[A6 C4 1.9TDI] łożyska przód
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Czy jest jakaś przyczyna że odezwało mi sie wymieniane łożysko fag? jutro jade na diagnoze ale wydaje mi sie że to ta strona która była już wymieniana, wcześniej byl no name który padł-spoko, kosztował 60zł.. ale Fag?
Czy jak wewnętrzny przegub pada to słychać jakies chrobotania.szumy? przy jakimś zakresie prędkości?
Czy jak wewnętrzny przegub pada to słychać jakies chrobotania.szumy? przy jakimś zakresie prędkości?
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Dałęm ciała..censored pisze:Hincó, bardzo prawdopodobne że to 2 łożysko którego nie wymieniałeś, mi też się wydawało że prawa strona szumi a jednak to była lewa, tak potrafi przenieść szum w samochodzie. Diagnoza pokaże.....
Na 90% opony..
Podnieśliśmy auto, napedzarka i.. własciwie to nic niepokojącego nie było śłychać.. Zaprosiłem kolege do auta, przejechaliśmy się i bardzo możliwe, mam opony blizzak lm25 których bieżnik to w zasadzie 'kostka' , na zakrętach zimeniała sie rytmika buczenia, przy jeździe na wprost buczało w sposób jednolity, i zawsze przy przedziale 70-110km/h
Ale na pocieszenie nie byłem pierwszy w tym sezonie z takim problemem, i w środku słychać jak początek padania łożyska, przynajmniej tak twierdzi mechanik

- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Nie będę zakładał nowego tematu także zapytam tutaj 
A chodzi o to, że coś mi zaczyna buczeć z tyłu i prawdopodobnie jest to łożysko tylko nie wiem które, lewe czy prawe... I chodzi o to czy jest różnica w mocowaniach/budowie itp. Wydaje mi się, że nie ale wolę się Was zapytać i jeszcze jedno, czy do C5 też wybierać firm które wcześniej polecaliście?

A chodzi o to, że coś mi zaczyna buczeć z tyłu i prawdopodobnie jest to łożysko tylko nie wiem które, lewe czy prawe... I chodzi o to czy jest różnica w mocowaniach/budowie itp. Wydaje mi się, że nie ale wolę się Was zapytać i jeszcze jedno, czy do C5 też wybierać firm które wcześniej polecaliście?
Sory, ze odgrzebuje temat (jesli to komus przeszkadza) ale moze to lepsze niz zakladanie nowego, a samochod taki sam.
Od jakiegos czasu slysze buczenie, wydaje mi sie ze w prawym przednim kole ale jak wiadomo takie wskazywanie ze sluchu potrafi byc bledne. Mechanik powiedzial mi ze to lozysko i niedlugo jade wymieniac. Tylko ze z tego co zaobserwowalem, to buczenie ustaje przy skrecaniu w prawo, nawet delikatnym. W lewo normalnie buczy a delikatny ruch w prawo i cisza. Czy to nie wyklucza lozyska?
Od jakiegos czasu slysze buczenie, wydaje mi sie ze w prawym przednim kole ale jak wiadomo takie wskazywanie ze sluchu potrafi byc bledne. Mechanik powiedzial mi ze to lozysko i niedlugo jade wymieniac. Tylko ze z tego co zaobserwowalem, to buczenie ustaje przy skrecaniu w prawo, nawet delikatnym. W lewo normalnie buczy a delikatny ruch w prawo i cisza. Czy to nie wyklucza lozyska?
to właśnie potwierdza rozsypane łożysko, nie wiem jak u ciebie ze zbieżnością, ale to typowy objaw padającego łożyskaklezmer pisze: Tylko ze z tego co zaobserwowalem, to buczenie ustaje przy skrecaniu w prawo, nawet delikatnym. W lewo normalnie buczy a delikatny ruch w prawo i cisza. Czy to nie wyklucza lozyska?