Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.5 TDI]ÂŻle pali zimny

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

[A6 C4 2.5 TDI]ÂŻle pali zimny

Post autor: martino » 04 paź 2009, 13:52

Witam-od 3 dni mam problem z porannym odpaleniem auta. Zaznacze, że auto stoi w garażu. Temperatury nieco spały, ale nie wydaje mi się, że świece juz powinny grzać. Tzn. musze go kręcić jakies 5-7sek.W tym czasie zaczyna powoli zaskakiwać ąż w końcu odpala. Wówczas przez cały dzień pali normalnie. Zostawie go na noc i znowu to samo. Proszę o sugestie i poradę. Pozdrawiam
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

łukaszgdynia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 233
Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
Lokalizacja: gdynia chylonia

Post autor: łukaszgdynia » 04 paź 2009, 13:54

sprawdz świece a jak beą dobre to bym stawiał na kąt wtrysku też tak kiedyś miałem w mojej starej niunce c4
audi the best

JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Post autor: JARGUT » 04 paź 2009, 17:58

sprwdz świece zarowe tak jak kolega napisał
ale takrze zwrócił bym uwage na szczelność układu paliwowego to znaczy tak
-złączki przy filtrze paliwa
- wąrzyki przelewowe na wtryskach i powroty do pompy
- a takze sprawdzić połączenia od baku
ponieważ możesz mieć taką sytuacje że poprostu paliwo sie cofa

[ Dodano: 2009-10-04, 18:40 ]
jesli te zabiegi nie pomogą to trzeba by było sprawdzić kąt na pompie wtryskowej

Awatar użytkownika
ralf30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 218
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:25
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: ralf30 » 04 paź 2009, 20:55

U mnie było tak samo i okazało się że kąt wtrysku był zle ustawiony
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 05 paź 2009, 10:12

Dzisiaj zapalił dużo lepiej-tzn nie na strzała ale po ok.2 sek. Być może problemem była niska ilość paliwa w zbiorniku-na komputerze miałem już napis L..., a zaznaczę ze nie posiadam zaworka zwrotnego który idzie do filtra paliwa. Mimo wszystko sprawdzę poźniej te świece oraz kąt wtrysku.Dzieki za rady.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 17 lis 2009, 19:13

I jak się sprawy mają?
coś wiadomo, coś modziłeś?
bo mam to samo i nie wiem od czego zacząć (VAGa brak)
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

mobilek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 lis 2009, 20:19
Lokalizacja: Kocięcin

Post autor: mobilek13 » 18 lis 2009, 18:18

Ja stawiam na kąt wtrysku ale na 80 procent u mnie to pomogło ustawiłem w granicach 70 jednostek było już nie żle a w granicach 90-95 jeszcze lepiej ale też miałem kiedyś problem z paliwem a dokładnie gwint był zerwany w pompie zobacz też jak pali wam jak zdejmiecie wtyczkę z czujnika temperatury który znajduje się obok pompy vacum.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga