kilka tygodni temu pojawil sie problem, ktory sprobuje opisac ponizej:
a mianowicie przy jezdzie tylko na zakrecie lub przy zjezdzie ze skrzyzowaniakiedy auto jest jakby przechylone przy przelanczaniu biebu z 2 na 3 tiptronic przeciagal mi 2 bieg (wyglada to mniej wiecej jak w manualnej skrzyni kierowca przeciagnal bieg z wcisnietym sprzeglem) po czym wskakuje nastepny bieg,
poczytalem forum i wszystko wskazywalo na niski poziom oleju w skrzyniu, pojechalem wiec do serwisu dokupilem 2 ltr oleju i mechanicy uzupelnili mi ubytek i wszystko wydawalo sie ok objawy znikly, az do dzis, ponownie przy zjezdzaniu ze skrzyzowania znowu przeciagniety bieg,
nie wiem o co chodzi bo bylem dwa dni temu u mechanika na wymiane oleju w silniku i dokladnie obejzalem spod auta i nie ma tam najmniejszego wycieku a objawy wskazywaly by znowu na niski stan oleju
moze ktos ma jakies pomysly
[A6 C5 Tiptronic] Problemy z przeciaganiem biegu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
- Imię: MARIUSZ
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SIEDLCE
Sprawdź jeszcze raz poziom oleju bo być może panowie dolali oleju do pełna ale potem powinno się przejechać by olej się rozprowadził po czym sprawdzić powtórnie poziom oleju i znowu dolać ,tak było w moim poprzednim audi.Oczywiście olej w skrzyni wymieniałeś ale nie statycznie tylko dynamicznie wtedy o ile pamiętam wchodzi coś ponad 9l oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sie 2009, 14:20
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp - Cork/Irlandia
OK
a o co chodzi z tym skrupulatnym doprowadzeniem silnika do odpowiedniegi stanu technicznego
jakies podejrzenia??
[ Dodano: 2009-10-24, 18:43 ]
a wiec tak,
sprawdzilem tak jak radzil kolega czy takie wystepuje przy recznej zmianie biegow i przy zmianie z 2 na 3 znowu poslizg, wynika z tego, ze znow trzeba by dolac oleju do skrzyni, ale co stalo sie z poprzednim skoro nie ma zadnych wyciekow??
przy wymianie oleju wraz ze zmiana filtra i uszczelki ile potrzebne jest oleju pozniewaz na forum wyczytalem, ze ok 5ltr a pan w serwisie aso powiedzial, ze 2,8ltr czy cos takiego,
a o co chodzi z tym skrupulatnym doprowadzeniem silnika do odpowiedniegi stanu technicznego
jakies podejrzenia??
[ Dodano: 2009-10-24, 18:43 ]
a wiec tak,
sprawdzilem tak jak radzil kolega czy takie wystepuje przy recznej zmianie biegow i przy zmianie z 2 na 3 znowu poslizg, wynika z tego, ze znow trzeba by dolac oleju do skrzyni, ale co stalo sie z poprzednim skoro nie ma zadnych wyciekow??
przy wymianie oleju wraz ze zmiana filtra i uszczelki ile potrzebne jest oleju pozniewaz na forum wyczytalem, ze ok 5ltr a pan w serwisie aso powiedzial, ze 2,8ltr czy cos takiego,
<quattro>
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga