Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2,5 TDI AEL] brak mocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

[A6 C4 2,5 TDI AEL] brak mocy

Post autor: Adam_Łódź » 01 lis 2009, 18:57

witam, problem pojawił się jakis tydzien temu, podczas jazdy gdy turbina powinna zacząc dmuchac auto wogole nie jedzie, tak jakby wogole nie działało, czasami po odpuszczeniu gazu i ponownym nacisnieciu ale juz wolniej auto zaczyna ciągnąc normalnie. mam zamiar jutro umowic się na komputer, ale moze podpowiecie na co jeszcze powinieniem zwrócic uwagę.

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 01 lis 2009, 19:02

zrob logi dynamiczne i wtedy sie okaze...
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 01 lis 2009, 22:59

Tez to przezylem napewno sgada turbina a przy okazij wymien odme

ramzis7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 25 lip 2009, 21:03
Lokalizacja: lublin

Post autor: ramzis7 » 02 lis 2009, 13:12

zapiekaja sie lopatki w turbo,prubuj WD prysnac na sztange zaworu i dynamicznie pojezdzc,bierze sie to zjazdy na niskich obrotach.

mobilek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 lis 2009, 20:19
Lokalizacja: Kocięcin

Post autor: mobilek13 » 18 lis 2009, 18:32

Witam ja miałem podobne problemy i objawy jak miałem uszkodzoną przepływkę ja ją tylko wymyłem bezyną ekstrakcyjną i wysuszyłem pomogło

ramzis7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 25 lip 2009, 21:03
Lokalizacja: lublin

Post autor: ramzis7 » 23 lis 2009, 11:10

wykrec rurke metalowa ktora laczy zawor wg z turbina u mnie byla zapchana i wtrysnij do zaworu wd czy cos takiego mialem ten problem zawor wg stanol w pozycji otwartej i turbo w ogole nie popowalo brak mocy i czarno stylu po zabiegu proponuje go dobrze przegonic prawie na pelnych obrotach ze 20km

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 23 lis 2009, 16:00

juz dawno po kompie i zapomniałem wpisac się w temat siada EGR a dokładnie się zacina.

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 25 lis 2009, 17:11

ramzis7 pisze:wykrec rurke metalowa ktora laczy zawor wg z turbina u mnie byla zapchana i wtrysnij do zaworu wd czy cos takiego mialem ten problem zawor wg stanol w pozycji otwartej i turbo w ogole nie popowalo brak mocy i czarno stylu po zabiegu proponuje go dobrze przegonic prawie na pelnych obrotach ze 20km


tak jak kolega ci radzi ja miałem dokładnie to samo bo turbina pluła olejem i sie ta rurka zapchała tym łojem czyszczenie jej pomogło ale teraz znowu musze ją wyczyścić bo znowu robi sie to samo.Dokładnie rok temu ją czyściłem :-/

Awatar użytkownika
tqmeh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: tqmeh » 26 lis 2009, 09:53

Witam,

trochę to nie na temat autora postu ale:

nie ma sensu jej czyścić, na kolektorze ssacym z tyłu miedzy nim a grodzią masz połączenie z kolektorem wydechowym zakończone na górze zaworem EGR (okrągły płaski element połączony z zaworem koło filtra powietrza) , trzeba w miejsce przykrecenia go do kolektora ssacego wstawić blaszkę - zaślepkę zeby spaliny nie szły do silnika, zabieg taki można zrobić a nawet ptrzeba ;-)
radekboguslaw pisze:Tez to przezylem napewno sgada turbina a przy okazij wymien odme
w AEL-u po co? to nie V6

pozdr

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 26 lis 2009, 16:29

Lechu

o tą rurkę co jest na zdjęciu z mojim turbem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

gaban
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 06 lip 2011, 08:33
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gaban » 26 wrz 2011, 21:58

tqmeh pisze:Witam,

trochę to nie na temat autora postu ale:

nie ma sensu jej czyścić, na kolektorze ssacym z tyłu miedzy nim a grodzią masz połączenie z kolektorem wydechowym zakończone na górze zaworem EGR (okrągły płaski element połączony z zaworem koło filtra powietrza) , trzeba w miejsce przykrecenia go do kolektora ssacego wstawić blaszkę - zaślepkę zeby spaliny nie szły do silnika, zabieg taki można zrobić a nawet ptrzeba ;-)
radekboguslaw pisze:Tez to przezylem napewno sgada turbina a przy okazij wymien odme
w AEL-u po co? to nie V6

pozdr
tzn, że w aelu nie wymienia się odmy??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga