ale przy wysokiej temp. zew. napewno odczuwa sie spadek mocy i nie uwazam ze to jest szpecenie auta. fakt, że w C4 jest naprawde malo miejsca na niego....tqmeh pisze:interculer daje rade wiec po co szpecić auro
[A6 C4 2.5TDI 140ps quattro] Wymiana turbiny na jaką???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:32
- Lokalizacja: Żywiec
Kupiłem końcówki 216tki w Bielsku-Białej i dałem za nie ok. 220pln/szt. brutto (ale to ze zniżkami), jest na forum :http://forum.vwgolf.pl gość o Nicku: „godski” który zaoferował mi je za 215pln/szt. brutto.piatek pisze:pablo43284, ile zapłaciłeś za taka usługę+końcówki? i czy założyłeś końcówki też 216 czy większe? no i właśnie kąt się zmienił a jaki powinien być na vagu i w którym bloku?
Nie pamiętam ile oferował mi P. Bogdan - warto do niego zadzwonić. Co do usługi przeprowadzanej przez P. Bogdana to kpl. 5szt. wychodził ok. 220-250pln brutto (też już nie pamiętam dokładnie).
Co do ustawień to nie za wiele pomogę bo montował i regulował mi to kolega wg Vag - jutro prawdopodobnie będę od niego odbierał samochód to się spytam.
Jeżeli chodzi o większe otworki 230tki to spotkałem się z opiniami że mogą powodować nadmierne kopcenie - złe parametry spalania i do tego należało by zmienić program.
Najlepiej poszperać na w/w forum: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671&start=0 , można zagadać z gościem o Nicku: „cowboy” - on oferuje kompleksową obsługę (regulację wtryskiwaczy przeprowadza Pan Bogdan): „sama końcówka to około 230 PLN za sztukę czyli 1150 PLN zestawy naprawcze BOSCHa z otworkami 216mikrometrow wymiana i regulacja to 250 PLN za 5 sztuk czyli razem 1400 PLN, masz praktycznie NOWE wtryski, termin realizacji około tygodnia”.
W moim przypadku zależało mi na czasie i dlatego nie skorzystałem z jego pomocy.
trochę za bardzo go broniłem, jak jest ciepło fakt trochę sie nie wyrabia..... jak masz możliwości może uda Ci się coś wymyślić, inne auta mają centralnie z przodu wiec powietrze wpada prostopadle a u nas wiadomo jak jest, może miejsce z reugiej strony było by do wykorzystania, ale to przeciwna strona wiec 2mb rur,elmi_k pisze:ale przy wysokiej temp. zew. napewno odczuwa sie spadek mocy i nie uwazam ze to jest szpecenie auta. fakt, że w C4 jest naprawde malo miejsca na niego....tqmeh pisze:interculer daje rade wiec po co szpecić auro
pozdr
Witam,piatek pisze:ja planuje zakupić zderzak od S i w tedy coś kombinować z IC, narazie zaślepiłem EGR wywaliłem kata, mam mały problem z loginami nie wiem jak dobrze je wykonać
właśnie to jest to, przydał by się jakiś zderzak z demobilu na testy,
co do logów, intefrejs do środka, przez okono albo przez skrzynke na podszybiu, laptop z dobrą baterią i drugi kierowca, dobry kawałek prostej drogi najlepiej bez ruchu, 1+2 tylko żeby spokojnie ruszyć potem 3-ka i peły but do 4500tys obr na 3-ce, oczywiście wcześniej wybierasz kanał i wciskasz Logowanie w Vagcom.
pozdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
sprobuj najpierw duzych wtryskow zanim zaczniesz pisac takie teoriearekr22 pisze:Glowna blokada w generowaniu >190hp w AELu jest glowica
tutaj koncza sie jej mozliwosci

1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
nie sa tez wcale duze
ps. od kogo kupujesz walek?
w skandynawii byl kiedys transporter t4 powyzej 300km z tego silnika ale to juz sie wiazalo z zastosowaniem customowej pompy

w skandynawii byl kiedys transporter t4 powyzej 300km z tego silnika ale to juz sie wiazalo z zastosowaniem customowej pompy
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna
Rynek walkow do TDI w polsce nie jest zbyt duzy
znalazlem goscia z wroclawia
Heinrich
Mowil ze robil ostatnio volvo z tym motorem i zapylalo jak benzyna
podobno mozna tez zalozyc walek od SDI tam sa dlusze czasy otwarcia
ps taka ciekawostka opoznilem troche walek wzgledem walu korbowego
i auto lepiej zapyla :mrgreen:
jedyny minus ze korekcje sa gorsze
Oczywiscie wszystko poprzedzone probami
i dokladnym sprawdzaniem zeby nie bylo kolizji zaworow z tlokami
Tolerancja na walku wynosi jakies 6* w jedna i druga strone
znalazlem goscia z wroclawia
Heinrich
Mowil ze robil ostatnio volvo z tym motorem i zapylalo jak benzyna
podobno mozna tez zalozyc walek od SDI tam sa dlusze czasy otwarcia
ps taka ciekawostka opoznilem troche walek wzgledem walu korbowego
i auto lepiej zapyla :mrgreen:
jedyny minus ze korekcje sa gorsze
Oczywiscie wszystko poprzedzone probami
i dokladnym sprawdzaniem zeby nie bylo kolizji zaworow z tlokami
Tolerancja na walku wynosi jakies 6* w jedna i druga strone
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
tak pisałeś o tym, tylko że zawsze można przerobić odrobinę zderzak albo błotniki, jeden gość na allegro ma taki zestaw ale chce prawie 1500 zł myślę że troch za dużoelmi_k pisze:to od razu zakup blotniki bo w wersji "S" sa bardziej napompowane... i napewno na te nie podpasuje zderzak (zreszta juz pisalem o tym)piatek pisze:ja planuje zakupić zderzak od S i w tedy coś kombinować z IC