Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 c4 2,5tdi AAT]Po dluzszym postoju ciezko pali

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kici3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 05 lis 2009, 12:25
Lokalizacja: jarosław

[A6 c4 2,5tdi AAT]Po dluzszym postoju ciezko pali

Post autor: kici3k » 09 lis 2009, 17:19

Witam wszystkich uzytkownikow jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc, a wiec do rzeczy. Moje malenstwo ma problemy z porannym paleniem(auto jest garazowane) trzeba go przekrecic z 3-4 razy o odpala ale nie pokoi mnie jedno zaraz po odpaleniu z rury wydobywaja sie takie szare spaliny(wczesniej byly czarne)przez doslownie 2 sekundy aha i jeszcze jak stoi to w wezyku od pompy pojawia sie taki malutki bombelek powietrza jest on naprawde maly moze ma 3-4 mm srednicy. Moj problem zaczal sie po uszczelnieniu pompy wtryskowej (ciekla) wczesniej palil na "strzala", bylem u mechanika kazal mi zmienic wezyki nadmiaru zmienilem nic nie dalo :(, nastepnym razem kazal zmienic filtr paliwa i oring obok flitra, dalej to samo, w koncu przestawil mi zaplon na tk jak mialem wczesniej czyli 0,55 i dalej to samo. sprawdzalem swiece w nastepujacy sposob ze podlaczalem kabel do plusa (pod maska) i do swiecy na kazdej iskrzylo. Pomozcie bo juz mi rece opadaja.
Dodam jeszcze tylko ze przejrzalem cale forum i nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na moje pytanie.
Nie posiadam vaga i nie mam za bardzo jak spreawdzic ustawien.
Czy mozliwe jest to ze kat wtrysku jest zly?? bo jest to jedyna mozliwosc jakiej nei sprawdzilem.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2009, 15:41 przez kici3k, łącznie zmieniany 1 raz.
kici3k

kici3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 05 lis 2009, 12:25
Lokalizacja: jarosław

Post autor: kici3k » 09 lis 2009, 22:31

hmmmm nie wiem raczej nie bo myslke zeby mi to ten gosc co uszczelnial powiedzial ze pompa sie konczy :-) prznajmniej tak mysle zawsze to by wiecej zarbil. Jak juz raz zapali to nie ma pozniej problemow na jeden strzal z miejscanawet nie kreci nic tylko odrazu pali.
kici3k

kici3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 05 lis 2009, 12:25
Lokalizacja: jarosław

Post autor: kici3k » 12 lis 2009, 11:30

widze ze chyba jednak trzeba vaga kupic i podlaczyc bo sie nie obejdzie tak na marginesie mozecie polecic jakiegos dobrego taniego vaga??. Aha i ostatnio zauwazylem ze czasem lepiej pali znaczy sie prawie od tsrzala moze mu sie polepsza :D
kici3k

Awatar użytkownika
figar4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 15 sty 2010, 20:39
Lokalizacja: Radom

Post autor: figar4 » 08 lut 2010, 21:46

kup sobie miernik nawet taki za 15 zl.ustaw na prad staly 20 v.i sprawdz swiece.mianowicie jednym przewodem do (+) a drugim do czola swiecy zarowej.jak pokaze od 8 do 12 v to swiece sa dobre.a jak nie to do wymiany.ja mialem tak u siebie.przewod zawsze zaiskrzy bo jakis tam prad idzie.ale moze byc za maly zeby podgrzac swiece.ja sie pol zimy umordowalem z ciezkim odpalaniem,bo wlasnie myslalem ze swiece sa dobre.pozniej co sie okazalo,zadna nie grzala.po wymianie jak reka odjal.nawet przy -30 palil jak reka odjal.sprobuj bo w moim przypadku to pomoglo,choc na poczatku bylem tez przekonany ze swiece sa ok

lukaszek_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 12 lut 2010, 00:23
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lukaszek_82 » 17 lut 2010, 23:08

objawów kilka może byc pompa swiece rozrosznik podepij pod kompa autko

Rafał.Ł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 mar 2010, 14:55
Lokalizacja: Zamość/Bydgoszcz

Post autor: Rafał.Ł » 07 mar 2010, 15:22

Mam podobnie w sowjej A6, kolega mechanik powiedział mi że może to być wina cofającego się paliwa(ten pęcherzyk powietrza o którym wspominałeś) twierdzi że wystarczy założyć zaworek na kablu. Jutro myślę to zrobić jak sie uda dam znać. Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja