[A6 C4 2.5TDI 140ps quattro] Wymiana turbiny na jaką???
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
to tylko pozostaje wirus, bo z tego co wnioskuje to:
- turbo sie nie mieści, albo duuuużoooo przeróbki,
- z IC jest podobnie jak z turbo dużo cięcia chyba że inny zderzak (są jeszcze z laminatu na allegro, ale sam osobiście tego bym nie polecał)
- wtryski, same za wiele nie dadzą
- no i powyżej 190 km są problemy z dwumasem, pewnie sprzęgło też długo by nie wytrzymało
- turbo sie nie mieści, albo duuuużoooo przeróbki,
- z IC jest podobnie jak z turbo dużo cięcia chyba że inny zderzak (są jeszcze z laminatu na allegro, ale sam osobiście tego bym nie polecał)
- wtryski, same za wiele nie dadzą
- no i powyżej 190 km są problemy z dwumasem, pewnie sprzęgło też długo by nie wytrzymało
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
wytrzymac wytrzyma ale nie da rady w cieple dni schlodzic powietrza (taka rola). i wtedy... koniki uciekajaaaaa. nie mowie ze na standardowym nie da sie jezdzic... ale kilka razy depniesz na gaz i bedzie brakowalo mocy bo temp. w dolocie bedziesz mial jakies 60-80 stopni.piatek pisze:nie wiem jakie ciśnienie standardowy IC wytrzymuje
A ma to duże znaczenie na jakość mieszanki paliwowej i zużycie paliwa. Im bardziej zimne (żadsze) powietrze doprowadzone do silnika tym łatwiej i szybciej spala się co daje nam same korzyści - tak w skrócie.
i z tego co sie orientuje wlasnie ta temp. tez bedzie miala wplyw przy robieniu chipa
Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 12:49 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
cos mogloby pomoc...Hincó pisze:A poprawa wentylacji standartowego IC da jakieś efekty? Czy S4/6 Miały może nadkola z otworami do wentylacji(jak rs4)? Tam koło IC jest troche miejsca na jakiś większy+poprawa wentylacji
kratki zawsze mozna zrobic samemu...
u Nas IC jest po prawej stronie:)
przyklad(nadkole z S4):
http://www.passat3b.de/tips/30.html
i jak to wyglada (passat)
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
hehe...musze podjechac na jakiegos szrota i cos pomierzyc:)arekr22 pisze:Mozesz poszukac chudszego IC
u mnie jest 6cm szer
wtedy bedzie mniej ciecia
z rurkami nie ma sprawy bo sprzet do spawania jest :D
gdyby jakis byl plug&play (badz wiedzialbym jaki najczxesciej wstawiany) to juz siedzialby a tak... niestety strasznie ciasno z przodu jest

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
spróbuj z ICkiem od scenica/megane tyle że będziesz musiał przespawać wlot/wylot do 180KM da radę w zupełności
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:32
- Lokalizacja: Żywiec
Wymian końcówek wtrysków na 216tki.
Witam!piatek pisze:to tylko pozostaje wirus, bo z tego co wnioskuje to:
- turbo sie nie mieści, albo duuuużoooo przeróbki,
- z IC jest podobnie jak z turbo dużo cięcia chyba że inny zderzak (są jeszcze z laminatu na allegro, ale sam osobiście tego bym nie polecał)
- wtryski, same za wiele nie dadzą
- no i powyżej 190 km są problemy z dwumasem, pewnie sprzęgło też długo by nie wytrzymało
Posiadam Audi A6 C4 2,5TDI AEL.
Jeżeli chodzi o końcówki wtrysków 216µm to właśnie mam takie założone BOSCH: 2437010060 - 220 bar - z VW Transporter AHY - 151KM + regulacja wtrysków - dwóch ciśnień 220/300 przez Pana Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna - którego mogę polecić a jak poszperanie na forach to inni także!
Podaje namiary: Podkowiński Bogdan, tel. kom. 606820768, 05-830 Nadarzyn ul. Pruszkowska 32G.
Końcówki kupiłem w sklepie (Pan Bogdan też je ma w ofercie), kolega zdemontował mi stare wtryski które wraz z kompletem nowych końcówek wysłałem Panu Bogdanowi + kasa za usługę. Po ok. 3 dniach dostałem kpl. po wymianie i regulacji + nowe podkładki + stare końcówki. Kolega (b.dobry mechanik) który mi je założył twierdzi że różnica jest b.duża na +!!! Ja jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić:(
Na różnych forach można znaleźć że zmiana na takie końcówki może dodać od 10 do 20KM w zależności jakie końcówki były w standardzie. BEZ INNYCH INGERENCJI!!! Aha po wymianie opóźnił się kąt wtrysku - należy skorygować.
Witam,
co do turbiny to K14 pasuje i daje lepiej od oryginału której to brakuje boładowania w górnym zakresie, interculer daje rade wiec po co szpecić auro, wtryski jak najbardziej od T4 150KM skracją czas wtrysku, jednak na seryjnym oprzyżądowaniu AEL po virusie daje z siebie sporo ... coś pod 180 KM i tu niestety wchodzą wibracje i kończy się zabawa z tym silnikiem
pozdr
co do turbiny to K14 pasuje i daje lepiej od oryginału której to brakuje boładowania w górnym zakresie, interculer daje rade wiec po co szpecić auro, wtryski jak najbardziej od T4 150KM skracją czas wtrysku, jednak na seryjnym oprzyżądowaniu AEL po virusie daje z siebie sporo ... coś pod 180 KM i tu niestety wchodzą wibracje i kończy się zabawa z tym silnikiem

pozdr