[A6 C5 2.5 tdi AKN] Wałki KOLBENSCHMIDT jakie opinie
Auto odebrałem w piątek ale mechanik na moją prośbę jeździł od środy celem testów i ustawień ( nie chciałem się irytować że wydałem ponad 7000 i znów coś nie tak)
przejechane na razie ok 600 km wczoraj zrobiłem ponad 100 do tego zaliczyłem fotkę
i ok tylko coś czuję paliwo z lewej strony <smuty>
[ Dodano: 2009-10-18, 13:56 ]
ÂŻyczę powodzenia ale ja mojego auta już nie chcę (nie z tym silnikiem )myślę że poszukam benzynki 2,4 bo taki byl pierwszy w zamyśle i będę się cieszył OOOO
A6
przejechane na razie ok 600 km wczoraj zrobiłem ponad 100 do tego zaliczyłem fotkę
[ Dodano: 2009-10-18, 13:56 ]
ÂŻyczę powodzenia ale ja mojego auta już nie chcę (nie z tym silnikiem )myślę że poszukam benzynki 2,4 bo taki byl pierwszy w zamyśle i będę się cieszył OOOO

Decyzja podjęta, zamówienie złożone.
Jednak ÂŚwiątek
wałki jego produkcja, hydraulika INA - taki zestaw poleca ÂŚwiątek jako najlepsze wyjście.
Koszt kompletu 3 900 zetów,
Kurier DHL gratis :lol:
gwarancja 12 m-cy.
usta informacja że spokojnie można na nich robić ponad 200 tys. km.
Jutro flaki dojadą do mechaniora i zobaczymy.
pozdrawiam
[ Dodano: 2009-10-19, 10:56 ]
koszty ogólnie:
wałki + hydraulika;
pełny rozrząd wraz z pompą,
przeguby z osłonami,
wszystkie filtry + filtr paliwa,
wahacze,
oleje i płyny;
opony;
full serwis klimy;
diagnostyka komputerowa X 2.
robocizna
RAZEM: 10 tyś zetów.
Teraz mam nadzieję że moja V6 będzie śmigać jak nowa i będę czerpał pełnie satysfakcji z tego autka.
Proszę o opinie w sprawie kosztów - moim zdaniem to rozsądne pieniądze biorąc pod uwagę że nie wkładam zamienników ( oprócz kpl. wałków). :roll:
pozdrawiam

Jednak ÂŚwiątek
wałki jego produkcja, hydraulika INA - taki zestaw poleca ÂŚwiątek jako najlepsze wyjście.
Koszt kompletu 3 900 zetów,
Kurier DHL gratis :lol:
gwarancja 12 m-cy.
usta informacja że spokojnie można na nich robić ponad 200 tys. km.
Jutro flaki dojadą do mechaniora i zobaczymy.
pozdrawiam
[ Dodano: 2009-10-19, 10:56 ]
koszty ogólnie:
wałki + hydraulika;
pełny rozrząd wraz z pompą,
przeguby z osłonami,
wszystkie filtry + filtr paliwa,
wahacze,
oleje i płyny;
opony;
full serwis klimy;
diagnostyka komputerowa X 2.
robocizna
RAZEM: 10 tyś zetów.
Teraz mam nadzieję że moja V6 będzie śmigać jak nowa i będę czerpał pełnie satysfakcji z tego autka.
Proszę o opinie w sprawie kosztów - moim zdaniem to rozsądne pieniądze biorąc pod uwagę że nie wkładam zamienników ( oprócz kpl. wałków). :roll:
pozdrawiam

[quote="Markus-47"]Decyzja podjęta, zamówienie złożone.
Jednak ÂŚwiątek
wałki jego produkcja, hydraulika INA - taki zestaw poleca ÂŚwiątek jako najlepsze wyjście.
Koszt kompletu 3 900 zetów,
Kurier DHL gratis :lol:
gwarancja 12 m-cy.
usta informacja że spokojnie można na nich robić ponad 200 tys. km.
Jutro flaki dojadą do mechaniora i zobaczymy.
pozdrawiam
[ Dodano: 2009-10-19, 10:56 ]
koszty ogólnie:
wałki + hydraulika;
pełny rozrząd wraz z pompą,
przeguby z osłonami,
wszystkie filtry + filtr paliwa,
wahacze,
oleje i płyny;
opony;
full serwis klimy;
diagnostyka komputerowa X 2.
robocizna
RAZEM: 10 tyś zetów.
Teraz mam nadzieję że moja V6 będzie śmigać jak nowa i będę czerpał pełnie satysfakcji z tego autka.
Proszę o opinie w sprawie kosztów - moim zdaniem to rozsądne pieniądze biorąc pod uwagę że nie wkładam zamienników ( oprócz kpl. wałków). :roll:
To do tego ja dołożę nowe klocki przód , amory tył , nowe reflektory , nowe xenony slim
to moje wydatki w porównaniu z Tobą wymieniłem tylko 2 wałki i 1 przegub ( tylko że raz zapłaciłem za osłonę z wymianą a potem komplet <smuty>
Pozdrawiam
Daj znać jak poskładają
[ Dodano: 2009-10-19, 20:51 ]
Zobacz jak wyglądają rolki paska wielorowkowego u mnie jedna szumiała wymieniłem wszystkie 3
koszt ok 400 zł Ruvil
Jednak ÂŚwiątek
wałki jego produkcja, hydraulika INA - taki zestaw poleca ÂŚwiątek jako najlepsze wyjście.
Koszt kompletu 3 900 zetów,
Kurier DHL gratis :lol:
gwarancja 12 m-cy.
usta informacja że spokojnie można na nich robić ponad 200 tys. km.
Jutro flaki dojadą do mechaniora i zobaczymy.
pozdrawiam
[ Dodano: 2009-10-19, 10:56 ]
koszty ogólnie:
wałki + hydraulika;
pełny rozrząd wraz z pompą,
przeguby z osłonami,
wszystkie filtry + filtr paliwa,
wahacze,
oleje i płyny;
opony;
full serwis klimy;
diagnostyka komputerowa X 2.
robocizna
RAZEM: 10 tyś zetów.
Teraz mam nadzieję że moja V6 będzie śmigać jak nowa i będę czerpał pełnie satysfakcji z tego autka.
Proszę o opinie w sprawie kosztów - moim zdaniem to rozsądne pieniądze biorąc pod uwagę że nie wkładam zamienników ( oprócz kpl. wałków). :roll:
To do tego ja dołożę nowe klocki przód , amory tył , nowe reflektory , nowe xenony slim

Pozdrawiam
Daj znać jak poskładają
[ Dodano: 2009-10-19, 20:51 ]
Zobacz jak wyglądają rolki paska wielorowkowego u mnie jedna szumiała wymieniłem wszystkie 3

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 lip 2011, 15:10
- Lokalizacja: Szczecinek