Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 2.5TDI 140ps quattro] Wymiana turbiny na jaką???

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 27 lis 2009, 15:17

tqmeh pisze:interculer daje rade wiec po co szpecić auro
ale przy wysokiej temp. zew. napewno odczuwa sie spadek mocy i nie uwazam ze to jest szpecenie auta. fakt, że w C4 jest naprawde malo miejsca na niego....
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

pablo43284
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:32
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: pablo43284 » 27 lis 2009, 20:21

piatek pisze:pablo43284, ile zapłaciłeś za taka usługę+końcówki? i czy założyłeś końcówki też 216 czy większe? no i właśnie kąt się zmienił a jaki powinien być na vagu i w którym bloku?
Kupiłem końcówki 216tki w Bielsku-Białej i dałem za nie ok. 220pln/szt. brutto (ale to ze zniżkami), jest na forum :http://forum.vwgolf.pl gość o Nicku: „godski” który zaoferował mi je za 215pln/szt. brutto.
Nie pamiętam ile oferował mi P. Bogdan - warto do niego zadzwonić. Co do usługi przeprowadzanej przez P. Bogdana to kpl. 5szt. wychodził ok. 220-250pln brutto (też już nie pamiętam dokładnie).
Co do ustawień to nie za wiele pomogę bo montował i regulował mi to kolega wg Vag - jutro prawdopodobnie będę od niego odbierał samochód to się spytam.
Jeżeli chodzi o większe otworki 230tki to spotkałem się z opiniami że mogą powodować nadmierne kopcenie - złe parametry spalania i do tego należało by zmienić program.
Najlepiej poszperać na w/w forum: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671&start=0 , można zagadać z gościem o Nicku: „cowboy” - on oferuje kompleksową obsługę (regulację wtryskiwaczy przeprowadza Pan Bogdan): „sama końcówka to około 230 PLN za sztukę czyli 1150 PLN zestawy naprawcze BOSCHa z otworkami 216mikrometrow wymiana i regulacja to 250 PLN za 5 sztuk czyli razem 1400 PLN, masz praktycznie NOWE wtryski, termin realizacji około tygodnia”.
W moim przypadku zależało mi na czasie i dlatego nie skorzystałem z jego pomocy.

Awatar użytkownika
tqmeh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: tqmeh » 28 lis 2009, 08:20

elmi_k pisze:
tqmeh pisze:interculer daje rade wiec po co szpecić auro
ale przy wysokiej temp. zew. napewno odczuwa sie spadek mocy i nie uwazam ze to jest szpecenie auta. fakt, że w C4 jest naprawde malo miejsca na niego....
trochę za bardzo go broniłem, jak jest ciepło fakt trochę sie nie wyrabia..... jak masz możliwości może uda Ci się coś wymyślić, inne auta mają centralnie z przodu wiec powietrze wpada prostopadle a u nas wiadomo jak jest, może miejsce z reugiej strony było by do wykorzystania, ale to przeciwna strona wiec 2mb rur,

pozdr

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 28 lis 2009, 09:28

tqmeh pisze:inne auta mają centralnie z przodu wiec powietrze wpada prostopadle a u nas wiadomo jak jest, może miejsce z reugiej strony było by do wykorzystania, ale to przeciwna strona wiec 2mb rur
ja juz to tylko i wylacznie centralnie. plan jest ciezej z wykonaniem...
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 28 lis 2009, 11:43

ja planuje zakupić zderzak od S i w tedy coś kombinować z IC, narazie zaślepiłem EGR wywaliłem kata, mam mały problem z loginami nie wiem jak dobrze je wykonać

Awatar użytkownika
tqmeh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: tqmeh » 28 lis 2009, 14:41

piatek pisze:ja planuje zakupić zderzak od S i w tedy coś kombinować z IC, narazie zaślepiłem EGR wywaliłem kata, mam mały problem z loginami nie wiem jak dobrze je wykonać
Witam,

właśnie to jest to, przydał by się jakiś zderzak z demobilu na testy,
co do logów, intefrejs do środka, przez okono albo przez skrzynke na podszybiu, laptop z dobrą baterią i drugi kierowca, dobry kawałek prostej drogi najlepiej bez ruchu, 1+2 tylko żeby spokojnie ruszyć potem 3-ka i peły but do 4500tys obr na 3-ce, oczywiście wcześniej wybierasz kanał i wciskasz Logowanie w Vagcom.

pozdr

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 28 lis 2009, 19:19

Glowna blokada w generowaniu >190hp w AELu jest glowica
tutaj koncza sie jej mozliwosci
poniewaz dmuchanie pow 1.2 bar i dolewanie paliwa
skutkuje znikomym przyrostem mocy i batorym z wydechu

Czekam na mocniejszy walek rozrzadu
w celu poprawy napelnienia cylindrow

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 28 lis 2009, 20:03

piatek pisze:ja planuje zakupić zderzak od S i w tedy coś kombinować z IC
to od razu zakup blotniki bo w wersji "S" sa bardziej napompowane... i napewno na te nie podpasuje zderzak (zreszta juz pisalem o tym)
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 28 lis 2009, 20:55

arekr22 pisze:Glowna blokada w generowaniu >190hp w AELu jest glowica
tutaj koncza sie jej mozliwosci
sprobuj najpierw duzych wtryskow zanim zaczniesz pisac takie teorie :) ps. to jest dopiero 75koni z litra pojemnosci
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 28 lis 2009, 22:52

Najpierw sprobuje z walkiem :mrgreen:
orginalne wtryski nie sa takie male 0.210 :-)

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 29 lis 2009, 09:48

nie sa tez wcale duze :) ps. od kogo kupujesz walek?
w skandynawii byl kiedys transporter t4 powyzej 300km z tego silnika ale to juz sie wiazalo z zastosowaniem customowej pompy
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 29 lis 2009, 15:29

Rynek walkow do TDI w polsce nie jest zbyt duzy
znalazlem goscia z wroclawia
Heinrich

Mowil ze robil ostatnio volvo z tym motorem i zapylalo jak benzyna
podobno mozna tez zalozyc walek od SDI tam sa dlusze czasy otwarcia

ps taka ciekawostka opoznilem troche walek wzgledem walu korbowego
i auto lepiej zapyla :mrgreen:
jedyny minus ze korekcje sa gorsze

Oczywiscie wszystko poprzedzone probami
i dokladnym sprawdzaniem zeby nie bylo kolizji zaworow z tlokami

Tolerancja na walku wynosi jakies 6* w jedna i druga strone

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 29 lis 2009, 17:53

elmi_k pisze:
piatek pisze:ja planuje zakupić zderzak od S i w tedy coś kombinować z IC
to od razu zakup blotniki bo w wersji "S" sa bardziej napompowane... i napewno na te nie podpasuje zderzak (zreszta juz pisalem o tym)
tak pisałeś o tym, tylko że zawsze można przerobić odrobinę zderzak albo błotniki, jeden gość na allegro ma taki zestaw ale chce prawie 1500 zł myślę że troch za dużo

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 30 lis 2009, 17:27

kosmiczna cena :evil:
tymbardziej ze to uzywka

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 30 lis 2009, 20:37

piatek pisze:tak pisałeś o tym, tylko że zawsze można przerobić odrobinę zderzak albo błotniki
jak to chcesz zrobic?? skrocisz na srodku zderzak zeby dobrze zachodzil na blotniki? czy rozdmuchasz blotniki?

albo moze byc szpara....
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja