[A6 C5 2.4+gaz sedan] do oceny.
[A6 C5 2.4+gaz sedan] do oceny.
Witam.
Przedstawiam moją „niunię”, urodziła się w 1998 roku w dość biednej konfiguracji. Posiada silnik 2,4 AGA (121 kw, lub jak kto woli 165 KM). Powyżej standardu miała tylko ksenony i tempomat. W kraju znalazła się w listopadzie 2007 roku i podobno wtedy przybyły jej przyciemnione szybki, ja nabyłem ją w maju 2008 i od tego czasu zaczęła się przeistaczać. Latem stoi na 17” (225/17/50) a zimą na oryginalnych 16” (205/16/55). Nie będę pisał o bieżących naprawach (wszystko musi „chodzić” idealnie) tylko zmianach jakie w niej zaszły. Wszystko w takiej kolejności jak poniżej :
1. Zagazowanie (niekoniecznie dobrze dla niej ale dla mnie tak), obecnie : reduktor - Arctic, wtryskiwacze - MagicJet-y, komputer (niestety) - Zenit. Dużo poprawek po gazownikach, między innymi zmienione wtryskiwacze i reduktor, obrócony zbiornik i ustawienie kompa.
2. Zmiana konsoli środkowej, przybyła duża navi z klimatronikiem i popielniczką oraz zegary, wszystko z modelu 2002 roku. Miesiąc zabawy żeby wszystko zadziałało, przybył jeszcze oryginalny moduł CAN. A w serwisach mówili mi że nie jest to możliwe, chyba że zmienię całą wiązkę, komp silnika, ABS-u, klimy, komfort i jeszcze parę innych rzeczy.
3. Pojawiła się skóra na kierownicy, gałce zmiany biegów i mieszek.
4. System oryginalny Bose z wersji roku 2003 (sub, głośniki), zmieniarka i DVD.
5. Przebudowa bagażnika (zabawa w tapicera bo nie dostałem pasujących boczków zakrywających suba i zmieniarkę).
6. Renowacja felg.
7. Ringi na światłach (zamiast postojówek).
8. Z tyłu światła na ledach.
9. Renowacja lakieru (zdarty bezbarwny, położone dwie warstwy bazy i bezbarwny) oraz zderzaki i progi w kolorze.
10. Przybyła klubowa naklejka z tyłu :-D
Na razie to wszystko, a będzie jeszcze ale już na wiosnę :
1. Oryginalna (z sedana) płetwa od GPS-u na dach (już jest tylko brak chęci do dziurawiena dachu, trzeba zrobić kwadratowy otwór).
2. Dzienne ledy (ale tylko oryginalne)
3. Otwieranie klapy bagażnika z pilota.
Oprócz oryginalnych zabezpieczeń i AC zleciłem założenie multilooka a sam zakładałem alarm z powiadamianiem i dodatkowy imobilajzer. Dodam że przy pracy często korzystałem z forum, traktowałem je jako skarbnicę wiedzy na temat Audi.
To chyba już wszystko, jeżeli coś zapomniałem napisać niech mi moja „niunia” wybaczy, a Wy drodzy forumowicze oceniajcie ją i moją pracę.
Pozdrawiam
Przedstawiam moją „niunię”, urodziła się w 1998 roku w dość biednej konfiguracji. Posiada silnik 2,4 AGA (121 kw, lub jak kto woli 165 KM). Powyżej standardu miała tylko ksenony i tempomat. W kraju znalazła się w listopadzie 2007 roku i podobno wtedy przybyły jej przyciemnione szybki, ja nabyłem ją w maju 2008 i od tego czasu zaczęła się przeistaczać. Latem stoi na 17” (225/17/50) a zimą na oryginalnych 16” (205/16/55). Nie będę pisał o bieżących naprawach (wszystko musi „chodzić” idealnie) tylko zmianach jakie w niej zaszły. Wszystko w takiej kolejności jak poniżej :
1. Zagazowanie (niekoniecznie dobrze dla niej ale dla mnie tak), obecnie : reduktor - Arctic, wtryskiwacze - MagicJet-y, komputer (niestety) - Zenit. Dużo poprawek po gazownikach, między innymi zmienione wtryskiwacze i reduktor, obrócony zbiornik i ustawienie kompa.
2. Zmiana konsoli środkowej, przybyła duża navi z klimatronikiem i popielniczką oraz zegary, wszystko z modelu 2002 roku. Miesiąc zabawy żeby wszystko zadziałało, przybył jeszcze oryginalny moduł CAN. A w serwisach mówili mi że nie jest to możliwe, chyba że zmienię całą wiązkę, komp silnika, ABS-u, klimy, komfort i jeszcze parę innych rzeczy.
3. Pojawiła się skóra na kierownicy, gałce zmiany biegów i mieszek.
4. System oryginalny Bose z wersji roku 2003 (sub, głośniki), zmieniarka i DVD.
5. Przebudowa bagażnika (zabawa w tapicera bo nie dostałem pasujących boczków zakrywających suba i zmieniarkę).
6. Renowacja felg.
7. Ringi na światłach (zamiast postojówek).
8. Z tyłu światła na ledach.
9. Renowacja lakieru (zdarty bezbarwny, położone dwie warstwy bazy i bezbarwny) oraz zderzaki i progi w kolorze.
10. Przybyła klubowa naklejka z tyłu :-D
Na razie to wszystko, a będzie jeszcze ale już na wiosnę :
1. Oryginalna (z sedana) płetwa od GPS-u na dach (już jest tylko brak chęci do dziurawiena dachu, trzeba zrobić kwadratowy otwór).
2. Dzienne ledy (ale tylko oryginalne)
3. Otwieranie klapy bagażnika z pilota.
Oprócz oryginalnych zabezpieczeń i AC zleciłem założenie multilooka a sam zakładałem alarm z powiadamianiem i dodatkowy imobilajzer. Dodam że przy pracy często korzystałem z forum, traktowałem je jako skarbnicę wiedzy na temat Audi.
To chyba już wszystko, jeżeli coś zapomniałem napisać niech mi moja „niunia” wybaczy, a Wy drodzy forumowicze oceniajcie ją i moją pracę.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 lis 2009, 17:03 przez jary, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzesiek_wroc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 12 maja 2009, 17:59
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- czaros
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 09 wrz 2009, 21:51
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: WWL
Kawał dobrej i solidnej roboty...osobiście jestem pełen podziwu nad hardością bo mi by się nie chciało takich rzeczy robić
Śliwkowa bestia post146650.html#p146650
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
musze przyznac ladna furka pozdro
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
- ambiwalentny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 03:07
- Lokalizacja: krakow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lis 2008, 17:33
- Lokalizacja: Łęczna
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga