Witam panowie
niestety po raz kolejny musze sie was radzić w nieprzyjemnej sprawie ja mi serwuje moja a6 w ostatnich czasach bardzo często
mianowicie czasmi po odpaeniu auta silnik chodzi jak traktor na 1 ciężko warczy na 2 tylko do 2 tys obrotów z wielkim wysiłkiem i krzykiem dochodzi a na 3 to już wogóle nie ciągnie
przy czym ak jak mówiłem chodzi jak stary traktor
czasmi pomoże samo zgaszenie i odpalenie silnika
czasami przejade kilkaset metrów i sam zaskoczy leci jak burza
ostnio jak tak chodził i nie chciał sie naprawić podniosłem pokrywe silnika i srubokręt spadł mi na tą metalową obudowe (jak podejrzewam elektronika pompy) na pompie paliwa i odrazu silnik zaczoł chodzić normalnie czy mechaniczne puknięcie w tą pokrywke mogło pomóc
przy każdym takim odpaleniu wyskakuje błąd w silniku
00550 - Start of Injection Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
przy czym wyskakuje też błąd w skrzyni
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
nie powracają one już do następnego takiego odpalenia
gdy silnik tak źle odpali wrzucajac D jest wyczówalne mocne szarpnięcie samochodem
kąt wtrysku wczoraj wyrególowałem na 1 - 1,4 *ATDC i nic nie pomogło
POMOCY ja już nie wytrzymam dłużej z tym autem chyba
[a6 c5 2,5 tdi] brak mocy i obrotów :(
[a6 c5 2,5 tdi] brak mocy i obrotów :(
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
hmmmm spróbuje cos dobrego dolać do paliwka i zobaczymy
mimo wszystko kolejny raz dzięki za pomoc Piotruś
[ Dodano: 2010-02-27, 16:08 ]
witam
koledzy ze tak powiem problem sie nasilił
dolewałem miksola jakiś czas było git
teraz od kilku dni auto potrafi w czasie jazdy stracić obroty i moc
kilka razy też po zatrzymaniu sie na światłach i ruszeniu wchodziło w taki stan
czy to nastawnik pompy może w czasie jazdy sie tak zacinać silnik rozgrzany do 90 stopni oczywiście
[ Dodano: 2010-03-01, 18:35 ]
koledzy
no i nadeszło nieuniknione
kilka raz pedał do podłogi i pompa przestaje chodzić
2 tys obrotów strasznie gwirzdze świszcze i wogóle
możną ją odpalać kilka razy i butować na N i już nie zaskakuje jak kiedyś
jedynie gdy silnik wystygnie do końca można odpalić i przez jakiś czas chodzi potem zaczyna znowu świorwać
wczoraj zrobiłem logi w takim stanie:
za każdym razem wyskakuje błąd 00550
czasami wyskakuje także 18265 w skrzyni
powiedzcie czy to nastawik pompy siadł
czy elektronika pompy
widziałem na allegro jakies tranzystorki do samodzielnej wymaniany czy to o to chodzi czy trzeba wymienić całą płytke
znalazłem tez instrukcje czyszczenia nastawnika pompy vp37
czy tak można też w naszych vp44 i czy to w ogóle by pomogło oczywiście czy ta instrukcja sporawdza sie w przypadku vp44
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
z góry dzieki
mimo wszystko kolejny raz dzięki za pomoc Piotruś
[ Dodano: 2010-02-27, 16:08 ]
witam
koledzy ze tak powiem problem sie nasilił
dolewałem miksola jakiś czas było git
teraz od kilku dni auto potrafi w czasie jazdy stracić obroty i moc
kilka razy też po zatrzymaniu sie na światłach i ruszeniu wchodziło w taki stan
czy to nastawnik pompy może w czasie jazdy sie tak zacinać silnik rozgrzany do 90 stopni oczywiście
[ Dodano: 2010-03-01, 18:35 ]
koledzy
no i nadeszło nieuniknione
kilka raz pedał do podłogi i pompa przestaje chodzić
2 tys obrotów strasznie gwirzdze świszcze i wogóle
możną ją odpalać kilka razy i butować na N i już nie zaskakuje jak kiedyś
jedynie gdy silnik wystygnie do końca można odpalić i przez jakiś czas chodzi potem zaczyna znowu świorwać
wczoraj zrobiłem logi w takim stanie:
za każdym razem wyskakuje błąd 00550
czasami wyskakuje także 18265 w skrzyni
powiedzcie czy to nastawik pompy siadł
czy elektronika pompy
widziałem na allegro jakies tranzystorki do samodzielnej wymaniany czy to o to chodzi czy trzeba wymienić całą płytke
znalazłem tez instrukcje czyszczenia nastawnika pompy vp37
czy tak można też w naszych vp44 i czy to w ogóle by pomogło oczywiście czy ta instrukcja sporawdza sie w przypadku vp44
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
z góry dzieki
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga