuje sie skontaktowac. Lecz wracajac do tematu, cze 2.7tdi tak sie wlasnie zachowuje? Rwie do 3,5tys a potem do konca obrotow troche slabnie? Czy powinien ciagnac rowno w przedziale od 1.800-4.500??? O to mi glownie chodzi...
Audina miłość https://a6klub.pl a Suzi kochanka. :) ;)

Awatar użytkownika
A6TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 17 paź 2009, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: A6TDI » 15 gru 2009, 17:28

Nie wiem czy to dokładnie o takie A6 chodzi, ale jeśli masz charakterystykę momentu obrotowego jak na tym wykresie:
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/268.doc
to nic dziwnego, że powyżej 3000 obr./min. "idzie" coraz słabiej.

Odbiegając trochę od tematu, to mam wykres 1.9 TDI z uszkodzonym przepływomierzem.
Efekt był taki - nie dość, że 30 KM i 30 Nm mniej to od ok. 2800 obr. mega osłabienie momentu i mocy.
Może u Ciebie jest podobnie :-/

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 15 gru 2009, 19:26

Dzieki za wykresik, w sumie zakrea momentu pokrywalby sie z utrata mocy w przedziale od 3500- Mimo wszystko moze ktos kto posiada 2.7 TDi i dorzuci swoja opinie bazujac na filmiku ktory nagralem przed chwila.
Audina miłość https://a6klub.pl a Suzi kochanka. :) ;)

Awatar użytkownika
A6TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 17 paź 2009, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: A6TDI » 15 gru 2009, 19:43

misiak78 pisze:moze ktos kto posiada 2.7 TDi i dorzuci swoja opinie bazujac na filmiku ktory nagralem przed chwila.
ÂŁadnie go ciśniesz <ok>

eMckeN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 wrz 2009, 01:07
Lokalizacja: Warszawa/Łódź

Post autor: eMckeN » 16 gru 2009, 09:54

Nie wiem ile katalogowo ten silnik ma do 100km/h, ale patrząc po filmiku (czas poniżej 10s) to chyba nie ma żadnego oczywistego problemu. To raczej normalne w silnikach TDI, maksymalny moment jest przy niższych obrotach, więc najlepiej ciągnie w niższych zakresach obrotów niż np. benzyna.

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 16 gru 2009, 19:02

[quote="eMckeN"]Nie wiem ile katalogowo ten silnik ma do 100km/h, ale patrząc po filmiku (czas poniżej 10s) quote]
Dokladnie 8.0 sek, cisnalem go dzis kilka razy aby pozbyc sie nagaru z turbiny.. czytalem ze tak warto zrobic
Audina miłość https://a6klub.pl a Suzi kochanka. :) ;)

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 03 mar 2010, 18:26

2,7 fabrycznie ma 8,7 sec do 100 ,a tak pozatym moja ciagnie do konca cos chyba masz nie tak albo turbina albo z jej ustawieniami chyba .

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 05 mar 2010, 23:33

Panowie pamietajcie ze to tdi a nie benzyna porostu zmieniaj wczesniej bieg ok 3000 tys i nie bedzie problemu .Moim skromnym zdaniem wszystko jest ok w twoim aucie pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga