robicie tyle problemow
http://www.allegro.pl/item793283068_aut ... a_stp.html
[A6 C5 1.8T 150KM 98''] ÂŚwiatła szwedzkie - jak wyłączyć
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- hoopek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Dokładnie tak jak piszę RomanS. Nawet elektromechanicy nie mają pojęcia jak to zrobić.. Jeden dziś powiedział mi, że musi popatrzeć w schemat elektryki i dopiero coś zacznie działać.RomanS pisze:alukard, ale w tym watku chodzi o to, że kolega hoopek ma już takie automatyczne włączanie świateł (tzn. prawdopodobnie ma ori kit VW/Audi a nie z Allegro) i pyta się jak to unieszkodliwić :roll: :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
hoopek, nalezaloby sprawdzić co masz ponadstandardowego (w SPAM do "normalnej" wersji) i to usunąć/unieszkodliwić.
Zapewne jest to dodatkowa mała wiązka przewodów, przekaźniki itp.
Wyobrażam sobie, że jest to w formie tzw. kit-u dokładanego do normalnej instalacji. Przynajmniej tak to chyba wyglądało gdy myslałem o montazu.
Jeśli jednak byłaby to inna wersja instalacji, ze zmianami wprowadzonymi na etapie produkcji wiazek to trudniej będzie znaleźć.
Najlepiej znależć elektryka oswojonego z autami VAG, bedzie mu łatwiej
Zapewne jest to dodatkowa mała wiązka przewodów, przekaźniki itp.
Wyobrażam sobie, że jest to w formie tzw. kit-u dokładanego do normalnej instalacji. Przynajmniej tak to chyba wyglądało gdy myslałem o montazu.
Jeśli jednak byłaby to inna wersja instalacji, ze zmianami wprowadzonymi na etapie produkcji wiazek to trudniej będzie znaleźć.
Najlepiej znależć elektryka oswojonego z autami VAG, bedzie mu łatwiej

Części samochodowe online - Motostacja pl
- hoopek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
..to dlaczego moje po około 3 tygodniach zaczęły dawać żółtą poświatę i przy dłuższej jeździe, świecą prawie jak zwykłe żarówki?Swedish Audi pisze:nie mam problemu z zarnikami,nic sie nie dzieje
Pozycja "0" daje 70% mocy - a to szkodzi akurat żarnikom xenonowym.
Dziś elektryk powiedział mi, że to nie będzie taka prosta sprawa w moim przypadku, gdzie nie posiadam bezpiecznika 200. Powiedział, że trzeba to jakość obejść.. Jak zapytałem o koszt, to powiedział, że to nie łatwa sprawa.. Więc narazie mu podziękowałe. Będę szukał innego elekromechanika i czekał na pomoc forumowiczów.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- hoopek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
HIDy i dlatego muszę pozbyć się świateł szwedzkich, bo szkodzi to żarnikom, które po przekręceniu kluczyka się zapalają, przy odpalaniu gasną i znów się zapalają..
[ Dodano: 2009-11-17, 20:13 ]
W końcu udało się wyłączyć światła szwedzkie. Samodzielnie bez udziału elektryka. Zajęło to około 5 minut.
A oto opis jak to uczynić:
1. Wyjąć włącznik świateł > opis poniżej kolegi szwagier_:
Wyciąga się go wciskając pokrętło do środka (w kierunku przeciwnym niż włączając przeciwmgielne) i przekręcając w prawo (tak jak normalnie włącza się światła). Następnie ciągnie się do siebie (tak jak włącza się halogeny) i mamy włącznik w ręku.
2. W wyjętym wyłączniku zakleić izolacją następujący wtyk:
TLF - kabelek biało-żółty > światła mijania (pozycja o włącznika)
B - kabelek biało-zielony > postojówki (pozycja o włącznika)
3. Zamontować ponownie włącznik i gotowe. ÂŚwiatła szwedzkie wyłączone.
Wielkie podziękowania dla kolegi ADI_Si z forum elektroda.
[ Dodano: 2009-11-17, 20:13 ]
W końcu udało się wyłączyć światła szwedzkie. Samodzielnie bez udziału elektryka. Zajęło to około 5 minut.
A oto opis jak to uczynić:
1. Wyjąć włącznik świateł > opis poniżej kolegi szwagier_:
Wyciąga się go wciskając pokrętło do środka (w kierunku przeciwnym niż włączając przeciwmgielne) i przekręcając w prawo (tak jak normalnie włącza się światła). Następnie ciągnie się do siebie (tak jak włącza się halogeny) i mamy włącznik w ręku.
2. W wyjętym wyłączniku zakleić izolacją następujący wtyk:
TLF - kabelek biało-żółty > światła mijania (pozycja o włącznika)
B - kabelek biało-zielony > postojówki (pozycja o włącznika)
3. Zamontować ponownie włącznik i gotowe. ÂŚwiatła szwedzkie wyłączone.
Wielkie podziękowania dla kolegi ADI_Si z forum elektroda.