
Widziałem na allegro za 1000 zł
Co w chodzi w skład takiego zestawu

Czy do sedana jest taki sam jak do kombi

Czy w ogóle do sedana da się założyć

Pozdrawiam
Hak rzeczywiście jest oryginalny, natomiast moduł wydaje mi się trochę dziwny. Oryginalny Westfalii ma 3 gniazda, ten na zdjęciu ma jedno duże. Nie wierzę w cuda, że oryginalny hak można podpiąć nie ingerując w wiązkę samochodu. Jak wpiąć się w can, zasilanie?tmr pisze: tak na szybko znalazłem tylko to : http://www.allegro.pl/item808537857_hak ... modul.html
reszta w chwili obecnej na allegro to żarty
Dla ścisłości: w sedanie jest uchwyt, w avancie go nie ma. Ów uchwyt kosztuje w serwisie około 40PLNDamyk pisze:Dla ścisłości: uchwyt mocowania gałki odblokowującej hak w bagażniku jest inny dla sedana i avanta.
Uchwyt w avancie też jest, gałka nie tłucze się po bagażniku :lol: . Nr 4F9 813 685 A. Cena w ASO Germany 13 euro, czyli u nas 65 PLN.tmr pisze: Dla ścisłości: w sedanie jest uchwyt, w avancie go nie ma. Ów uchwyt kosztuje w serwisie około 40PLN
numer owego czegoś: 4F5813685A
i to jedyna "różnica" pomiędzy hakiem do avanta i sedana
Masz rację Damyk - dziwny jakiś ten moduł - trzeba by to sprawdzić u sprzedającego.Damyk pisze:Hak rzeczywiście jest oryginalny, natomiast moduł wydaje mi się trochę dziwny. Oryginalny Westfalii ma 3 gniazda, ten na zdjęciu ma jedno duże
fakt, gość ma dobre i stosunkowo tanie części, wystawia faktury i nie robi problemów ze zwrotami. Jeśli miałby coś kompletnego - napewno można mu zaufać.Damyk pisze:Ja kupiłem hak od gościa z Gliwic
http://www.allegro.pl/ite..._4f0_sedan.html
Damyk pisze:Uchwyt w avancie też jest, gałka nie tłucze się po bagażniku . Nr 4F9 813 685 A.