no ja już osobiście dołożyłem te 9zł do sztuki i zakupił LMOdarnok pisze:Kupiłem Febi, za drążek około 90zł
bo 9zł tu nie robi chyba większego problemu, a firma


a czy gdzieś napisałem, że się z Ciebie nabijamoli80 pisze::evil: Ty tu się ze mnie nie nabijaj
 
 
faktycznie dziwnecensored pisze:Oznaczenie LME, dodatkowo made in germany i zeszlifowany prawdopodobnie znaczek OOOO :shock:

 I czy będzie on się różnił pod względem wytrzymałości od tych niby tych samych z alledrogo??
 I czy będzie on się różnił pod względem wytrzymałości od tych niby tych samych z alledrogo??

 Nic nie pukało do dzisiaj. Ponieważ nie lubię jak coś nie gra to od razu na szarpaki. Padł wyrok: tuleja z wahacza lewego dolny tylny, wahacze górne prawa i lewa strona (tylko nie mógł wyczuć dokładnie który to zalecił całą górę).
 Nic nie pukało do dzisiaj. Ponieważ nie lubię jak coś nie gra to od razu na szarpaki. Padł wyrok: tuleja z wahacza lewego dolny tylny, wahacze górne prawa i lewa strona (tylko nie mógł wyczuć dokładnie który to zalecił całą górę). 



Jesteś pewien? Zobacz datę na wahaczu:-) Z reszta tak czy siak jeśli nie za miesiąc to za kilka zmienisz wszystko. Bo koszty wymiany są ę, ą potem zbieżność... nie wiem czy wiesz ale 250kkm to szczególna liczba wali sie zawias skrzynia automat jeśli masz, szczorki się kończą wzaz ze stojanem w alternatorku wychodzą luzy na tulejach trzymających belkę tył, kończą sie tarcze hamulcowe, ewentualnie sprzęgło jeśli masz peszka. Wiele bardzo ciekawych spraw tak więc szykuj kasę alukard[b\] bo dzień sadu się zbliża hehehehe:-)alukard pisze:koledzy ale czemu wy wymieniacie wszystkie wahacze
chyba mi nikt nie powie ze ktos z was ma wszystkie wahacze do wymiany
moje auto na dzien dzisiejszy ma nakulane 230tys (do tej pory ori zawias) i jak narazie do wymiany byl tylko drazek kierowniczy i gorny prosty (przy ktorym polecialo tyle ku...... ze masakra )

Qris pisze:Jesteś pewien? Zobacz datę na wahaczu:-) Z reszta tak czy siak jeśli nie za miesiąc to za kilka zmienisz wszystko. Bo koszty wymiany są ę, ą potem zbieżność... nie wiem czy wiesz ale 250kkm to szczególna liczba wali sie zawias skrzynia automat jeśli masz, szczorki się kończą wzaz ze stojanem w alternatorku wychodzą luzy na tulejach trzymających belkę tył, kończą sie tarcze hamulcowe, ewentualnie sprzęgło jeśli masz peszka. Wiele bardzo ciekawych spraw tak więc szykuj kasę alukard[b\] bo dzień sadu się zbliża hehehehe:-)alukard pisze:koledzy ale czemu wy wymieniacie wszystkie wahacze
chyba mi nikt nie powie ze ktos z was ma wszystkie wahacze do wymiany
moje auto na dzien dzisiejszy ma nakulane 230tys (do tej pory ori zawias) i jak narazie do wymiany byl tylko drazek kierowniczy i gorny prosty (przy ktorym polecialo tyle ku...... ze masakra )
 
  
  
 