[2.7TDI] Swiece zarowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
[2.7TDI] Swiece zarowe
Witam mam do wymiany na 4 cylindrze swiece zarowa wiem ze 2,7 sa metalowe beru swiece .
Pytanko jak liczyc ktory to 4 cylinder :?:
Pytanko jak liczyc ktory to 4 cylinder :?:
Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, 17:13 przez mazur pl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
HEHE spoko schemacik z tym bardzo dokladnym opisemPiotruś pisze:Nie masz racji Kolegomazur pl pisze:No dobra ale to jest V czyli 4 bedzie od pasazera sprzodu auta.Szukam pisze:To jest pierwszy cylinder od przodu auta po stronie kierowcy. Schemacik poniżej:
PRZÓD AUTA (ten ze światłami, chłodnicami, atrapami, etc.)
silnik - numery cylindrów
4 ............... 1
5 ............... 2
6 ............... 3
KABINA PASAÂŻERSKA
Dzieki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
Wymienilem swiece i niewiem rano odpalil tak samo nie za pierwszym razem ,a moze trzeba po wymianie napinacza ustawic na nowo zaplon czy cos w tym rodzaju ,a jeszcze jedno cos wspominales o bledach w elektryce w modelach 2005 bo mi nieraz wszystkie zegary jasnieja :shock: a pozniej wracaja do normy.
i byl blad ze zaduzo pradu idzie na akumulator.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
Nie to raczej rozrzad nie przeskoczyl bo sprawdzali i bym czul na mocy a tak jest ok tylko nieraz ciezej pali tak jak by swieca zarowa ale pokazalo i wymienilismy za tydzien bede u mechanika to podlaczy go jeszcze raz i sie zobaczy
Pozdrawiam
A te przewody masowe gdzie one sie znajduja bo nie bardzo wiem oczym mowisz :?:

A te przewody masowe gdzie one sie znajduja bo nie bardzo wiem oczym mowisz :?:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
mazur pl, nie znaczy to że u Ciebie cos jest podobnego, ale u mego kolegi było podobnie wszystko powymieniał swiece, filtryi przewody paliwowe i o dziwo pewnego oto pięknego ranka auto w ogóle nie zapaliło i co się okazało pompa paliwa padła i się ostro zdziwiliśmy bo nic na to nie wskazywało tylko to palenie, ani samochód szarpał jadąc, ani gaz, wszystko było ok i raptem nie zapalił dziwna sprawa, ale podobnie tak bywa z tymi pompami 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
Piotruś, powiem Ci szczerze że nigdy bym się nie spodziewał że ta pompa może tak paść raptem bez większych oznak dopiero jak się przekonałem na własnej skórze to jest możliwe
chodź czytałem że te pompy tak potrafią, autko właśnie u mechanika na razie koszt 2200zł może być większy, ale co zrobić <niewiem> niestety naprawa konieczna

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
Moze byc ze pompa zobaczymy bo jak zalozylem nowy filtr paliwa i go nie zalalem to niechcial zapalic a szlyszalem od kolegi ze po paru razach wlaczenia stacyjki i pozniejszej prubie musi odpalic ale narazie jest ok a tak pozatym to i tak jestem przewrazliwiony z tym samochodem .ale po 107 tys pompa to by byla lipa jak nic :shock:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
To niezla cena w niemczech kosztowala by taniej bo z tego co sie orjentuje co koledzy pisali czesci w polsce w serwisach sa 2 razy drosze ciekawe czy ja mozna spradzic albo to tylko moja przesada bo tak jest jest ok tylko nieraz jak jest zimny to musi pokrecic ze 3 sek zanim otpali czy jak bylo u twojego kolegi ile czasu potrzebowal zeby zapalil i czy na cieplym palil odrazu czy bylo to somo na cieplym i na zimnym silniku :?:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
A to nieraz wogole niechcial mu odpalic ,a nie to u mnie jest tak ze nieraz na zimnym silniku pali troche ciezej wymienilem swiece zarowa bo pokazywalo blad ale jest tak samo nieraz odrazu pali a nieraz musi zakrecic musze jeszcze wymienic filter paliwa bo wymienialem rok temu i wtedy zobacze ,wtedy kupilem od MAN teraz wezme leprzej firmy moze bedzie lepszy zobaczmy
.
