Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.7TDI] Swiece zarowe

Silniki wysokoprężne
mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

[2.7TDI] Swiece zarowe

Post autor: mazur pl » 15 lis 2009, 11:05

Witam mam do wymiany na 4 cylindrze swiece zarowa wiem ze 2,7 sa metalowe beru swiece .
Pytanko jak liczyc ktory to 4 cylinder :?:
Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, 17:13 przez mazur pl, łącznie zmieniany 1 raz.

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 15 lis 2009, 13:31

mazur pl, a czy jest jakaś różnica w swiecach poszczególnych cylindrów bo chyba nie ztego co wiem ?

Szukam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 paź 2009, 09:06
Lokalizacja: G.Śląsk

Post autor: Szukam » 15 lis 2009, 13:46

To jest pierwszy cylinder od przodu auta po stronie kierowcy

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 16 lis 2009, 13:17

Szukam pisze:To jest pierwszy cylinder od przodu auta po stronie kierowcy
No dobra ale to jest V czyli 4 bedzie od pasazera sprzodu auta.

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 17 lis 2009, 19:51

Piotruś pisze:
mazur pl pisze:
Szukam pisze:To jest pierwszy cylinder od przodu auta po stronie kierowcy
No dobra ale to jest V czyli 4 bedzie od pasazera sprzodu auta.
Nie masz racji Kolego ;-) . Schemacik poniżej:

PRZÓD AUTA (ten ze światłami, chłodnicami, atrapami, etc. :-) )
silnik - numery cylindrów
4 ............... 1
5 ............... 2
6 ............... 3

KABINA PASAÂŻERSKA
HEHE spoko schemacik z tym bardzo dokladnym opisem
Dzieki

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 20 lis 2009, 19:33

Wymienilem swiece i niewiem rano odpalil tak samo nie za pierwszym razem ,a moze trzeba po wymianie napinacza ustawic na nowo zaplon czy cos w tym rodzaju ,a jeszcze jedno cos wspominales o bledach w elektryce w modelach 2005 bo mi nieraz wszystkie zegary jasnieja :shock: a pozniej wracaja do normy. <ok> i byl blad ze zaduzo pradu idzie na akumulator.

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 21 lis 2009, 08:47

Nie to raczej rozrzad nie przeskoczyl bo sprawdzali i bym czul na mocy a tak jest ok tylko nieraz ciezej pali tak jak by swieca zarowa ale pokazalo i wymienilismy za tydzien bede u mechanika to podlaczy go jeszcze raz i sie zobaczy :-) Pozdrawiam

A te przewody masowe gdzie one sie znajduja bo nie bardzo wiem oczym mowisz :?:

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 06 gru 2009, 18:15

mazur pl, nie znaczy to że u Ciebie cos jest podobnego, ale u mego kolegi było podobnie wszystko powymieniał swiece, filtryi przewody paliwowe i o dziwo pewnego oto pięknego ranka auto w ogóle nie zapaliło i co się okazało pompa paliwa padła i się ostro zdziwiliśmy bo nic na to nie wskazywało tylko to palenie, ani samochód szarpał jadąc, ani gaz, wszystko było ok i raptem nie zapalił dziwna sprawa, ale podobnie tak bywa z tymi pompami ;-)

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 06 gru 2009, 18:55

Piotruś, powiem Ci szczerze że nigdy bym się nie spodziewał że ta pompa może tak paść raptem bez większych oznak dopiero jak się przekonałem na własnej skórze to jest możliwe :-( chodź czytałem że te pompy tak potrafią, autko właśnie u mechanika na razie koszt 2200zł może być większy, ale co zrobić <niewiem> niestety naprawa konieczna

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 11 gru 2009, 14:20

Moze byc ze pompa zobaczymy bo jak zalozylem nowy filtr paliwa i go nie zalalem to niechcial zapalic a szlyszalem od kolegi ze po paru razach wlaczenia stacyjki i pozniejszej prubie musi odpalic ale narazie jest ok a tak pozatym to i tak jestem przewrazliwiony z tym samochodem .ale po 107 tys pompa to by byla lipa jak nic :shock:

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 11 gru 2009, 20:11

oby nic groznego tego Ci zyczę ;-) a tak na marginesie autko kolegi już na chodzie koszt 2400zł pompa niestety była zatarta :-(

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 12 gru 2009, 18:33

To niezla cena w niemczech kosztowala by taniej bo z tego co sie orjentuje co koledzy pisali czesci w polsce w serwisach sa 2 razy drosze ciekawe czy ja mozna spradzic albo to tylko moja przesada bo tak jest jest ok tylko nieraz jak jest zimny to musi pokrecic ze 3 sek zanim otpali czy jak bylo u twojego kolegi ile czasu potrzebowal zeby zapalil i czy na cieplym palil odrazu czy bylo to somo na cieplym i na zimnym silniku :?:

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 12 gru 2009, 20:05

u niego jedyny problem to było to że niezależnie od temperatury raz palił od pierwszego a raz dopiero za czwartym podejsciem lub po dłuższym kręceniu poprostu miał wahania nastroju :-D w czasie jazdy nic się nie działo wszystko było w jak najlepszym porządku

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 12 gru 2009, 20:29

A to nieraz wogole niechcial mu odpalic ,a nie to u mnie jest tak ze nieraz na zimnym silniku pali troche ciezej wymienilem swiece zarowa bo pokazywalo blad ale jest tak samo nieraz odrazu pali a nieraz musi zakrecic musze jeszcze wymienic filter paliwa bo wymienialem rok temu i wtedy zobacze ,wtedy kupilem od MAN teraz wezme leprzej firmy moze bedzie lepszy zobaczmy <ok> .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja