[A6 C6] Proszę o opinie na temat silnika BRF
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 03 lis 2009, 11:19
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Góra/dolnośląskie
[A6 C6] Proszę o opinie na temat silnika BRF
Witam własnie kupiłem swoją A6 C6 i okazało się że jest tam silnik BRF
Wcześniej nic nie słyszałem o tym motorze i na forum też nie mogę znaleźć.
Jest to jednostka 100kW a nie jak inne 103kW
Trochę jestem zdziwiony.
Proszę o opinie oraz czy tu też występuje imbusik
Przebieg auta 177tys rocznik 07/2006 po winie to modelowo 2007
proszę o info
Proszę poprawnie nazywać tematy stosując tagi!
Wcześniej nic nie słyszałem o tym motorze i na forum też nie mogę znaleźć.
Jest to jednostka 100kW a nie jak inne 103kW
Trochę jestem zdziwiony.
Proszę o opinie oraz czy tu też występuje imbusik
Przebieg auta 177tys rocznik 07/2006 po winie to modelowo 2007
proszę o info
Proszę poprawnie nazywać tematy stosując tagi!
Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, 17:01 przez kris83, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Oj, kolego, słabo szukasz. Może to cię zainteresuje: https://a6klub.pl/a6-c6-blb-awaryjnosc-to-nie-mit-vt12330.htm .
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.

Fora to jest biwak.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 23:33
- Lokalizacja: antwerpia
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
wiesiek1902 - silnik BRF to mechanicznie to samo co BRE, tyle, że produkowany chyba wyłącznie na Belgię. Różnią się tym, że BRF ma fabrycznie 136KM, a nie 140KM jak BRE - chodziło tu oczywiście o obniżenie kosztów dla kupujących ze względu na specyficznie naliczane opłaty w Belgii. Silnik był montowany w Audi A6 produkowanych w okresie od 09.2005 do 10.2008r. a w Audi A4 w okresie od 11.2005 do 06.2008r.
Zakładam, że przebieg auta potwierdziłeś i jest pewny.
Objawy dość standardowe, ale jednocześnie trudne do zdiagnozowania przez internet
Problemem może być zarówno wyrobiony zabierak, padające pompowtryski, EGR i klapa gasząca, a nawet dwumas (1 na 1.000.000 więc mało prawdopodobne). Do tego szereg innych, drobnych ale istotnych elemencików, które należy sprawdzić.
Aby w 100% stwierdzić co jest popsute trzeba obejrzeć auto - inaczej się nie da, tym bardziej, że najczęściej problem leży w kilku elementach, a nie w jednym...
Więcej info wysyłam Ci na PW.
Zakładam, że przebieg auta potwierdziłeś i jest pewny.
Objawy dość standardowe, ale jednocześnie trudne do zdiagnozowania przez internet

Aby w 100% stwierdzić co jest popsute trzeba obejrzeć auto - inaczej się nie da, tym bardziej, że najczęściej problem leży w kilku elementach, a nie w jednym...
Więcej info wysyłam Ci na PW.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 07 lip 2011, 16:36
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety coż z tego, iż łańcuszek został zastąpiony przez tryby skoro felerny imbus nadal siedzi tam gdzie siedział.
Ostatnio podczas przeglądu w ASO otwarcie rozmawiałem zmechanikiem na temat pomp w BRE i pytałem czy ta pompa jest bezpieczna w porównaniu z BLB...
Odpowiedział mi, że nie ma szczególnych wskazań, iż pompy olejowe się psują i jak juz pada to bardzo sporadycznie.
....zauważyłem jednak , że Pan mechanik ostro miesza się podczas zeznań, więc zapytałem wprost.........
czy mam Pan na Warsztacie audi A6 c6 z nowym typem pompy na kołach...
...odpowiedź padła, tak mam jedna z zatartym silnikiem...
Przepraszam za off top, ale to co napisałem nie jest wymyślone to ostatnie moje dywagacje podczas przeglądu w autoryzowanym serwisie
Pozdrawiam
Ostatnio podczas przeglądu w ASO otwarcie rozmawiałem zmechanikiem na temat pomp w BRE i pytałem czy ta pompa jest bezpieczna w porównaniu z BLB...
Odpowiedział mi, że nie ma szczególnych wskazań, iż pompy olejowe się psują i jak juz pada to bardzo sporadycznie.
....zauważyłem jednak , że Pan mechanik ostro miesza się podczas zeznań, więc zapytałem wprost.........
czy mam Pan na Warsztacie audi A6 c6 z nowym typem pompy na kołach...
...odpowiedź padła, tak mam jedna z zatartym silnikiem...
Przepraszam za off top, ale to co napisałem nie jest wymyślone to ostatnie moje dywagacje podczas przeglądu w autoryzowanym serwisie
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
Ja posiadam ten silniczek u siebie w aucie i jestem zadowolony, cichutki, nic nie trzęsie, nie puka i chodzi równiutko czy to na zimnym czy na ciepłym, ogólnie zmieniałem zabierak 3 tyg temu, robota jak robota prosta się okazała, jak już będzie ktoś chciał wymieniać to dodam że ten z literką D na końcu już się nie dostanie, są teraz do naszych z literką F na końcu i różnią się tym, że w D był otwór gwintowany służący do wyciągania, a ten z literką F go nie posiada, dlatego trzeba się wyposażyć w neodymowy mały magnesik żeby go potem wyciągnąć. Istotnym elementem, bez którego nie ma się co zabierać za wymianę, jest malutki pierścień zabezpieczający.
Mój "imbusik" był już poddarty i był z literką A na końcu więc jak go fabryka wydała. Po tym zabiegu silnik pracuje jak na wstępie, choć przed zabiegiem miałem podobną pracę silnika do waszych. Polecam jego wymianę większość waszych problemów zostanie rozwiązana - głośniejsza praca, nierówne obroty itd.
Pozdrawiam wszystkich.
Mój "imbusik" był już poddarty i był z literką A na końcu więc jak go fabryka wydała. Po tym zabiegu silnik pracuje jak na wstępie, choć przed zabiegiem miałem podobną pracę silnika do waszych. Polecam jego wymianę większość waszych problemów zostanie rozwiązana - głośniejsza praca, nierówne obroty itd.
Pozdrawiam wszystkich.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 07 lip 2011, 16:36
- Lokalizacja: Warszawa