[A6 C5 AKN] diagnostyka rozrządu .
[A6 C5 AKN] diagnostyka rozrządu .
Co trzeba sobie przygotować i co zmienić w przypadku zdjęcia pokryw rozrządu w celu wzrokowej oceny stanu wałków .
dobre pytanie ja się też do tego przymierzam muszę wydłubać wtryski i zawieść do sprawdzenia
z tego co czytałem na naszym zacnym forum to trzeba chyba zmienić uszczelkę pod pokrywą i odpowietrzyć bo więcej to nie ma co . Ale poczekajmy na odpowiedź bardziej doświadczonych klubowiczów. Pozdrawiam. 


Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
Oprocz podstawowego zestawu narzedzi prponuje nowe miedziane podkladkki przelewow na wtryski, wysokojakosciowy silikon na kilka miejsc pod uszczelka pokrywy zaworow. Jezeli uszczelki pod pokrywy sa stare lepiej zalozyc nowe alebez szalenstw bo te uszczelki czesto nadaja sie do ponownego uzycia. Rozpuszczalnik silikonowy do odtluszczenia gumek otaczajacych wtryski i bardzo drobny papier scierny do usuniecia nalotow z wtryskiwaczy. Chyba wszystko.
cacek66, P@weł, żeby było łatwiej wyczyść/sprawdź też za jednym razem dolot(będzie miejsce żeby podnieś dekle) EGR, ja jeszcze wyrwałem TURBO i ODME.
Po takim zabiegu jakieś 1,5 dnia - nie jestem mechanikiem- ale wiesz już co masz
polecam.
Ja nie odkręcałem przewodów wtryskowych przy pompie, ale to bardzo niebezpieczne i wymaga precyzji przy wyciąganiu delki-nie polecam.
Plus jest taki że nie trzeba odpowietrzać wtrysków(paliwo nie zeszło z rurek)
generalnie podstawa to 10mm klucze +12 turbo inbus i 13 EGR.
Przyda się chwytak lub magnes do wyławiania pospadanych części w otchłań silnika
Po takim zabiegu jakieś 1,5 dnia - nie jestem mechanikiem- ale wiesz już co masz

polecam.
Ja nie odkręcałem przewodów wtryskowych przy pompie, ale to bardzo niebezpieczne i wymaga precyzji przy wyciąganiu delki-nie polecam.
Plus jest taki że nie trzeba odpowietrzać wtrysków(paliwo nie zeszło z rurek)
generalnie podstawa to 10mm klucze +12 turbo inbus i 13 EGR.
Przyda się chwytak lub magnes do wyławiania pospadanych części w otchłań silnika
