Przepraszam jesli się z kimś powtórzę, ale mam do Was szanowni koledzy pytanko: o co chodzi z tym skracaniem i wydłużaniem fazy dolotu w ww. silniczku? Już kilka osób coś nadmienia ale nigdzie nie znalazłem konkretnej informacji Podpowiedzcie jak to sprawdzić, jakie są objawy niedomagania, itp.
Pozdrawiam wszystkich audi-maniaków :mrgreen:
Proszę nazywać tematy zgodnie z Regulaminem nazywania tematów
[AAH 2,8 174 KM] Zmienne fazy dolotu- o co chodzi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
[AAH 2,8 174 KM] Zmienne fazy dolotu- o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2009, 14:55 przez mietek69, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
- Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork
W języku angielskim, ale bardzo fajnie wytłumaczone:
http://12v.org/engine/index.php?section=hw&sm=im
Ogólnie dość fajna stronka, dużo pożytecznych informacji na temat naszych silniczków
http://12v.org/engine/index.php?section=hw&sm=im
Ogólnie dość fajna stronka, dużo pożytecznych informacji na temat naszych silniczków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga