witam,niedawno zakupilem audi a6-jak w temacie i na dzien dzisiejszy wiem,ze ma walniete 2 walki rozrzadu wydechowe. Obszukalem cale allegro i nic,albo sprzedane,albo "lekko podjechane"
No i teraz moje pytanie:
Gdzie dostac takie walki?? Moze ktos z was ma mozliwosc zalatwienia lub sam ma takie. ? Prosze o pomoc. Zalezy mi na czasie,bo sprzedalem stare auto i teraz nie mam czym sie poruszac..
[A6 C5 ] Audi A6 2.5TDI 163KM BDG-potrzebne wałki rozrządu!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lip 2009, 14:07
- Lokalizacja: Żagań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
A te dwa pozostałe są na tyle dobre, że nie chcesz ich wymieniać, jak już rozbierać silnik i się z tym bawić to moim zdaniem zrobić wszystko co trzeba. Ja ostatnio też całą hydraulikę zrobiłem. Gość mówił, że na dobrą sprawę to może mi tylko jednego konika wymienić i też będzie, ale za jakiś czas i tak wrócę resztę zrobić. Jeżeli chcesz pojeździć tym autem dłużej to zrób to o trzeba, a komplet wałków już na allegro spokojnie znajdziesz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Przeszukaj forum o silnikach wysokoprężnych! Tam znajdziesz na pewno info o firmie chyba z Krakowa, która oferuje regenerowane wałki (zajmuje się też ich regeneracją).
I tak jak przedmówca - polecam wymianę wszystkich. To droższa zabawa, ale jak za jaki czas masz znowu płacić za robotę, to może od razu zrobić wszystko i mieć spokój na dłuższy czas.
I jeszcze jedno: w aucie z 1999r masz silnik BDG??? To silniki poliftowe, z poprawionymi wałkami.
I tak jak przedmówca - polecam wymianę wszystkich. To droższa zabawa, ale jak za jaki czas masz znowu płacić za robotę, to może od razu zrobić wszystko i mieć spokój na dłuższy czas.
I jeszcze jedno: w aucie z 1999r masz silnik BDG??? To silniki poliftowe, z poprawionymi wałkami.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2009, 11:37 przez arekjask, łącznie zmieniany 1 raz.
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.

Fora to jest biwak.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
to te wałki też lecą

słabo szukałeś na tym allegro .... wprawdzie to no name ale są:
http://moto.allegro.pl/item793621149_wa ... e_2_5.html


słabo szukałeś na tym allegro .... wprawdzie to no name ale są:
http://moto.allegro.pl/item793621149_wa ... e_2_5.html
witam ja też mam problem ,szukam wałków do 2.5 tdi bdg -pustych do głowicy po stronie kierowcy i mam kłopot ze znalezieniem kompletu do jednej głowicy ,
reszta jest dobra krzywki regulatory nie powycierane a na tych walkach mam pęknięcia krzywek po jednym na każdym wałku
reszta jest dobra krzywki regulatory nie powycierane a na tych walkach mam pęknięcia krzywek po jednym na każdym wałku
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,
zgadza się auto po stłuczce uszkodziło pasek rozrządu ,głowice zwory zrobiłem ale pęknięcie na wałku zauważyłem dopiero jak myłem graty przed montażem ,dokupiłem kompensatory luzu i szukam wałków ,jeszcze jedno pytanie czy da się sprawdzić czy pozostałe wałki są proste ,i czy np da się założyć tylko do jednej głowicy nowe wałki .
Po liftowe krzywki są z rolkami a te sprzedawane do poliftowych np na all... mają krzywki bez rolek -czyli trzeba wymieniać też kompensatory bo do krzywek z rolkami są ok 2mm krótsze ,
jak bys mógł coś doradzić bo się zastanawiam czy wałki oryginalne na 1 głowice czy podróby 4 sztuki
pozdrawiam i oczekuje na porady
[ Dodano: 2009-11-10, 01:16 ]
walki w drugiej głowicy są nosza minimalne ślady użytkowania ,łożyska chodzą dobrze i cicho ,kompensatory po wypompowaniu oleju chodzą gładko i nie zacinają się spręzynki działaja z jednakową siłą więc niby wszystko ok,
silnik ma ok 270 tys km wcześniej nie był rozbierany od nowości ,
jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić drożność odmy ?
z góry dzięki za odpowiedż
Po liftowe krzywki są z rolkami a te sprzedawane do poliftowych np na all... mają krzywki bez rolek -czyli trzeba wymieniać też kompensatory bo do krzywek z rolkami są ok 2mm krótsze ,
jak bys mógł coś doradzić bo się zastanawiam czy wałki oryginalne na 1 głowice czy podróby 4 sztuki
pozdrawiam i oczekuje na porady
[ Dodano: 2009-11-10, 01:16 ]
walki w drugiej głowicy są nosza minimalne ślady użytkowania ,łożyska chodzą dobrze i cicho ,kompensatory po wypompowaniu oleju chodzą gładko i nie zacinają się spręzynki działaja z jednakową siłą więc niby wszystko ok,
silnik ma ok 270 tys km wcześniej nie był rozbierany od nowości ,
jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić drożność odmy ?
z góry dzięki za odpowiedż
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,
wielkie dzięki za potwierdzenie moich przemyśleń
dzięki
jak odpale to się pochwale efektami
pozdrawiam
[ Dodano: 2009-11-16, 23:26 ]
założyłem wałeczki poskładałem odpowietrzyłem odpaliłem
ale coś telepie silnikiem -myślałem że musi się dokładnie odpowietrzyć ale nic nie dało
czy może trzeba ustawić dokładnie kąt wrtysku
czy zaleca się jeszcze inne czynności
z góry dzięki za podpowiedż
[ Dodano: 2009-11-17, 10:56 ]
[ Dodano: 2009-11-16, 23:26 ]
założyłem wałeczki poskładałem odpowietrzyłem odpaliłem
ale coś telepie silnikiem -myślałem że musi się dokładnie odpowietrzyć ale nic nie dało
czy może trzeba ustawić dokładnie kąt wrtysku
czy zaleca się jeszcze inne czynności
z góry dzięki za podpowiedż
dzięki
jak odpale to się pochwale efektami
pozdrawiam
[ Dodano: 2009-11-16, 23:26 ]
założyłem wałeczki poskładałem odpowietrzyłem odpaliłem
ale coś telepie silnikiem -myślałem że musi się dokładnie odpowietrzyć ale nic nie dało
czy może trzeba ustawić dokładnie kąt wrtysku
czy zaleca się jeszcze inne czynności
z góry dzięki za podpowiedż
[ Dodano: 2009-11-17, 10:56 ]
[ Dodano: 2009-11-16, 23:26 ]
założyłem wałeczki poskładałem odpowietrzyłem odpaliłem
ale coś telepie silnikiem -myślałem że musi się dokładnie odpowietrzyć ale nic nie dało
czy może trzeba ustawić dokładnie kąt wrtysku
czy zaleca się jeszcze inne czynności
z góry dzięki za podpowiedż
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,