[A6 C5 2,5TDI] Nie odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Witaj kolego. Oby kolesie z warsztatu trafili, bo jak nie to znowu wymiana filtra,zaworka,wężyków ....itd a jak nie trafia to problem powróci-a stówka za stówką leci.Dlatego zachęcam w podobnych problemach do samodzielnych oględzin i wymian podstawowych rzeczy aby przynajmniej określić w którym kierunku atakować czy pompa VP czy kierunek zbiornika. Naprawdę potrzeba minimum umiejętności . Zachęcam do poniższej lektury co zrobić na początek. PozdrowionkaP@blo pisze:Teraz problem pojawił się ponownie...oddaję dzisiaj auto do warsztatu i zobaczymy co będzie...
a6-c5-25tdi-akn-150km-zapowietrzanie-uk ... t13771.htm
Cóż u mnie dziś to samo. Mechanik ( dobrze że znajomy ) wymieniał mi filtr paliwa na Bosch-owski. Na początku oczywiście nie chciał odpalić. Więc mechanik włożył wąż do wlewu do zbiornika i podłączył kompresor - zbiornik napełnił się powietrzem i silnik odpalił. jednak w wężu przy filtrze było widać bąbelki powietrza, auto pochodziło chwilę. Wygasiliśmy. Potem znów 10sec kręcenia rozrusznikiem i odpaliło. Dojechałem do domu bezproblemowo, po godzinie zszedłem odpaliłem, ruszyłem i... zgasł kilkanaście prób odpalenia nic nie dało. A tu Wszystkich ÂŚwiętych jutro :evil:
Jutro jeszcze spróbujemy wymienić na powrót na stary filtr - zobaczymy co będzie się działo ale coś czuję że sporo zabiegów mnie czeka z odpowietrzeniem.
Jutro jeszcze spróbujemy wymienić na powrót na stary filtr - zobaczymy co będzie się działo ale coś czuję że sporo zabiegów mnie czeka z odpowietrzeniem.
"raz audi - zawsze audi"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Dobrze ze zawór orginał-oczywiście cena świadczy o tym. Te podróby za 50 zeta to porażka. Mam nadzieje ze trafiłeś i problem nie powróci.P@blo pisze:Zawór można kupić w salonie VW, kosztuje 150 zł.
Pozwole sobie przytoczyć swoje zdanie:
Stosowanie zmniejszy nam napewno koszty no i da satysfakcję. Pozdrawimcitrin pisze:Dlatego zachęcam w podobnych problemach do samodzielnych oględzin i wymian podstawowych rzeczy aby przynajmniej określić w którym kierunku atakować czy pompa VP czy kierunek zbiornika
P@blo, witam, chyba mam podobne objawy, auto nie pali, choc ma paliwo w wezach po zalaniu, czasem odpala i na goraco chodzi, a po paru godzinach znowu nie odpala. mialem tez wymieniany filter dwa razy w ciagu ostatnich dwuch tygodni i ida pecherze powietrza szczegolnie po przekroczeniu 2800 obr. jak odpali to dziala. stwierdzilem tez ze po uszczelnieniu (w trasie) silikonem wokolo filtra szedl jak burza. myslisz, ze to bedzie to samo?