Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 c4 2.8 v6] brak paliwa i iskry

Elektryka
kurpiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:19
Lokalizacja: Ozorków

[100 c4 2.8 v6] brak paliwa i iskry

Post autor: kurpiu » 13 wrz 2009, 18:52

A wiec nie moge odpalic silnika nie ma ani iskry ani wtryski nie leja paliwa.
KTos moze ma jakies pomysly???


pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2009, 21:28 przez kurpiu, łącznie zmieniany 1 raz.

JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Post autor: JARGUT » 13 wrz 2009, 19:43

JAKI TO SAMOCHÓD I JAKI SILNIUK
>?????
BO BEZ TEGO ANI RUSZ

kurpiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:19
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: kurpiu » 13 wrz 2009, 19:46

audi 100 c4 AAH 2.8 V6

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 13 wrz 2009, 20:41

kurpiu, a jak przekręcisz zapłon to słychać pompke w baku? odzywa sie?

kurpiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:19
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: kurpiu » 13 wrz 2009, 20:43

pompa pracuje paliwo dochodzi do listwy i na tyle. Wstryki nie leja i nie ma iskry

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 13 wrz 2009, 21:04

kurpiu pisze:Wstryki nie leja i nie ma iskry
czyli masz coś nie tak z prądem bo ja prąd nie bedzie dochodził do wtrysków to nie bedą dawać paliwa a bezpieczniki sprawdzałeś ??

kurpiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:19
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: kurpiu » 13 wrz 2009, 21:06

bezpieczniki sa dobre przekazniki tez.

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 13 wrz 2009, 22:55

w takim razie proponował bym sprawdzić ECU silnika bo kable od wtrysków idą prosto do niego

kurpiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:19
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: kurpiu » 14 wrz 2009, 10:22

Sytuacja opanowana zsunela sie lekko wtyczka chyba od modulu zaplonowego

BzYQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:10
Imię: Łukasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: BzYQ » 05 paź 2009, 11:51

A mógłbyś mi pokazać gdzie jest ta wtyczka ? i jak sprawdzić to ze nie ma iskry i ze paliwo dochodzi do listwy ? Bo mam podobny problem??

kurpiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:19
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: kurpiu » 05 paź 2009, 12:38

Wypnil przewod WN wrzuc jakas swiece niech jeden kreci a drugi dolozy swiece do masy i powinna iskra przeskakiwac, jka wykrecisz swiece to bedziesz widzial przy kreceniu ze wtryski podaja paliwo. A ta kostka jest na scianie dzialowej na wysokosci gumy paczacej filtr a przepustnice troche wieksze od pudelka od zapalek

BzYQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:10
Imię: Łukasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: BzYQ » 05 paź 2009, 13:23

ok dziękuje

klesk1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork

Post autor: klesk1986 » 05 paź 2009, 23:57

Miałem dokładnie ten sam objaw u siebie (2.8 V6 AAH), przyczyna prozaiczna - czujnik halla. A dokładniej to miałem wyrwaną plastikową obudowę gniazda i się urwał jeden kabelek. Zlutowanie pomogło i autko od razu zamruczało. Czujnik ten znajdziesz na lewej głowicy z tyłu, wtyczka 3 pinowa. ÂŻeby było śmieszniej to komputer nie pokazywał błędu. Do demontażu potrzebny śrubokręt (trzeba wypiąć przewód od odpowietrzenai głowicy) oraz mała grzechotka z 10.

BzYQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:10
Imię: Łukasz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: BzYQ » 06 paź 2009, 13:46

Czyli czujnik położenia wału tak ? to jest któraś z tych 4 kostek ? jest czarna niebieska biała i szara chyba tak ??

klesk1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork

Post autor: klesk1986 » 06 paź 2009, 15:29

Nie kolego, źle mnie zrozumiałeś, pozwolę sobie wkleić linka do innego tematu gdzie są zdjęcia komór silnika AAH i ABC
https://a6klub.pl/a6-c4-26-i-28-gdzie-sensor-temperatury-zasysanego-powiet-vt10580.htm

Na tych rysunkach czujnik halla, zwany też czujnikiem położenia wałka rozrządu jest zaznaczony bodajże numerem 1, zarówno dla AAH i ABC.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja