Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c4] drgania kierownicy

Zawieszenie
Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 09 paź 2009, 08:36

goral81 pisze:Witam
tarcze i klocki maja ok 15tys przejechane, tarcz sporo jeszcze jest i klockow tez, rant zrobil sie na ok 1mm, zeszlifowalem to ale nie dalo zadnego efektu,
podstawowe pytanie co to za tarcze :?: firma
bo coś szybko wzięło ten 1mm
sprawa jest prosta, zdejmujesz tarcze, lecisz z nimi do "dobrego" tokarza i prosisz o sprawdzenie czy nie są "krzywe" bo to bardzo częsta bolączka
już będziesz wiedział o co kaman
Michaelo pisze:Czy w ogóle przetacza/szlifuje się tarcze wentylowane ?!?!
tak, przetacza się
tylko radzę to robić u kogoś kto wie o co kaman

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 09 paź 2009, 09:32

Czy w ogóle przetacza/szlifuje się tarcze wentylowane ?!?!
u Nas sie wszystko robi - ale czy to jest dobre to juz druga sprawa. ja niestety w takie "drutowanie" nie bawilbym sie.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
goral81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 20 sie 2008, 08:42
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: goral81 » 09 paź 2009, 19:38

rant zeszlifowalem szlifierka, ale nie tarcza do szlifowania 6mm, tylko listkowa(papier scierny) jest gladkie ale od poczatku w to nie wierzylem:)
wiem gdzie jest tokarz, ktory prawdopodobnie zrobi, to jakis stary fachman, ma zaklad w domu w garazu wiec moze to ten ktorys (stary) fachowiec;)
pozdro, dam znac jak to zalatwie
1.8T+ :)

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 09 paź 2009, 21:23

goral81 pisze:wiem gdzie jest tokarz, ktory prawdopodobnie zrobi, to jakis stary fachman, ma zaklad w domu w garazu wiec moze to ten ktorys (stary) fachowiec;)
rant u Ciebie raczej nie będzie problemem
szybciej obstawiałbym na krzywą, lub krzywe tarcze, najczęstszym wykrzywieniem jest wjechanie w wodę ma rozgrzanych tarczach
ale owy tokarz, sprawdzi Ci je odpowiednim przyrządem, np średnicówką

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 09 paź 2009, 23:49

goly191 pisze:najczęstszym wykrzywieniem jest wjechanie w wodę ma rozgrzanych tarczach
badz material z ktorego wykonana jest tarcza... moze poprostu od samego hamowania sie przegrzala...

po co bedzie po toczeniu??
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Łukasz 32
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 23 maja 2009, 10:36
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Łukasz 32 » 10 paź 2009, 15:33

jak mialem podobnie, okazalo sie ze wahacze plus drazki kierownicze do wymiany, koszt 1650 zl :-D
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 10 paź 2009, 18:12

witaj miałem ten problem co ty, przy hamowaniu pow. 60/h lekkie trzepanie kierownicą, wibracje itd. długo dochodziłem do tego co to może być, nie będę opisywał wszystkiego, efektem końcowym była wymiana tarcz hamulcowych, a wydawały się proste, myślałem fortuna a okazało się , że dobrej niemieckiej firmy kosztują na przód 125zł., więc wymieniłem i po problemie. Dodam też że tarcze na przodzie nie są wentylowane, wg ETKI, ale za to są bardzo grube. Po ściągnięciu tarcz starych okazało się że maja straszne wżery od strony wew. oraz niewielkie odkształcenia, spowodowane, że gorącą tarczą jeżdziło się po kałużach a tarcza nie była firomwa, tylko najtańsza, więc warto zainwestować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja