Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 2.5 tdi AKN] Wałki KOLBENSCHMIDT jakie opinie

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Markus-47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 29 wrz 2009, 20:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: Markus-47 » 18 paź 2009, 13:41

roman a6

Ile przejechałeś km na Kolbenschmidt.

Ja robię około 10 tyś km rocznie, autkiem chciałbym pojeździć jakieś 5 lat.
Czyli zrobię około 5 tyś km - tyle chyba wały Kolbenschmidt wytrzymają. :?: :?: :?: :?: :?:

roman a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 11 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Zabrze/śląsk

Post autor: roman a6 » 18 paź 2009, 13:52

Auto odebrałem w piątek ale mechanik na moją prośbę jeździł od środy celem testów i ustawień ( nie chciałem się irytować że wydałem ponad 7000 i znów coś nie tak)
przejechane na razie ok 600 km wczoraj zrobiłem ponad 100 do tego zaliczyłem fotkę :cry: i ok tylko coś czuję paliwo z lewej strony <smuty>

[ Dodano: 2009-10-18, 13:56 ]
ÂŻyczę powodzenia ale ja mojego auta już nie chcę (nie z tym silnikiem )myślę że poszukam benzynki 2,4 bo taki byl pierwszy w zamyśle i będę się cieszył OOOO :-) A6

Awatar użytkownika
Markus-47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 29 wrz 2009, 20:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: Markus-47 » 19 paź 2009, 10:49

Decyzja podjęta, zamówienie złożone.
Jednak ÂŚwiątek
wałki jego produkcja, hydraulika INA - taki zestaw poleca ÂŚwiątek jako najlepsze wyjście.
Koszt kompletu 3 900 zetów,
Kurier DHL gratis :lol:
gwarancja 12 m-cy.
usta informacja że spokojnie można na nich robić ponad 200 tys. km.

Jutro flaki dojadą do mechaniora i zobaczymy.

pozdrawiam

[ Dodano: 2009-10-19, 10:56 ]
koszty ogólnie:

wałki + hydraulika;
pełny rozrząd wraz z pompą,
przeguby z osłonami,
wszystkie filtry + filtr paliwa,
wahacze,
oleje i płyny;
opony;
full serwis klimy;
diagnostyka komputerowa X 2.
robocizna

RAZEM: 10 tyś zetów.

Teraz mam nadzieję że moja V6 będzie śmigać jak nowa i będę czerpał pełnie satysfakcji z tego autka.


Proszę o opinie w sprawie kosztów - moim zdaniem to rozsądne pieniądze biorąc pod uwagę że nie wkładam zamienników ( oprócz kpl. wałków). :roll:

pozdrawiam
<ok>

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 19 paź 2009, 18:40

Markus-47, daj znac jak bedziesz sprzedawał ;-) :-D

Awatar użytkownika
Markus-47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 29 wrz 2009, 20:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: Markus-47 » 19 paź 2009, 19:06

Jeszcze nie tak szybko ale dam znać. <ok>

Następny chyba będzie benzynka V12. :?:

Zobaczymy.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 19 paź 2009, 19:32

Markus-47, wymień jeszcze termostat.Ja przy wymianie rozrządu zapomniałem a pózniej musiałem rozebrać jeszcze raz :-)

Awatar użytkownika
Markus-47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 29 wrz 2009, 20:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: Markus-47 » 19 paź 2009, 20:00

ok.
dzięki <piwo> za podpowiedź. <piwo>

roman a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 11 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Zabrze/śląsk

Post autor: roman a6 » 19 paź 2009, 20:48

[quote="Markus-47"]Decyzja podjęta, zamówienie złożone.
Jednak ÂŚwiątek
wałki jego produkcja, hydraulika INA - taki zestaw poleca ÂŚwiątek jako najlepsze wyjście.
Koszt kompletu 3 900 zetów,
Kurier DHL gratis :lol:
gwarancja 12 m-cy.
usta informacja że spokojnie można na nich robić ponad 200 tys. km.

Jutro flaki dojadą do mechaniora i zobaczymy.

pozdrawiam

[ Dodano: 2009-10-19, 10:56 ]
koszty ogólnie:

wałki + hydraulika;
pełny rozrząd wraz z pompą,
przeguby z osłonami,
wszystkie filtry + filtr paliwa,
wahacze,
oleje i płyny;
opony;
full serwis klimy;
diagnostyka komputerowa X 2.
robocizna

RAZEM: 10 tyś zetów.

Teraz mam nadzieję że moja V6 będzie śmigać jak nowa i będę czerpał pełnie satysfakcji z tego autka.


Proszę o opinie w sprawie kosztów - moim zdaniem to rozsądne pieniądze biorąc pod uwagę że nie wkładam zamienników ( oprócz kpl. wałków). :roll:

To do tego ja dołożę nowe klocki przód , amory tył , nowe reflektory , nowe xenony slim ;-) to moje wydatki w porównaniu z Tobą wymieniłem tylko 2 wałki i 1 przegub ( tylko że raz zapłaciłem za osłonę z wymianą a potem komplet <smuty>

Pozdrawiam

Daj znać jak poskładają

[ Dodano: 2009-10-19, 20:51 ]
Zobacz jak wyglądają rolki paska wielorowkowego u mnie jedna szumiała wymieniłem wszystkie 3 <ok> koszt ok 400 zł Ruvil

zbyszek.88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 lip 2011, 15:10
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: zbyszek.88 » 21 lip 2011, 13:43

Tak firma KOLBENSCHMITD robi do VW tłoki pierścienie i panewki na pierwszy montaż, nie wiem jak z wałkami rozrządu, ale jak ktoś się specjalizuje w jednym, to nie znaczy że inne rzeczy też ma mieć dobre, jak ktoś chce to ja mogę załatwić kpl. naprawczy wałka rozrządu firmy Ruville więcej info PW

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 21 lip 2011, 17:04

ja zalozylem caly zestaw ruville i mam zrobione juz 15 tys i jest oki to trzeba zrobic z 50 tys zeby cos powiedziec

Feniks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 11 sie 2009, 07:51
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Feniks » 22 sie 2011, 07:10

kuki23 pisze:ja zalozylem caly zestaw ruville i mam zrobione juz 15 tys i jest oki to trzeba zrobic z 50 tys zeby cos powiedziec
Ale zdejmowałeś dekle? Na jakiej podstawie oceniasz, że ok ?

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 22 sie 2011, 20:10

zdejmowalem bo wymienialem wtryski i waleczki jak nowe nic a ni ryski

Feniks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 11 sie 2009, 07:51
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Feniks » 22 sie 2011, 20:59

kuki23 pisze:zdejmowalem bo wymienialem wtryski i waleczki jak nowe nic a ni ryski
tylko pewnie wytarte w tych miejscach gdzie są dźwigienki ? bo jak rozumiem mówisz ze rowków nie ma ? :) to mnie troche pocieszyłeś bo różne wersje słyszałem o tych wałkach

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 22 sie 2011, 22:10

tak jak pisalem zadnych sladow wytarcia na walkach takie jak byly zalozone takie sa wymienialem cly komplet walki ,dzwigienki npopychacze i pestki ,przy tym odma ,zaworki zwrotne i membrane w magistrali olejowej,uszczelki itp teraz sciagalem dekle 2 dni temu mam juz nalatane ok20 tys i jest ok

roman a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 11 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Zabrze/śląsk

Post autor: roman a6 » 23 sie 2011, 07:44

ja po remoncie zrobiłem ponad 35 tys i wszystko ok na dzień dzisiejszy pomijając eksploatacyjne wymieniłem wężyki przelewowe i czujnik położenia wału. :>

Moja V6 śmiga jak nówka <dresik>
oooo Roman A6

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl