Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 1.8T Zmiana tyrbo

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Martin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/UK
Kontakt:

[A6 C5] 1.8T Zmiana tyrbo

Post autor: Martin » 21 cze 2008, 01:05

Panowie dowiedzialem sie na innym forum ze pada mi Turbo :cry:
Chociaz jeszcze na 2 biegu stoje w miejscu :mrgreen:
Podejzewam ze jeszcze smialo przejezdze 6 miesiecy lub dluzej.
Kolega powinien sie teraz martwic.
Jest mozliwosc regeneracji turbo i czy sie to oplaca,czy lepiej kupic nowe.
Mysle o turbinie od audi TT(220km)lecz z tym wiaze sie wymiana sprzegla.Lub turbinie z mocniejszej wersji 1.8T (180 km).

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 21 cze 2008, 12:54

owszem da sie i moge miec namiary na goscia ktory to dobrze robi pod lublinem,regeneruja wszystko najwiecej do tirow,bo jest chyba tam serwis skanii

Martin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/UK
Kontakt:

Post autor: Martin » 22 cze 2008, 00:13

No wiem ze tanie to bedzue w porownaniu z kupnem innej ale..Jezeli mi padnie bede szukal tej od 180 konnej wersji 1.8T

mpek3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 17 mar 2008, 21:14
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: mpek3 » 22 cze 2008, 22:20

Ja regenowałem w zeszłym roku turbinke i wyszło mnie to 1800zł.do tego dojdzie koszt wymiany elementów nadmienionych przez kolegów oraz oczywiście wymiana oleju i filtra.

Awatar użytkownika
Chester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 31 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Chester » 23 cze 2008, 17:53

sama zmiana turbiny na wieksza nic ci nie da trzba ci zmienic ustawienia na inna turbine jak tego nie zrobisz to bedzia dzialala na wartosciach ustawionych pod seryjna
AUDI GUT!!!

sebominator
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 lip 2008, 09:23
Lokalizacja: katowice

Post autor: sebominator » 10 lip 2008, 15:34

Witam,
Zastanawiam się nad kupnem własnie A6 z silnikiem 1,8 T , po jakim przebiegu turbina pada ?? i jak sprawdzić przy kupnie czy z nia wszystko ok ?? gdzie można zregeerować taką turbinę zeby miala moc i wytrzymała pare lat ??

Martin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/UK
Kontakt:

Post autor: Martin » 10 lip 2008, 21:26

Moja nadal jest dobra:)

Qris

Post autor: Qris » 10 lip 2008, 23:25

Ale poważnie jak sprawdzić czy z turbiną jest wszystko OK?

Martin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/UK
Kontakt:

Post autor: Martin » 11 lip 2008, 00:56

Czujesz przeciez czy auto sie zwija czy nie ;-) Moja turbawa napewno jest git.Powinienes uslyszec swist miedzy 2700 a 3000obr na min.A co najwazniejsze powinno wgiesc cie w fotel(nie jak w porsche ale...) :mrgreen:

Qris

Post autor: Qris » 11 lip 2008, 01:25

ÂŚwist może i jest ale gniecenia nie mam...

cyzko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 17 maja 2008, 19:43
Imię: Piotr
Rocznik: 2021
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: cyzko » 13 sie 2008, 08:36

Ktore opcje w vagu powiedz cos o turbince ?
cyzko

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 14 sie 2008, 01:18

ja przy zakupie swojej 2.7T pojechałem na VAGa i tam koles sprawdzał doładowanie w czasie rzeczywistym, czyli podczas jazdy :) i robił to za pomocą VAGa

oba turba dawały jak 3ba a koles stwierdził "no musze przyznać ze chce jechac ten samochód" <LOL> P.S. a badanie było wykonane w firmie DIAG TRONIC pod warszawa gdzie zajmują sie chipami i przerabianiem głównie AUDI :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja