[2.7 bit 230KM] Za wysoka temperatura
[2.7 bit 230KM] Za wysoka temperatura
Witam kolegów. W moim niedawno zakupionym aucie zauważyłem, że wskazówka od temperatury zatrzymuje się na 100 stopniach, a nawet czasem delikatnie je przekracza. W poprzedniej A6 2.8 stała równo na 90 i nie drgnęła. czy to normalna temp. dla 2.7 bit, czy coś nie tak?
Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 16:30 przez myciel, łącznie zmieniany 1 raz.
- fanatyk_aut
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 15 lis 2008, 16:26
- Lokalizacja: Częstochowa
może być to przyczyną tylko wez sie najpierw dowiedz ile bedziesz mial za to zaplacic mnie raz mechanik chcial wyrolowac powiedział mi ze czesc kosztuje 565zl + 60zl robocizna
wyszlo tak ze zamowilem sobie wisco na allegro koszt112zl z dostawa + 80 zl robocizna u innego mechanika cale szczescie ze tak malo zaplacilem bo okazalo sie ze to nie byla przyczyna grzania sie auta

Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 19:05 przez william, łącznie zmieniany 1 raz.
Wisko ma kosztować ok 200 zl.william pisze:może być to przyczyną tylko wez sie najpierw dowiedz ile bedziesz mial za to zaplacic mnie raz mechanik chcial wyrolowac powiedział mi ze czesc kosztuje 565zl + 60zl robociznawyszlo tak ze zamowilem sobie wisco na allegro koszt12zl z dostawa + 80 zl robocizna u innego mechanika cale szczescie ze tak malo zaplacilem bo okazalo sie ze to nie byla przyczyna grzania sie auta
A co było przyczyną?
miałem jakąs zaslepke w przewodzie opisywalem to kiedys
a6-c5-28-gdzie-ma-byc-ta-zaslepka-vt131 ... za%B6lepka
z tym ze jutro wymieniam czujnik temperatury bo ostatnio znowu zaowazylem wieksza temperature z tym ze mam np 100 ztopni i po 1 minucie spada znowu do 90 dlatego stawiam na czujnik na twoim miejscu najpierw bym sprawdzil temperature na vagu(oczewiscie jak masz taką mozliwość) ja niestety nie mam takiej mozliwosci.
na vagu wtedy sprawdzisz czy nie masz przypadkiem bledow zegarow lub czy nie jest walniety czujnik no i sprawdzisz jaka jest temperatura najlepiej bedzie jak Ci sie zagrzeje to wtedy bedziesz widziec co i jak
co do wisca to 2 mechanikow mi kazalo to zrobic i to nie bylo to wiec szkoda tracic kasy
ps pomylilem sie do ceny wisca placilem 112 zl a nie 12
a6-c5-28-gdzie-ma-byc-ta-zaslepka-vt131 ... za%B6lepka
z tym ze jutro wymieniam czujnik temperatury bo ostatnio znowu zaowazylem wieksza temperature z tym ze mam np 100 ztopni i po 1 minucie spada znowu do 90 dlatego stawiam na czujnik na twoim miejscu najpierw bym sprawdzil temperature na vagu(oczewiscie jak masz taką mozliwość) ja niestety nie mam takiej mozliwosci.
na vagu wtedy sprawdzisz czy nie masz przypadkiem bledow zegarow lub czy nie jest walniety czujnik no i sprawdzisz jaka jest temperatura najlepiej bedzie jak Ci sie zagrzeje to wtedy bedziesz widziec co i jak
co do wisca to 2 mechanikow mi kazalo to zrobic i to nie bylo to wiec szkoda tracic kasy
ps pomylilem sie do ceny wisca placilem 112 zl a nie 12

- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
wiskoza ważna rzeczmyciel pisze:Byłem dzis w warsztacie i mechanicy stwierdzili że wisko nie działa. Po świętach mam umówić się na wymianę. Czy to może być przyczyna?
jak chcesz ją sprawdzić prosto, to rozgrzej auto do tych 90st, i jak na wolnych obrotach dodawaj gazu, oczywiście musisz stać na zewnątrz tylko prawą nogą dodawać gazu
musi być słychać ewidentny szum jaki wydaje wiatrak wraz z wzrastającymi obrotami, taki fajny ryk, że tak powiem :lol:
dokladnie jak kolega napisał mozna jeszcze sprawdzic czy wisko sie zalanacz sprawdzając reką w renkawiczce zatrzymac wiatrak jak to zrobisz bez najmnijeszych problemow to wtedy prawdopodobnie moze byc to wiskogoly191 pisze:wiskoza ważna rzeczmyciel pisze:Byłem dzis w warsztacie i mechanicy stwierdzili że wisko nie działa. Po świętach mam umówić się na wymianę. Czy to może być przyczyna?
jak chcesz ją sprawdzić prosto, to rozgrzej auto do tych 90st, i jak na wolnych obrotach dodawaj gazu, oczywiście musisz stać na zewnątrz tylko prawą nogą dodawać gazu
musi być słychać ewidentny szum jaki wydaje wiatrak wraz z wzrastającymi obrotami, taki fajny ryk, że tak powiem :lol: