Pozdrawiam
[A6 C5 2.5 tdi AKN] Wałki KOLBENSCHMIDT jakie opinie
[A6 C5 2.5 tdi AKN] Wałki KOLBENSCHMIDT jakie opinie
witam mam pytanie auto jak w temacie odnośnie wałków rozrządu firmy KOLBENSCHMIDT, czy ktoś montował i jak sie sprawuja, moje obecne z alledrogo za całe 1299zł kpl. wytrzymały niecałe 7 tyś km i maja jakieś 6mm wyżłobień
dlatego teraz szukam jakieś dobrej alternatywy,
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2009, 21:30 przez dziobaak, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja kupiłem i są właśnie montowane cena ok 450 /szt .Pierwszy komplet nie pasował
!! Więc uwaga
!! drugi po testach na sucho na razie ok .Ale moim zdaniem zadzwoń do ÂŚwiatka .Nowe od niego 2200 komplet 12 mc gwarancji regenerowane przy zwrocie oryginalnych nie uszkodzonych mechanicznie ok 1400 zł pod koniec tego tygodnia maja być dostępne od reki tak trzeba czekać ok 10-14 dni.Z tymi wałkami o które pytałeś mi je polecali ale po wstawieniu na warsztacie gdzie mam przeglądane głowice do gwarancji kazali przywieść kompletną hydraulikę oraz walki celem pomiarów ,Pierwsze się klinowały i nie dawali gwarancji twierdząc że może rozwalić głowicę .Drugi komplet po wymianie u sprzedawcy został przyjęty , 
do świątka dzwoniłem faktycznie ceny te same , i teraz mam dylemat bo ponoć KOLBENSCHMIDT do koncernu Volkswagena daje tłoki, panewki na pierwszy montaż tak słyszałem tylko nie wiem jak wałki , ja moge je mieć za 365 zł sztuka po koleżenskich upustach o spasowanie to raczej sie nie boje bo jak cós to wymiana
chodzi tylko o ich wytrzymałość , gwarancje tez daja bodajże 2 lata producenta, 
Wałki, które nie są oryginalne bardzo szybko się wycierają, bo wydaje mi się, że one nie są utwardzone.
Ja miałem firmy AMC kupione na głowice od strony pasażera i po 4 tyś km były bardziej wytarte niż oryginalne po 254 tyś km
Teraz mam oryginalne z aso i za jakiś czas będę wiedział czy problem nie występuje na chwile obecna 14 tyś km zrobiłem na nich.
Według mnie powinieneś ryzykować i kupić tylko oryginalne z Aso dogadaj się o duży rabat i wyjdzie Ciebie tyle ile po regeneracji u ÂŚwiątka.
Bo te z ASO są poprawione i porządnie utwardzone i podobno ten problem już nie występuje.
A co do tego, że po przejechaniu 7 tyś km się wytarły to albo wszystkie, które nie są oryginalne nie są dobrze utwardzone i dlatego tak szybko się wycierają
Albo smarowanie jest mało wydajne(zaworki zwrotne służące do utrzymania ciśnienia oleju)
Ja miałem firmy AMC kupione na głowice od strony pasażera i po 4 tyś km były bardziej wytarte niż oryginalne po 254 tyś km
Teraz mam oryginalne z aso i za jakiś czas będę wiedział czy problem nie występuje na chwile obecna 14 tyś km zrobiłem na nich.
Według mnie powinieneś ryzykować i kupić tylko oryginalne z Aso dogadaj się o duży rabat i wyjdzie Ciebie tyle ile po regeneracji u ÂŚwiątka.
Bo te z ASO są poprawione i porządnie utwardzone i podobno ten problem już nie występuje.
A co do tego, że po przejechaniu 7 tyś km się wytarły to albo wszystkie, które nie są oryginalne nie są dobrze utwardzone i dlatego tak szybko się wycierają
Albo smarowanie jest mało wydajne(zaworki zwrotne służące do utrzymania ciśnienia oleju)
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
KOLBENSCHMIDT- w IC nie było zwrotów, kolega donosi. Ja mam od nich panewki bo żadne nie pasowały do mojego silnika, przerobiłem 2 komplety dobiero te były dobre, ale i cena zacna. Szlifiarz wałów do sportu mi je polecił.. A jak jest z wałkami.. trzeba zapytać na jakich warunkach jest na nie gwarancja, czy ystarczy np motaż w ASO ?
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Myslę, że nie da rady. Ok. 4000 ASO, a 1400 regeneracja świątek to rabat musiałby być ca. 65 %. W zeszłym roku udało mi sie wytargać rabat dla warsztatów 12 %. W tym roku usztywnili się znacznie i tylko 8 %SCORPI pisze:Według mnie powinieneś ryzykować i kupić tylko oryginalne z Aso dogadaj się o duży rabat i wyjdzie Ciebie tyle ile po regeneracji u ÂŚwiątka.
Tak dokładnie to nic nie zostało poprawione, tylko że sprzedają do np. AKE wałki od AYM-a (a to zdaje się silnik który był niemal jednocześnie produkowany). Tak jest to w ETCE. Przynajmniej ja tak kupowałem ok. roku temu. Fakt, że wałki wyglądają inaczej, widać, że inną technologią wykonane i krzywki o połowę węższe.SCORPI pisze:Bo te z ASO są poprawione i porządnie utwardzone i podobno ten problem już nie występuje.
A co do utwardzenia to u mnie po ponad 220 kkm krzywki i dźwigienki zużyte były mniej więcej jednakowo, dżwigienki nawet jakby bardziej. Ja wiem, że takiego przebiegu już tym autem nie zrobie, bo użytkuję go w zasadzie prywatnie i jakby te nowe graty wytrzymały tyle samo to mi wystarczy. A mam nadzieję, że wytrzymaja dłużej bo żadnego longlife-a nie ędę stosował
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
Tasior5
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 115
- Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
- Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)
Ja jakieś pół roku temu zakupiłem wałki KOLBENSCHMIDT i jak na razie wszystko jest w porządku ,ale dekli jeszcze nie miałem zdjętych.Więc twój wybór co zrobisz 
A wracając do wałków z ASO to przede wszystkim różnią się ceną i opakowaniem a w rzeczywistości są to wałki dostępne w nie jednym sklepie za mniejsze pieniądze.
A wracając do wałków z ASO to przede wszystkim różnią się ceną i opakowaniem a w rzeczywistości są to wałki dostępne w nie jednym sklepie za mniejsze pieniądze.
Pozdrawiam Patryk 
Re: [A6 C5 2.5 tdi AKN] Wałki KOLBENSCHMIDT jakie opinie
Witam.
Proszę o szybką poradę. Niestety muszę wymienić , jak wielu z nas , wałki rozrządu i pozostałe graty. Panowie doradźcie czy wałki Ruville, czy Kolbenschmidt. Oryginały na razie odpadają ze względu na fundusze.
Proszę o szybką podpowiedź .
Pozdrawiam wszystkich.
Proszę o szybką poradę. Niestety muszę wymienić , jak wielu z nas , wałki rozrządu i pozostałe graty. Panowie doradźcie czy wałki Ruville, czy Kolbenschmidt. Oryginały na razie odpadają ze względu na fundusze.
Proszę o szybką podpowiedź .
Pozdrawiam wszystkich.
Ja mam wałki KOLBENSCHMIDT i na razie chodzą ale przejechane ok 500 km ale czytaj wcześniej nie pasowały przy pierwszym zakupie a wadę wykryli w profesjonalnym warsztacie podobno mechanik nie miał szans .Moim zdaniem regeneracja u świątka jest najlepszym rozwiązaniem poza oryginałem
! ÂŚwiątek poleca z gwarancją wałki swojej produkcji 2200 komplet 550 szt
pozdrawiam
pozdrawiam
http://www.allegro.pl/item777759856_wal ... 5_tdi.html
Co wy na to
??. Komplet wałki i pozostałe graty. Cena przystępna.
Gościu daje 2 lat gwarancji i twierdzi że przy prawidłowym montażu na tych wałkach można machnąć 200 tyś km. :?:
Co wy na to
Gościu daje 2 lat gwarancji i twierdzi że przy prawidłowym montażu na tych wałkach można machnąć 200 tyś km. :?:










